SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Weet je wat haar lievelingsgeurtje is? Daar is elke vrouw, van welke leeftijd ook, heel blij mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Woensdag weer even weg tot maandag
Moet nog cadeau voor m'n oma kopen, maar alle cadeaus voor grootouders is voor hele oude mensen.
en mn oma wordt 60
o dacht ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Voor zover ik weet heeft Marokko nog niet gezegd dat ze niet aan de Africa Cup meedoen?
Marokko wil het niet organiserenquote:
Ongekendquote:
mijn ziektewet is bijna afgelopenquote:
mogequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:45 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh!
Wie zit er weer aan de weermachine te kloten?
Oh ja dat bericht zonder paars gepunte lans.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
mogeen dat was Djeez Dinsdag ware 'Storm des Doods'!
Die is tenminste eerlijk over waar zijn brood en beleg vandaan komtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:54 schreef Fogel het volgende:
Mijn huisarts is grappig, hij begon over big pharma terwijl hij een spuit in mijn arm drukte
Hij kreeg te weinig zei hijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is tenminste eerlijk over waar zijn brood en beleg vandaan komt.
En dat probeerde hij te compenseren door jou onnodig een spuitje te geven?quote:
Die spuit (twee zelfs) was niet onnodig en was zelfs het hele doel van het bezoek van vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En dat probeerde hij te compenseren door jou onnodig een spuitje te geven?
Vies veel regen vooral.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh bij jullie was het helemaal erg he?
Zat je gesheltered for the storm?
KLM heeft vandaag ook vluchten geschrapt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vies veel regen vooral.
En veel vluchten gecancelled.
Hopelijk morgen weer alles vliegen
KLM is wel altijd de eerste iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
KLM zijn watjes en pakken alles wat ze onder de noemer "weer" kunnen gooien aan om "legaal" te kunnen annuleren is mijn ervaring.
Kwam met enige regelmaat te laat op vergaderingen daardoor. Ben nu maar weer overgestapt op SAS, die snappen het begrip "weer" iets beter
Zekerquote:
Maar wat voor belang heeft KLM erbij om vluchten te schrappen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
KLM zijn watjes en pakken alles wat ze onder de noemer "weer" kunnen gooien aan om "legaal" te kunnen annuleren is mijn ervaring.
Kwam met enige regelmaat te laat op vergaderingen daardoor. Ben nu maar weer overgestapt op SAS, die snappen het begrip "weer" iets beter
Geen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
Maar wat voor belang heeft KLM erbij om vluchten te schrappen?
Ze hebben overcapaciteit. Als ik het goed herinner ligt hun cabinefactor maar net boven de 60%. Als je dan 5 vluchten per dag hebt naar een bestemming, dan kan je er best een schrappen (en met de noemer "weer" kost het je niks extra) zonder al te grote problemen behalve dat mensen wat later komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar wat voor belang heeft KLM erbij om vluchten te schrappen?
Want zoals jij het nu zegt is het alsof ze iedere kans aangrijpen om maar niet te hoeven vliegen.
Geld.quote:
Daarom cancellen ze er ook een hele hoop ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze hebben overcapaciteit. Als ik het goed herinner ligt hun cabinefactor maar net boven de 60%. Als je dan 5 vluchten per dag hebt naar een bestemming, dan kan je er best een schrappen (en met de noemer "weer" kost het je niks extra) zonder al te grote problemen behalve dat mensen wat later komen.
Een vliegtuig op de grond op Schiphol kost ze overigens ook minder dan op een andere locatie.
Bedoel je niet de bezettingsgraad?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze hebben overcapaciteit. Als ik het goed herinner ligt hun cabinefactor maar net boven de 60%. Als je dan 5 vluchten per dag hebt naar een bestemming, dan kan je er best een schrappen (en met de noemer "weer" kost het je niks extra) zonder al te grote problemen behalve dat mensen wat later komen.
Een vliegtuig op de grond op Schiphol kost ze overigens ook minder dan op een andere locatie.
Die vliegen naar verschillende bestemmingen. Kijk maar eens goed naar de lijsten, je zal niet vaak dezelfde bestemming tegenkomen bij de geannuleerde vluchten. Yield management, met weer als factor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom cancellen ze er ook een hele hoop ja.
Ik was blijkbaar even in de war met de getallen van cargo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bedoel je niet de bezettingsgraad?
Die ligt bij air france KLM op 89 %
Ja dat klopt. Vorig jaar was stuk lager dacht ik ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar even in de war met de getallen van cargo.
Ze zijn er flink op vooruit gegaan de laatste jaren dan, het is niet zo heel lang geleden dat de bezettingsgraad een stuk lager was.
Rijst met bruine suikerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:44 schreef Tjacka het volgende:
RED MIJ
Ik heb een gerecht nodig met rijst. En het moet niet standaard zijn.
Kijk deze vrouw weet...quote:
Ja mooi, vind ik ookquote:
Ja bevalt prima.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja mooi, vind ik ook
Ja, het gaat.
Met jou?
Bevalt het nieuwe werk goed? Of verlang je soms terug naar de nachten?
Oh ik dacht, misschien mis je het wel. Lekker keiharde muziek tijdens het werk. Dat zal nu niet het geval zijn denk ik?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja bevalt prima.
De nachten bevallen me nu veel beter
Hoezo het gaat?
Maar ik ben in je dag gekomen dus altijd goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik dacht, misschien mis je het wel. Lekker keiharde muziek tijdens het werk. Dat zal nu niet het geval zijn denk ik?
Ja, ach ja, je hebt weleens wat mindere dagen he? Gaat wel weer over.
Helemaal waar!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar ik ben in je dag gekomen dus altijd goed
En nu alweer klaar met werkenquote:
Ja kut was het maar dinsdag....konden we dat potje van gister even over doen...:(quote:
Andijvie met truckerballenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En nu alweer klaar met werken
Wat eet je vandaag?
ik hou het lekker simpel....bloemkool aardappels en een bal gehakt
Is kant en klaar. Even in de magnetron (ja, ik weet het, levensgevaarlijk enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oe dat klinkt goed!
Recepje van truckerballen wil je miss delen?
beter, waar koop je die?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is kant en klaar. Even in de magnetron (ja, ik weet het, levensgevaarlijk enzo) en smullen maar.
Die zijn echt heel erg lekker
Bij de Deen. En nog spotgoedkoop ook. 4 voor 2.50. Maar dat was een aanbieding. Geloof dat ze normaal 3 euro zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
beter, waar koop je die?
Niks mis met magnetron...doe ik ook zo vaak en meestal genieten
Deen kennen we hier nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij de Deen. En nog spotgoedkoop ook. 4 voor 2.50. Maar dat was een aanbieding. Geloof dat ze normaal 3 euro zijn.
Ja zoiets. Wel minder vestigingen denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Deen kennen we hier niet
is dat net zoiets als dirk?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zoiets. Wel minder vestigingen denk ik.
Ik haal er wel vaker vlees, echt prima spul daar.
Maar hoe smaakte je bloemkool en je gehaktbal? Lekker? Zelf gemaakt?
smaakt prima.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zoiets. Wel minder vestigingen denk ik.
Ik haal er wel vaker vlees, echt prima spul daar.
Maar hoe smaakte je bloemkool en je gehaktbal? Lekker? Zelf gemaakt?
Wat leuk! Ik zag dat laatst bij de Hema hier ook. Die hadden aardappelen liggen van tuinders hier uit de buurt. Haarlemmermeer dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
smaakt prima.
Wel leuk detail. We hebben bij de c1000 tegenwoordig groente uit de omgeving.
Er is dus een afdeling waar groente van boeren uit de directe omgeving ligt.
ik koop dat altijd. gewone prijs ook....dus niet duurder maar je koopt uit de omgeving dus betaal je beetje meer(slaat ook nergens op)
Heeft de Hema aardappelenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik zag dat laatst bij de Hema hier ook. Die hadden aardappelen liggen van tuinders hier uit de buurt. Haarlemmermeer dus.
Mooie initiatieven zijn dat he?
Hadden ze laatst ja. Lagen op het plein voor de zaak. Vond het leuk en ze waren nog lekker ook.quote:
Oh dat is wel leuk ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hadden ze laatst ja. Lagen op het plein voor de zaak. Vond het leuk en ze waren nog lekker ook.
Zijn het zeker!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik zag dat laatst bij de Hema hier ook. Die hadden aardappelen liggen van tuinders hier uit de buurt. Haarlemmermeer dus.
Mooie initiatieven zijn dat he?
Die derde foto, zó schattig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef Blaadjes het volgende:
hallo wereld. onze eerste dag buiten. ENG
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn broertjes en zusjes. Die durven nog niet naar buiten...watjes.
[ afbeelding ]
nog meer foto's van die watjes
[ afbeelding ]
Verre familie maar ene guyvie schijnt ze mooi te vinden
[ afbeelding ]
Morgen kwarteltjes voor L
Scheetjes zijn het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die derde foto, zó schattig.
En morgen kwartels? Ik verheug me
Hoezo "doen alsof"? Hun heilige graal ligt daar waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:35 schreef theguyver het volgende:
moge peeps![]()
die parkietjes doen net of ze wat verborgen hebben in het hoekje
The birds of the round table?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoezo "doen alsof"? Hun heilige graal ligt daar waarschijnlijk
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, nergens last van, nou ja beetje spierpijn maar dat hoort erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |