abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145776019
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Gelukkig niet de enige die lui is dus :P Baby van een paar dagen jonger uit de pufclub rolde al begin september :')

Ach ja, heeft hij van mij… als ik ergens het nut niet van inzie doe ik het ook niet :+
Herkenbaar :D Van buik naar rug lukt nu wel maar andersom echt nog niet. En hetzelfde met praten; vorige maand brabbelde hij nog heel veel nu opeens niet meer :( Alsof hij denk: check, kan ik, geen noodzaak meer om te blijven oefenen :')

Lukt het je nog om een beetje bij te slapen Razz?
pi_145776123
Nou met draagdoek is slapen wat onhandig, maar ik ben in de bank genesteld met de doek om en m'n moeder brengt thee en koekjes. Dat is ook uitrusten. Hopelijk is A. na de volgende voeding wel wat rustiger door een ochtend in de doek en dan ga ik dan even slapen.

Ik bedacht me - gisteren overdag heeft ze echt heel veel geslapen. Zou ze al haar slaap toen opgemaakt hebben :o Heeft het zin om haar overdag wat wakkerder te houden? (Idee van oma)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:59:16 #178
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145776225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Bouwjaar '85 hier. Generatie Flippo en Spice Girls en trolletjes en My Little Pony :7 . Maar ik droogde ook bloemetjes hoor! Tussen de boeken van de Kameleon O+ . En we hadden ook nog een fijne donker-eiken inrichting met een pastelkleurige bank en inderdaad zo'n fijne met tegels ingelegde tafel. Onverwoestbaar.

SQ je kint O+ wat een mooi meisje!

Chanty wat goed van je mannetje! Is 'ie al vier maanden :o hij is toch net pas geboren!

Loj sterkte vandaag :* ik vind het al zwaar met één kind, respect voor iedereen die er ook nog een peuter of dreumes bij heeft _O_

En fijn dat iedereen hier post dat het ooit beter wordt. Ik weet het rationeel ook wel, maar het hier te lezen is toch ook fijn. Merci :* Ik merk ook dat ik het boek 'Oei ik Groei' (hoewel het soms vreselijk kinderlijk is geschreven) fijn vind. Er staat veel herkenbaars in, en het is fijn te weten rond welke tijd het moeilijke er een beetje bij hoort.

Vandaag heeft A. een bijmammazijn-dag. Oma is er, maar daar gaat ze bij huilen. Bij pappa ook. In haar bedje ook. In de box ook. Dus: draagdoek. Binnen 5 minuten onder zeil. Ach ja, het is knus O+ en ik heb m'n handen vrij, dus prima!
Trollen en flippo's O+ hier bouwjaar 84 maar ook bekend met droogbloemen hoor.

Ik zat gisteren weer in oei ik groei te lezen maar concludeerde dat je kind eigenlijk continu in een sprong zit. Want de sprong is rond 19 wk (18-20) maar je baby voelt het al eerder aankomen namelijk rond 15 wk (14-17) en dan wordt hij hangerig. En hij was net klaar met de 12-weken sprong :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_145777089
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Trollen en flippo's O+ hier bouwjaar 84 maar ook bekend met droogbloemen hoor.

Ik zat gisteren weer in oei ik groei te lezen maar concludeerde dat je kind eigenlijk continu in een sprong zit. Want de sprong is rond 19 wk (18-20) maar je baby voelt het al eerder aankomen namelijk rond 15 wk (14-17) en dan wordt hij hangerig. En hij was net klaar met de 12-weken sprong :+
Het leven is natuurlijk ook 1 grote sprong! :+ :')

Je merkt hier dat ze in een sprong zit als ze zich alleen maar met veel geklaag voort kan bewegen. :') Dat is nu. :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:58:54 #180
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145778655
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou met draagdoek is slapen wat onhandig, maar ik ben in de bank genesteld met de doek om en m'n moeder brengt thee en koekjes. Dat is ook uitrusten. Hopelijk is A. na de volgende voeding wel wat rustiger door een ochtend in de doek en dan ga ik dan even slapen.

Ik bedacht me - gisteren overdag heeft ze echt heel veel geslapen. Zou ze al haar slaap toen opgemaakt hebben :o Heeft het zin om haar overdag wat wakkerder te houden? (Idee van oma)
Nee, helaas werkt dat niet echt. Een uitgerust kind slaapt beter en makkelijker dan een overprikkeld kind. Hier trouwens ook een plakdag, ze wil nergens anders slapen dan bij mij. En wakker is de mijne sowieso niet zo vaak :+

Geboortejaar '86 hier!
pi_145779037
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, zoals Soesa ook zegt: een kind slaapt als het slaap nodig heeft, en de ene dag ook meer dan de andere dag. Dus wakker houden, is dan voor haar niet goed. Het enige wat je kunt doen, is het verschil dag/nacht kenbaar maken, door overdag kamertje licht te houden en 's avonds en 's nachts het juist donker te houden. Maar als ze zo heel klein zijn, is een echt ritme wat dat betreft nog moeilijk. Dat komt vanzelf.

Chanty, van harte met de rollende L.! ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145779345
Stelletje oudjes hiero O+

Noh SQ wat een lekkere spekkie heb je toch!

Een rollende L van Chanty *O*
pi_145779495
bouwjaar 87 (verrassend met zo'n username :') )

ik heb blij nieuws vd belasting gehad! happy me!
S. 2014
J. 2016
pi_145781907
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef Skittles het volgende:
Stelletje oudjes hiero O+

Noh SQ wat een lekkere spekkie heb je toch!

Een rollende L van Chanty *O*
}:|
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:40:09 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145782222
Zucht. Kuiken wil niet slapen. Hij ligt nu doodmoe in zijn bedje boos te wezen omdat ik hem op bed heb gelegd :').
♡ Kuiken ♡ Guppy ♡
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:41:38 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145782272
Fok!wet, hij slaapt _O- O+
♡ Kuiken ♡ Guppy ♡
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:46:01 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_145782396
Whehehe :')
disclaimer
pi_145782642
medicatie voor tut was binnen maar na t lezen vd bijsluiter hebben we besloten dat we t niet gaan geven...

bijwerkingen als:
hoofdpijn
duizelig
misselijk
maagdarmkramp
maag/darm ontsteking
long infecties...

nou thanks but no thanks, ze is nog zo klein en kan t niet aangeven als ze ergens pijn heeft..
De laatste 2 dagen is t wat rustiger dus we kijken het nog even aan.
S. 2014
J. 2016
pi_145782766
Edit: ik bedoel het niet bemoeierig, he moet helemaal zelf weten wat je in je kind stopt natuurlijk, maarrr...

:@ de kans op die bijwerkingen is vaak heel klein. Ze moeten het wl melden alleen. Staat vaak ook 1 op hoeveel gebruikers er last van heeft. Misschien helpt dat in de afweging?
Kwak
pi_145782955
Heb je de bijwerking van de AD of PCM weleens gekeken? ;)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:28:10 #191
52229 Chanty
pi_145783633
Wat voor meds heb he? Bij wat wij hebben stond niks bij bijwerkingen
pi_145783789
Oei, plakdagen. Kan me dat nog niet voorstellen. Bij mij wil R. tot nu toe nauwelijks liggen, ik ben alleen goed voor eten, als hij huilt tenminste. Bij krampen kan hij dan ook alleen bij man liggen, daar valt hij dan na verloop van tijd/gillen als een blok in slaap.

Heb al de hele dag hoofdpijn, gister ook al wat. Ik drink wel aardig goed, eten gaat nog niet altijd even goed, ik heb gewoon nog geen honger. Straks op tijd gaan slapen en hopen dat ik wat uurtjes kan maken voordat hij op de kamer komt.

Er komt nu veel meer tijd tussen de voedingen. Vannacht ineens een keer 5 uur ertussen :o Nu overdag tussen de 2,5 uur en bijna 4 uur. Het doordrinken aan één borst werkt geweldig. Morgen komen hopelijk de lekschalen, hoef ik niet meer met een flesje onder mijn andere borst :')
En mijn buik is na een week zo goed als verdwenen :o
pi_145786078
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef bitterend het volgende:
Heb je de bijwerking van de AD of PCM weleens gekeken? ;)
pcm krijgt ze niet tenzij noodzakelijk en AD heb ik mij rot genoeg over gevoeld, en ik weet dat het heel weinig voorkomt maar ze kan het niet aangeven als ze pijn heeft.... behalve krijsen maar dan staat er niet op dr koppie wat er is...

Ik vind het een heftig lijstje voor zo'n minimensje en aangezien t al beter lijkt te gaan hebben man en ik besloten t nu niet te geven.

ze hadden ranitedine (zo uit mn hoofd) voorgeschreven.
S. 2014
J. 2016
pi_145786765
Sterkte met de hoofdpijn Hilmo, en fijn dat het wat rustiger wordt met voedingen!

GM - Jouw kind, jouw beslissing! Jij bent de enige die het probleem kan afwegen tegen de kans op bijwerkingen.

En Burdie, hier gold vanmiddag ook de Fok!wet. Na de voeding van 14:45 heeft mijn moeder me naar bed gestuurd. A. was weer aan het huilen, zat te vechten tegen de slaap. Toen is mijn moeder met A. in de wandelwagen rondjes gaan rijden door de kamer en dat werkte :D ! En A. is net pas wakker geworden en nu heerlijk rustig aan het drinken O+
Oma rules!
pi_145786896
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Sterkte met de hoofdpijn Hilmo, en fijn dat het wat rustiger wordt met voedingen!

GM - Jouw kind, jouw beslissing! Jij bent de enige die het probleem kan afwegen tegen de kans op bijwerkingen.

En Burdie, hier gold vanmiddag ook de Fok!wet. Na de voeding van 14:45 heeft mijn moeder me naar bed gestuurd. A. was weer aan het huilen, zat te vechten tegen de slaap. Toen is mijn moeder met A. in de wandelwagen rondjes gaan rijden door de kamer en dat werkte :D ! En A. is net pas wakker geworden en nu heerlijk rustig aan het drinken O+
Oma rules!
Dank je :)

en oma's O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:40:28 #196
52229 Chanty
pi_145786965
Hebben wij ook, de versie zonder alcohol en hier in de gebruiksaanwijzing die de apotheek verstrekt heeft staat letterlijk dat er geen veel voorkomende of belangrijke bijwerkingen bekend zijn. Lucas heeft iig nergens last van, ook niet meer van het zuur ;) Maar als het nu beter gaat kun je het natuurlijk prima aankijken
pi_145787863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Bouwjaar '81 hier
*boks* :7
pi_145788955
GM misschien een spuit 11 reactie, maar je kunt evt. ook het bedje een beetje schuim omhoog zetten en haar wat langer overeind houden na voedingen.

Hier trouwens bouwjaar 85. Ik word al best een oude doos. Als ik foto's zie van toen man en ik nog 16 waren, man wat zijn we dan oud geworden zeg. :o

*O* Ik heb gewoon vakantie, of nouja een soort van. Ik mag me maandag pas weer melden op mijn werk. Ik heb de afgelopen tijd zo hard gewerkt dat ik vrijdag niet mag komen, aldus mijn manager. O+
pi_145790324
Lekker, Nikki! En wat goed dat je baas dat ziet. *O*

'84 hier. Dat vind ik zo'n mooi jaartal. ;)

Wij hadden vandaag tienminutengesprek op het KDV en zij gaven aan dat ze zich een beetje zorgen maken om de porties die M. wegzet. In hun ogen eet ze te veel en ze zijn bang dat haar maag is opgerekt. :? Het klinkt mij een beetje onzinnig eigenlijk, of zou ik mij hier wel zorgen om moeten maken?
pi_145790915
Broekkies :6

Razz wat fijn dat je even hebt geslapen!

Hilmo :* succes met je hoofdpijn, weerswisseling en slaapgebrek maakt het er niet beter op he?
Leef (en deel helaas) met je mee!

Nikki doe je goed!
Lekker van genieten.

Limone :?
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Eet ze echt zoveel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')