SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Deze keer vroeg de gozer aan de douane:quote:
Ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:19 schreef xaban06 het volgende:
Kan je met je NLse ID icm de Turkse nufus cuzdani TR inkomen zonder visum?
Je boarding pass. Serieus.quote:
Je hebt daar speciale visiumkaartjes voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je boarding pass. Serieus.
Dat heb ik gemerkt ja. Toen we laatst terug naar Nederland gingen vliegen vroeg men aan m'n reismaatje nog of hij bij aankomst in Turkije echt niets heeft gekregen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je hebt daar speciale visiumkaartjes voor.
Je foto is niet zichtbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] çıkış wordt alleen nooit afgestempeld.
Nu wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:00 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Je foto is niet zichtbaar.
Als je met paspoort reist krijg je bij aankomst en vertrek een stempel.
Ik zie het.quote:
Ligt op de balie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:02 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik zie het.
Dat formulier ken ik niet. Goed om te weten voor de volgende keer.
ibraz etmek = tonenquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] çıkış wordt alleen nooit afgestempeld.
Zelfs ik kende dat wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ibraz etmek = tonen
Kende ik nog niet. Weer wat geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door sylvesterrr op 20-10-2014 09:40:08 ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb trouwens zowaar mooie vakantieplannen voor eind volgend jaar.
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem mij meeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent al eerder geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn. Zoveel vooruit plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je mee dan?quote:
Ja, ik heb drie jaar geleden 2 weken rondgereisd (Los Angeles, San Francisco, San Diego, South Lake Tahoe, Yosemite National Park, Death Valley National Park, Grand Canyon National Park, Las Vegas). Beste vakantie ooit!quote:
Het zal wel moeten als ik de marathon wil lopen.quote:
A.s.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:25 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatoe, GOEDEMORGEN.
Nee dat vind ik lelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
A.s.
Het is 3aleykoum
Crip, maak je huiswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |