Finkers, +1quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:47 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Juist, dat is een hele goede methode, mits:
- Je goed kunt rekenen.
- Je vrouwtje een betrouwbare cyclus heeft.
- Je goed kunt omgaan met kinderen.
Terechte klacht,quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:29 schreef Copthorne het volgende:
Waardoor de samenleving kan opdraaien voor hun kindjuh die ze krijgen van hun schatjuh.
Klacht: Destiny en Priscilla die hun kinderen kunnen onderhouden met belastinggeld.
ben jij 100 ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet eens weten dat het vmbo in mijn tijd niet eens bestond.. wat een faal zeg.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef corehype het volgende:
Bestond 100 jaar geleden het condoom ook?
quote:Zo zouden de Egyptenaren al een condoomachtig linnen zakje hebben gebruikt dat bescherming bood tegen lastige insekten en tropische ziekten. Chinezen trachtten besmetting tegen te gaan met in olie gedrenkt zijde-papier dat om de penis werd gewikkeld en Japanners hadden condooms van leer en schildpadhoorn. De Romeinen gebruikten, behalve in kruiden gedrenkte tampons, ook condooms van geitenblaas.
Egyptenarenquote:
Het was voornamelijk om geslachtsziektes te voorkomen. Maar dat trolt minder lekker. Ik snap het corehype.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef corehype het volgende:
Egyptenaren
Zelfde excuus als abortus is het condoom. Voor de beta mensen die niet mogen voortplanten.
Alpha boyz go raw dog
Misschien is dat bij een fleshlight zo....quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:28 schreef Copthorne het volgende:
Het verschil tussen met en zonder condoom voel je nauwelijks.
28x naar de hoeren geweest zekerquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef corehype het volgende:
Fok condooms man
Dan kan je toch net zo goed gaan rukken? Wat moet je nou man met zo'n ragkarton om je pik. Krijg je bloedarmoede van.
Zolang je geen neger bent dan hoef je geen condooms te gebruiken. Mongolie heeft toch ook geen condooms gebruikt?
Ik tel mijn neukerds niet eens mee als ik een condoom gebruik. Heb 30 bitches geneukt maar 2 zonder condoom.
In feite heb ik dus maar met 2 chicks geneukt.
Een fijnproever, condooms zijn net gevangenissen voor je pen0r.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:32 schreef fathank het volgende:
Voor de rest: Met condoom neuken
Dan geef ik m'n eigen risico liever uit aan soa-testen en zithromax.
SEX / Met hoeveel partners ben je naar bed geweest?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:32 schreef fathank het volgende:
Voor de rest: Met condoom neuken
Dan geef ik m'n eigen risico liever uit aan soa-testen en zithromax.
Kut kickquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef corehype het volgende:
Fok condooms man
Dan kan je toch net zo goed gaan rukken? Wat moet je nou man met zo'n ragkarton om je pik. Krijg je bloedarmoede van.
Zolang je geen neger bent dan hoef je geen condooms te gebruiken. Mongolie heeft toch ook geen condooms gebruikt?
Ik tel mijn neukerds niet eens mee als ik een condoom gebruik. Heb 30 bitches geneukt maar 2 zonder condoom.
In feite heb ik dus maar met 2 chicks geneukt.
Dat komt doordat jij de ontvanger bent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:28 schreef Copthorne het volgende:
Met als gevolg dat er kindjes zoals TS geboren worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:29 schreef Copthorne het volgende:
Waardoor de samenleving kan opdraaien voor hun kindjuh die ze krijgen van hun schatjuh.
Klacht: Destiny en Priscilla die hun kinderen kunnen onderhouden met belastinggeld.
Oké, en jij bent?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Met als gevolg dat er kindjes zoals TS geboren worden.
Vieze (v)mbo'er.
Nog erger.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze het meestal zelfs spellen als "Desteny".
Hoeveel dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:42 schreef Pharkus het volgende:
Snap ik ook niet, vaak moet je daarvoor extra betalen.
Inderdaad, ik vind dat Copthorne een baas is alleen dit topic is toch beetje een tegenvallerquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:12 schreef Spongeboss het volgende:
Beetje jammer dit Copthorne. Beetje teleurgesteld.
~Virgin Copthyquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:28 schreef Copthorne het volgende:
Wie is dat ventje op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:19 schreef AadBilnaat het volgende:
Dansende neger voor je topic
[ afbeelding ]
DAN ZAL IK MAAR MET GEWELD MIJN ZWEEDSE WORST IN JE RELIGIEUZE AARS FORCEREN!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik red het wel, maar toch bedankt.
Zo gaan we in dit land niet met elkaar om.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
DAN ZAL IK MAAR MET GEWELD MIJN ZWEEDSE WORST IN JE RELIGIEUZE AARS FORCEREN!!!
Het is een afkorting, dan moet het toch met hoofdletters?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:04 schreef robin007bond het volgende:
Vmbo is trouwens niet met hoofdletters volgens mij.
Als ze hun opleiding hebben afgerond en zelf in hun levensonderhoud kunnen voorzien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:07 schreef Rpol het volgende:
wat is een goede leeftijd om met kinderen te beginnen voor mbo'ers?
http://www.taalpartners.nl/taaltips/38-taaltip/176-havo-vwo-mboquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is een afkorting, dan moet het toch met hoofdletters?
Tieft opquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:29 schreef Copthorne het volgende:
Gymnasium gedaan, maar bedankt voor de linkjes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.taalpartners.nl/taaltips/38-taaltip/176-havo-vwo-mbo
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/pabo-pabo-pabo
Vmbo'er, toevallig?
Op de havo (jawel, kleine letters!) zal het ongetwijfeld ook voorkomen. Een meisje bij mij op school was ook vlak na het behalen van haar diploma zwanger. Het komt overal voor, maar op sommige plaatsen meer dan op andere plekken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
Tieft op
ik ken een paar Havo klanten die destijds zijn gestopt met de opleiding vanwege zulk soort calamiteiten.
oooh pjoewquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als ze hun opleiding hebben afgerond en zelf in hun levensonderhoud kunnen voorzien.
Ik zat maar wat te grappen hoor. Graag gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Gymnasium gedaan, maar bedankt voor de linkjes.
Ik kan me voorstellen dat dat lastig is. Je wilt het enerzijds goed schrijven, maar anderzijds ben je bang dat anderen denken dat het fout is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zat maar wat te grappen hoor. Graag gedaan.
Doorgaans wordt het ook met hoofdletters geschreven, dat maakt het extra verwarrend. Mijn docent Nederlands had ik er vroeger ook op betrapt en het uiteraard netjes aan hem gemeld.
Altijd een dilemma bij sollicitatiebrieven of in je CV vind ik. Veel mensen die niet beter weten denken dat je lui bent geweest door het niet in hoofdletters te schrijven, terwijl dat juist de goede manier is.
Precies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat lastig is. Je wilt het enerzijds goed schrijven, maar anderzijds ben je bang dat anderen denken dat het fout is.
Haha, niet eens over nagedacht dat bedrijven ook expres fouten maken om meer te klanten te krijgen via zoekmachines.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb eens een webshop benaderd die "latex vrije condooms" op hun website hadden staan in plaats van "latexvrije condooms". Het stond soms goed op de site en soms fout. Wat bleek, de fout werd expres gemaakt omdat veel mensen Googlen op "latex vrije condooms".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |