kom cam flikkurquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Oja. tc staat ook nog geminimalizeerd aan. Was intussen alweer Blue Bloods aan het kijken
kom ookquote:
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
LB. Jij bent toch een Corgi-hooligan? Wil je een foto van de lopende worst waarop ik 2 dagen moet passen?
quote:
quote:
nawhhhhquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIjn kleine pootjes konden hem niet meer uit zijn mand krijgen
[ afbeelding ]
[..]
Ik snap TC ook echt niet. Het voegt zo weinig toe
Wat overigens niet wegneemt dat ik mij al vaak genoeg zo gek heb laten krijgen een webcam aan te zetten
quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIjn kleine pootjes konden hem niet meer uit zijn mand krijgen
[ afbeelding ]
Idem, en ik één keer, vind ik eigenlijk al teveel.quote:[..]
Wat overigens niet wegneemt dat ik mij al vaak zat zo gek heb laten krijgen een webcam aan te zetten
Slaap lekkerquote:
Het is bij mij meer zo dat als ik dan toch op TC kom ik ook direct maar een webcam aanzet. Anders zit je er helemaal voor spek en bonen bij met een chatkader met minder mogelijke tekens dan Twitter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Honten
[..]
Idem, en ik één keer, vind ik eigenlijk al teveel.
Joeeeeeequote:
Samen met je mooie katquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat overigens niet wegneemt dat ik mij al vaak zat zo gek heb laten krijgen een webcam aan te zetten
ouiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |