Dit dus. Al spreek je jezelf ergens ook wel tegen, want met je laatste zin suggereer je een beetje dat je je voor elk huis anders op/voor moet stellen. terwijl ik het wel met je eens ben dat je jezelf niet anders moet 'presenteren' dan je werkelijk bent!quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:18 schreef MAAS174 het volgende:
Het is vooral belangrijk dat je jezelf laat zien in de brieven, stel jezelf op een originele manier voor ofzo, maar blijf wel bij jezelf. Je gaat er misschien wel mee samenwonen, dus is het belangrijk dat zij weten wie jij bent en ze geen verkeerde indruk krijgen.
Daarbij moet je kunnen vertellen wat je zou kunnen toevoegen aan het huis en dat je bijvoorbeeld goed kan koken en ook niet vies bent van schoonmaken. Op deze manier laat je zien dat je best de handen uit de mouwen wil steken
Een goeie voorbeeldbrief heb ik niet want elke hospiteerbrief is weer anders, elk huis zoekt iemand anders, succes !
Haha ja daar heb je wel gelijk in..quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:24 schreef christiman het volgende:
[..]
Dit dus. Al spreek je jezelf ergens ook wel tegen, want met je laatste zin suggereer je een beetje dat je je voor elk huis anders op/voor moet stellen. terwijl ik het wel met je eens ben dat je jezelf niet anders moet 'presenteren' dan je werkelijk bent!
Maar laten we het eens omdraaien, TS: geef eens wat voorbeelden uit jouw reacties, dan kunnen we je aan de hand daarvan tips geven
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef MAAS174 het volgende:
[..]
Haha ja daar heb je wel gelijk in..![]()
Ik bedoel gewoon dat TS geen voorbeeld moet nemen aan mijn brieven, omdat deze niet op hem van toepassing zullen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |