ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
@ Deelnemers PTA TreinenTopic Nieuwjaarsrondje: De offerte is binnen, en de mail over de betaling is verstuurd. Iemand die nog mee wil, kan zich via mij nog aanmelden, waarna ik kan kijken of dat groepstarief nog uitgebreid kan worden (indien plek beschikbaar enzo). Anders zelf ticket regelen.
Arnhem - Wasserbillig via Gerolstein voor ¤34,75 pp.
Met reserveringen. Bij groepsreizen zijn de reserveringen verplicht erbij te nemen, maar vanaf DRGL2015 worden die niet meer extra in rekening gebracht, en zitten gewoon bij het eerste bedrag inbegrepen
Op zondag 19 oktober 2014 21:52 schreef greavy het volgende: Met reserveringen. Bij groepsreizen zijn de reserveringen verplicht erbij te nemen, maar vanaf DRGL2015 worden die niet meer extra in rekening gebracht, en zitten gewoon bij het eerste bedrag inbegrepen
Zeg greavy, wat zou het kosten als we heel decadent 1e klas gaan reizen?
Ik ben 2 jaar terug met een LINT naar het Sauerland gegaan, 1e klas, en wat mij ervan bijstaat is dat dat nog wel te doen was. Geen Fernverkehr-comfort, maar wel okay voor een RE.
Ik ben 2 jaar terug met een LINT naar het Sauerland gegaan, 1e klas, en wat mij ervan bijstaat is dat dat nog wel te doen was. Geen Fernverkehr-comfort, maar wel okay voor een RE.
Ik ben 2 jaar terug met een LINT naar het Sauerland gegaan, 1e klas, en wat mij ervan bijstaat is dat dat nog wel te doen was. Geen Fernverkehr-comfort, maar wel okay voor een RE.
Ander kleur stof op je plankje en je plankje is 5 cm breder?
Op maandag 20 oktober 2014 06:21 schreef Toekito het volgende: Omdat Tilburg eruit ligt zit ik nu in de IC naar Utrecht maar even serieus wat is die leeg joh.....
Vakantie hm. NS bussen Breda-Den Bosch zaten wel stampvol. Prima joh, ik stap wel in die bijna lege naar Eindhoven .
Excuses nog voor het niet aanmaken van een topic trouwens. Werkte echt voor geen meter gisteren.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op maandag 20 oktober 2014 07:44 schreef lyolyrc het volgende: Voor de eerste keer in DDZ. Ik vind het best comfortabel en ik heb zowaar beenruimte, wat er niet is in SLT.
Terechte klacht. De klapstoeltjes op het balkon zijn prima, tweezits gaat ook wel, maar die vierzits zijn een regelrechte kwelling in de spits.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op zondag 19 oktober 2014 22:53 schreef dennistd het volgende: Eventueel kunnen we in Gerolstein de reis natuurlijk onderbreken, even de benen strekken en wat te drinken doen of zo.
Gerolstein is niet echt opwindend hoor.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Op maandag 20 oktober 2014 08:40 schreef DeaDLocK2K het volgende: +4 aankomst in Deventer vanochtend vanwege blaaaadjes. Ik krijg de indruk dat VIRM hier meer last van heeft dan andere materieeltypen.
Ja, relatief weinig aangedreven assen is altijd feest. Ik ben benieuwd hoe DDZ6 het gaat doen.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Nog geen half uur extra gereisd door de werkzaamheden, valt niet tegen.
De SLT tussen Tilburg en Eindhoven was ook aardig aan het glibberen trouwens vorige week.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
ONTVANG EEN GRATIS KANSKAART BIJ KIOSK EN MAAK KANS OP EEN VAN DE 721 PRIJZEN
Van 20 oktober 2014 t//m 16 november ontvang je bij Kiosk bij aankoop van een actieproduct een gratis Kanskaart.(OP=OP) Met deze kaart maak je kans op een van de 721 prijzen. Vul de unieke code van je kanskaart in op www.kioskprijs.nl
Je ontvangt een kanskaart de komende 2 weken bij aankoop van: Fanta, Fruitlab, Kaas- of Saucijzenbroodjeį Smint XL, 2 stuks Mars, Snickers, Twix, Bounty of Twix White en Optimel + een croissantje.
Het prijzenpakket van deze actie bestaat uit: 500 Ontbijtjes van Kiosk t.w.v. ¤ 4,20 p.s. 3 keer Straat Staatsloten zonder XL voor de trekking van 10-12-2014 t.w.v. ¤ 150,- per Straat. 3 keer Philips 'on the go' pakket t.w.v. ¤ 1.300,- p.s. 50 keer NS Dagkaart 1e klas t.w.v. ¤ 86,40 p.s. 50 keer OVFiets abonnement t.w.v. ¤ 10,- p.s. 100 keer 2 X 10,- Pathe Film Voucher t.w.v. ¤ 20,- p.s. 3 keer Landal GreenParks Weekend of Midweek verblijf t.w.v. ¤ 350,- p.s. 12 keer Hunkemöller Giftcard t.w.v. ¤ 50,- p.s. Er zijn in totaal 721 prijzen. Het prijzenpakket heeft een totale waarde van ¤ 14.920,-
Op maandag 20 oktober 2014 09:37 schreef Ireyon het volgende: Blijft toch apart, het enige station in Nederland waar de voorkant niet ook de centrumkant is.
De noordkant kent veel betere ontsluitingsroutes dan de centrumkant, vandaar.