Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gelukkig niet de enige die lui is dusBaby van een paar dagen jonger uit de pufclub rolde al begin september
Ach ja, heeft hij van mij… als ik ergens het nut niet van inzie doe ik het ook niet
Trollen en flippo'squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Bouwjaar '85 hier. Generatie Flippo en Spice Girls en trolletjes en My Little Pony. Maar ik droogde ook bloemetjes hoor! Tussen de boeken van de Kameleon
. En we hadden ook nog een fijne donker-eiken inrichting met een pastelkleurige bank en inderdaad zo'n fijne met tegels ingelegde tafel. Onverwoestbaar.
SQ je kintwat een mooi meisje!
Chanty wat goed van je mannetje! Is 'ie al vier maandenhij is toch net pas geboren!
Loj sterkte vandaagik vind het al zwaar met één kind, respect voor iedereen die er ook nog een peuter of dreumes bij heeft
![]()
En fijn dat iedereen hier post dat het ooit beter wordt. Ik weet het rationeel ook wel, maar het hier te lezen is toch ook fijn. MerciIk merk ook dat ik het boek 'Oei ik Groei' (hoewel het soms vreselijk kinderlijk is geschreven) fijn vind. Er staat veel herkenbaars in, en het is fijn te weten rond welke tijd het moeilijke er een beetje bij hoort.
Vandaag heeft A. een bijmammazijn-dag. Oma is er, maar daar gaat ze bij huilen. Bij pappa ook. In haar bedje ook. In de box ook. Dus: draagdoek. Binnen 5 minuten onder zeil. Ach ja, het is knusen ik heb m'n handen vrij, dus prima!
Het leven is natuurlijk ook 1 grote sprong!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Trollen en flippo'shier bouwjaar 84 maar ook bekend met droogbloemen hoor.
Ik zat gisteren weer in oei ik groei te lezen maar concludeerde dat je kind eigenlijk continu in een sprong zit. Want de sprong is rond 19 wk (18-20) maar je baby voelt het al eerder aankomen namelijk rond 15 wk (14-17) en dan wordt hij hangerig. En hij was net klaar met de 12-weken sprong
Nee, helaas werkt dat niet echt. Een uitgerust kind slaapt beter en makkelijker dan een overprikkeld kind. Hier trouwens ook een plakdag, ze wil nergens anders slapen dan bij mij. En wakker is de mijne sowieso niet zo vaakquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou met draagdoek is slapen wat onhandig, maar ik ben in de bank genesteld met de doek om en m'n moeder brengt thee en koekjes. Dat is ook uitrusten. Hopelijk is A. na de volgende voeding wel wat rustiger door een ochtend in de doek en dan ga ik dan even slapen.
Ik bedacht me - gisteren overdag heeft ze echt heel veel geslapen. Zou ze al haar slaap toen opgemaakt hebbenHeeft het zin om haar overdag wat wakkerder te houden? (Idee van oma)
Nee, zoals Soesa ook zegt: een kind slaapt als het slaap nodig heeft, en de ene dag ook meer dan de andere dag. Dus wakker houden, is dan voor haar niet goed. Het enige wat je kunt doen, is het verschil dag/nacht kenbaar maken, door overdag kamertje licht te houden en 's avonds en 's nachts het juist donker te houden. Maar als ze zo heel klein zijn, is een echt ritme wat dat betreft nog moeilijk. Dat komt vanzelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik bedacht me - gisteren overdag heeft ze echt heel veel geslapen. Zou ze al haar slaap toen opgemaakt hebbenHeeft het zin om haar overdag wat wakkerder te houden? (Idee van oma)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef Skittles het volgende:
Stelletje oudjes hiero![]()
Noh SQ wat een lekkere spekkie heb je toch!
Een rollende L van Chanty
pcm krijgt ze niet tenzij noodzakelijk en AD heb ik mij rot genoeg over gevoeld, en ik weet dat het heel weinig voorkomt maar ze kan het niet aangeven als ze pijn heeft.... behalve krijsen maar dan staat er niet op dr koppie wat er is...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef bitterend het volgende:
Heb je de bijwerking van de AD of PCM weleens gekeken?
Dank jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Sterkte met de hoofdpijn Hilmo, en fijn dat het wat rustiger wordt met voedingen!
GM - Jouw kind, jouw beslissing! Jij bent de enige die het probleem kan afwegen tegen de kans op bijwerkingen.
En Burdie, hier gold vanmiddag ook de Fok!wet. Na de voeding van 14:45 heeft mijn moeder me naar bed gestuurd. A. was weer aan het huilen, zat te vechten tegen de slaap. Toen is mijn moeder met A. in de wandelwagen rondjes gaan rijden door de kamer en dat werkte! En A. is net pas wakker geworden en nu heerlijk rustig aan het drinken
![]()
Oma rules!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |