kom cam flikkurquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Oja. tc staat ook nog geminimalizeerd aan. Was intussen alweer Blue Bloods aan het kijken
kom ookquote:
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
LB. Jij bent toch een Corgi-hooligan? Wil je een foto van de lopende worst waarop ik 2 dagen moet passen?
quote:
quote:
nawhhhhquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIjn kleine pootjes konden hem niet meer uit zijn mand krijgen
[ afbeelding ]
[..]
Ik snap TC ook echt niet. Het voegt zo weinig toe
Wat overigens niet wegneemt dat ik mij al vaak genoeg zo gek heb laten krijgen een webcam aan te zetten
quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idem, en ik één keer, vind ik eigenlijk al teveel.quote:[..]
Wat overigens niet wegneemt dat ik mij al vaak zat zo gek heb laten krijgen een webcam aan te zetten
Slaap lekkerquote:
Het is bij mij meer zo dat als ik dan toch op TC kom ik ook direct maar een webcam aanzet. Anders zit je er helemaal voor spek en bonen bij met een chatkader met minder mogelijke tekens dan Twitter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Honten
[..]
Idem, en ik één keer, vind ik eigenlijk al teveel.
Joeeeeeequote:
Samen met je mooie katquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat overigens niet wegneemt dat ik mij al vaak zat zo gek heb laten krijgen een webcam aan te zetten
ouiquote:
spatieboosquote:
Iedereen wordt spontaan nat bij het zien van jou op de webcam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat houd ik mijzelf ook graag voor. Toch mooi dat de verheerlijking van mijzelf op FOK! toch zijn vruchten begint af te werpen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iedereen wordt spontaan nat bij het zien van jou op de webcam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Yoloquote:Op maandag 20 oktober 2014 04:25 schreef Fokker89 het volgende:
En waarom slapen deze kindertjes niet?
quote:
quote:
Enzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 05:27 schreef d4v1d het volgende:
NWS / Fan meeting Enzo Knol loopt uit de hand![]()
![]()
Wie is die Gabquote:Op maandag 20 oktober 2014 05:27 schreef d4v1d het volgende:
NWS / Fan meeting Enzo Knol loopt uit de hand![]()
![]()
Geen ideequote:Op maandag 20 oktober 2014 05:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar wie is hij? waarom loopt iedereen zo dom te doen
quote:
quote:
Neequote:
Ik heb er de hele week al last vanquote:
mogguhquote:
ga zelf wel ff slapen jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 06:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen nacht doorhalen omdat concert toch
ik bedoel zo*quote:
quote:
Nope... En zet nu een pan snert op het vuur, dus slapen wordt het voorlopig ook nog nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Jij hebt gewoon niet geslapen?
Netjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nope... En zet nu een pan snert op het vuur, dus slapen wordt het voorlopig ook nog niet
Ik eet alleen groentensoep (al laat ik dan de helft van de groenten in de kom liggen) en tomatensoep.quote:
Ik eet bijna allesquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eet alleen groentensoep (al laat ik dan de helft van de groenten in de kom liggen) en tomatensoep.
Ik was heeeel lang "Wat een boer niet kent vreet ie niet" .. tegenwoordig proef ik steeds meerquote:
Idem.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was heeeel lang "Wat een boer niet kent vreet ie niet" .. tegenwoordig proef ik steeds meer
Trots op jequote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was heeeel lang "Wat een boer niet kent vreet ie niet" .. tegenwoordig proef ik steeds meer
Dank u, nu nog pennen en zulksquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[ afbeelding ]
Alstu.
Yay! Nu nog leren schrijven!quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zitten er al een paar in verstopt.Eckte eckte FOK!potloden en FOK!pennen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een boer die geen snert eet. Iets klopt hier niet.quote:
Nepboer, sowieso.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een boer die geen snert eet. Iets klopt hier niet.
Te kort maar mehquote:
BBQquote:
Ik minder zelfsquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aw. Ik heb nog echt 6 uur geslapen ofzo
Ik kan nooit zo badass zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
6 uur weinig vinden, jeetje. Straks beweren jullie nog niet met chronische dubbele wallen onder de ogen te lopen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
Eerste en laatste post vandaag. Ik ben trots.
Wie?quote:
Het is dat jij het nu zegt. Anders was het nooit zekerquote:
Weet je wie eenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |