oh ja, die van jou nemen allemaal de artiestenuitgang!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die zit mooi dichtgeritst in mijn geval
De achteruitgang?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, die van jou nemen allemaal de artiestenuitgang!
Tot snelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
/kruipt met haar 39+6 terug naar z&g en hoopt hier snel mee te mogen doen...
waar het hart vol van isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De achteruitgang?Sorry hoor, maar die mag alleen mijn man nemen.
dat zal de hoek wel zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SQ wat n lekker spekkie![]()
vertekend de foto nou zo of leeft ze op grote voet?
ja show eens een foto van jouw ventje in die truiquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
dat truitje staat mijn zoon dus wel prachtigEn L. van Chanty ook
![]()
ik koop ook regelmatig dingen uit de 'meisjes' collectie
Gelukkig niet de enige die lui is dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:25 schreef Kursor het volgende:
En dan noem jij je zoon lui! Rollen, wa's da?
En de mijne is al een maand ouderquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gelukkig niet de enige die lui is dusBaby van een paar dagen jonger uit de pufclub rolde al begin september
Ach ja, heeft hij van mij… als ik ergens het nut niet van inzie doe ik het ook niet
Laat dat het Consternatiebureau maar niet horenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
De mijne heeft nooit van buik naar rug gerold. Of ja, 1 X gedaan per ongeluk en daarna nooit meer
Edit: mijn grote baby dan he
Ach, ze is 2 jaar en 3 maanden en kan het nu welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laat dat het Consternatiebureau maar niet horenIk kreeg vorige week dus al de vraag of hij al rolt of op z'n minst aanstalten daartoe maakt...
Weet je dat heeeel zeker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ach, ze is 2 jaar en 3 maanden en kan het nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |