Dan blijft ze maar thuis zitten Netflix kijken en chocolade vreten. Zeg dit maar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat vindt ze, en ik citeer: "te high-class voor mijn doen".
Ja die peunage is maar een stiekem mannetje... niet te vertrouwen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
en wilt gewoon weer eens wat anders![]()
Wrm dmen wij niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
Deze SC kan duidelijk niet met DM omgaan
Het is zo'n kutystseem.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die peunage is maar een stiekem mannetje... niet te vertrouwen.
[..]
Wrm dmen wij niet?
Echt hè.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
Deze SC kan duidelijk niet met DM omgaan
Oh, maar ik antwoord nooit. Gewoon laten bazelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan blijft ze maar thuis zitten Netflix kijken en chocolade vreten. Zeg dit maar.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik antwoord nooit. Gewoon laten bazelen.
okquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is zo'n kutystseem.
Geef je ping of WhatsApp.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan blijft ze maar thuis zitten Netflix kijken en chocolade vreten. Zeg dit maar.
Ik heb daar laatst Japanse tomatensoep genomen omdat het nieuw op de kaart was. Wat was dat vies zeg, zoetig en al.quote:
ze willen bij Febo..skere turken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zo goed wat ik van deze jongeman moet vinden.
Bij Sumo? Die udon veggie soep is ook nasty. Pak daar sws geen soep.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst Japanse tomatensoep genomen omdat het nieuw op de kaart was. Wat was dat vies zeg, zoetig en al.Weet niet of het ook zo hoort, maar niet voor herhaling vatbaar.
Ik ben autist. Dus dit klinkt heerlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TumblrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zo goed wat ik van deze jongeman moet vinden.![]()
wij sws.quote:
Ik vind hem wel cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zo goed wat ik van deze jongeman moet vinden.![]()
Nee, zo'n tent in mijn woonplaats.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij Sumo? Die udon veggie soep is ook nasty. Pak daar sws geen soep.
Toegevoegd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok
mn ping is KB101010
Mn wa is 0693240235
laten we op dm verder afstemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zo goed wat ik van deze jongeman moet vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |