Tja hij heeft een knap koppie en dat heeft ie vast gehoord van zijn leeftijdsgenootjes, maar blijft 13.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind hem wel liev eruit zien eigenlijk.
Wat vind je van deze dude:
http://solazyicanteventhi(...)his-dude-is-handsome
Ik heb nog nooit een valentijn gehad..quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:34 schreef De_Guidance het volgende:
Valentijnsdag, slechte herrineringen aan.
ik wou net zeggen, 13 jarige met "six-pack"quote:
Nee. Moet dat dan? Mijn account is heel oud, dus weet de wachtwoord niet eens meerquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat, heb je de app niet ofzo!
Je mist niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een valentijn gehad..
Zo exciting zijn die boeken ook weer niet hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Damn crip, kon je nog op de stoel blijven zitten?
Nee moet niet, maar als je op tumblr zit online gwn op plaatje drukken en openen in nieuw tabblad en dan de url kopieren en hier plakken. Tadaah.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Moet dat dan? Mijn account is heel oud, dus weet de wachtwoord niet eens meer
ja man, dan ben je zon female sex teacher..quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben ik pedo als ik dit wel leuk eruit vind zien?
Wanna meetquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij ook?
Ohh dacht al even dat ik raar was.
niet exciting genoeg voor jou zeker, jajaquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo exciting zijn die boeken ook weer niet hoor.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben ik pedo als ik dit wel leuk eruit vind zien?
Het gaat mij niet om het lichaam maar om zijn hoofd!!!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja man, dan ben je zon female sex teacher..
Lukt niet op iOS. Fuck itquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee moet niet, maar als je op tumblr zit online gwn op plaatje drukken en openen in nieuw tabblad en dan de url kopieren en hier plakken. Tadaah.
jwzquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet exciting genoeg voor jou zeker, jaja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij straks.Is dat een ja?quote:
Dus je sliep met onsquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Gisteren voor het eerst met telefoon aan oplader (naast m'n bed) in slaap gevallen. Die kabel helemaal om mijn hand gewikkeld in de ochtend.
Stimo ben jij dat? ja zeker wel..quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Gisteren voor het eerst met telefoon aan oplader (naast m'n bed) in slaap gevallen. Die kabel helemaal om mijn hand gewikkeld in de ochtend.
quote:
Waarom filmen ze haar?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo ben jij dat? ja zeker wel..
http://www.dumpert.nl/mediabase/6621849/9d4e6647/thug_life.html
Haha, nee, had net een film over een moordenaar van prostituees gekeken op Netflix, maar gelukkig niet over gedroomd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke genoeg tumblr gehad voor vandaag.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Alle romance weg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, nee, had net een film over een moordenaar van prostituees gekeken op Netflix, maar gelukkig niet over gedroomd.
Kussengevechtquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, eerst met de groep en daarna kom ik bij jou slapen okeee
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke genoeg tumblr gehad voor vandaag.!
Dat ass...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woyowww oke. Ik kom!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, eerst met de groep en daarna kom ik bij jou slapen okeee
De Red Riding-trilogie, deels gebaseerd op de Yorkshire Ripper.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alle romance weg.
Jack the Ripper?
Gewoon met chocolade naar mekaar toe gooien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben geen kussens nodig om te vechten.
Wel goed plannen danquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben geen kussens nodig om te vechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat dit kan in Nederlandquote:
prostitutie in NLquote:
Can Yesman!quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
Klinkerbotsing
Can Yaman?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Red Riding-trilogie, deels gebaseerd op de Yorkshire Ripper.Kim o?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |