Ze hebben allebei inderdaad een zoon, die "ouder" is. Andere antwoordt was dat ze allebei in New York afspelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:10 schreef schijffie het volgende:
Hebben allebei een vaderfiguur die eigenlijk hun "zoon" is?
Ik ken New Amsterdam dan weer voor geen meter.
Het is inderdaad dezelfde actrice maar het is haar niet in The Walking Dead. Ze speelt inderdaad een dokter hier maar de serie is geen medisch drama.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:38 schreef schijffie het volgende:
Laatste antwoorden op mijn vraag waren trouwens King Ecbert en Siggy. Voor iemand die de serie kijkt had het niet heel moeilijk moeten zijn.
Antwoord op jouw vraag: dat is Lori van The Walking Dead, maar gezien de achtergrond zou het ook zomaar dat het dezelfde actrice is in een of andere medisch drama.
Prison break klopt inderdaadquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:09 schreef Re het volgende:
prison break, maar weet ff niet meer daar naam
Ik vind het goed genoeg voor een puntje. Kunnen we weer lekker door met het spel. Volledige naam is Dr. Sara Tancredi, inderdaad gespeeld door Sarah Wayne Callies.quote:Op maandag 3 november 2014 02:21 schreef schijffie het volgende:
volgens mij is haar naam sara, maar ik weet dat de naam van de actrice ook sara is, dus kan het fout hebben.
quote:Op donderdag 17 september 2015 16:37 schreef Chiadora het volgende:
Omdat series tof zijn en dit topic al veel te lang stil ligt:
Naam serie met Tim Roth in de hoofdrol en hoe heette zijn personage?
Helemaal goed!quote:Op donderdag 17 september 2015 18:06 schreef Tweek het volgende:
Lie to Me, volgens mij werkte hij voor de Lightman Group, dus ik zou zeggen Dr. Lightman.
Friday Night Lights?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou niet eens weten over welke serie het gaat...
Friday Night Lights,quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou niet eens weten over welke serie het gaat...
Nee, de teams komen uit het plaatsje Dillon, dus Dillon ... en Dillon ...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Friday Night Lights?
Dan zou ik zeggen Permian...
Dillon Tigers & Dillon Lions?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:38 schreef Tweek het volgende:
Hint de teams zijn vernoemd naar katachtigen
ps. als je niet van American Football houdt, dan is de serie nog steeds een aanrader.
Lions is goed.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dillon Tigers & Dillon Lions?
Dillon Panthers?quote:
Goedquote:
Met 133 vermeldingen op IMDB is die toch niet zo onbekendquote:
Helemaal juistquote:
Helemaal juistquote:
Liam is nog goed ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Noël & Liam? Sorry kon het laten. Heb de serie verder niet gezien
Heeft BrainOverfloW nog hints of zal ik een opstarter stellen?quote:
Gooi er maar een nieuwe in. Beetje lastig om hints te geven over karakter namen. Die ken je of die ken je niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:22 schreef hornage het volgende:
[..]
Heeft BrainOverfloW nog hints of zal ik een opstarter stellen?
Dat is juist alsmede correctquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:44 schreef Asap het volgende:
Lost?
Ik dacht aan Noah Emmerich op plaatje 3 (daarom Walking Dead), maar dat is Clancy Brown...
Toevallig Sense8? Daar zitten allemaal mensen in dei bijzonder zijn toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:56 schreef Asap het volgende:
Welke serie en wat is er "bijzonder" aan de dame rechts?
[ afbeelding ]
Ja dat kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Toevallig Sense8? Daar zitten allemaal mensen in dei bijzonder zijn toch?
Snap ik maar dat deel van de vraag wist ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik bedoelde op de actrice zelf. Wat maakt haar bijzonder? Niet zozeer in de serie alleen
quote:
Ik doelde op de namen van de acteurs. En iets specifieker dan alleen Battlestar Galactica.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:48 schreef Tweek het volgende:
Lee Adama en Tom Serich(?)Zarek uit Battlestar Galactica.
Ik weet niet hoe ze heten maar ik weet wel dat ze allebei Apollo, de linker de nieuwe en de rechter de oude!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik doelde op de namen van de acteurs. En iets specifieker dan alleen Battlestar Galactica.
Dat ze allebei Apollo speelden is goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten maar ik weet wel dat ze allebei Apollo, de linker de nieuwe en de rechter de oude!
Het is 16.00 uur geweest. Het zijn Jamie Bamber en Richard Hatchquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten maar ik weet wel dat ze allebei Apollo, de linker de nieuwe en de rechter de oude!
Lokquotequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:21 schreef DragonFodder het volgende:
Izombie toch? Haar naam weet ik niet, heb nog niks van de serie gezien.
dank, had hem gemist, niet verwacht dat ik het punt kreeg.quote:
Hebben we het dan over hele afleveringen in musical stijl of is een enkele keer in een musical nummer uitbarsten al genoeg om te tellen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dank, had hem gemist, niet verwacht dat ik het punt kreeg.
4 series die een musical episode hebben gehad (series die als musical bedoeld zijn tellen niet mee, het gaat om de series die bij uitzondering eenmalig zo'n episode hadden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:03 schreef drakin het volgende:
south park
the simpsons
supernatural
buffy vast ook wel
Bij stil blijven van Tweek het antwoord maar even gecontroleerd en het klopt.quote:
FST tussenstand:quote:
Firefly niet noemen!quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kom niet verder dan 4![]()
Homeland
The mentalist
V
The good wife
Wie kopt hem in?
FIREFLY NIET NOEMEN!!quote:
Is lastig te noemen als je het nooit gezien hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Firefly niet noemen!
[..]
FIREFLY NIET NOEMEN!!
American Horror Story heb ik haar in gezien. Een ander kom ik niet op..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:51 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
2 series waar ze in speelde/speelt
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
American Horror Story heb ik haar in gezien. Een ander kom ik niet op..
Correctquote:
Agents of Shield heeft ze even wat gedaan. Voor een andere serie moet je bij een ander zijn of een hint geven ;-)quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
Doe mij maar 2 series met deze bevallige jongedame, mag ook een gastrol zijn
[ afbeelding ]
1/2quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Agents of Shield heeft ze even wat gedaan. Voor een andere serie moet je bij een ander zijn of een hint geven ;-)
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef Tweek het volgende:
Ohw is het Jaimie Alexander? Blindspot dus?
Mag het ook S.H.I.E.L.D. zijn?quote:
Correctquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:50 schreef criminal_mind het volgende:
Vic Mackey
Shane Vendrell
Curtis a.k.a Lem
en Ronnie
Ja klopt alle 3.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:13 schreef Tweek het volgende:
Hannibal en psychiater, de ander weet ik niet, misschien The Fall?
Klopt helemaalquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:13 schreef Asap het volgende:
Graag 2 films met Peggy Bundy, maar 1 per film reeks
Ga je gangquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kan wel een stuk of 6 series van haar opnoemen, maar films?
quote:Three nurses deal with patients and personal issues at xxx Hospital.
quote:Survivors of an alien attack on earth gather together to fight for their lives and fight back.
quote:
Wat vind jij, zal ik hem dat punt gunnen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:18 schreef Asap het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Lamers toch al een 4e genoemd
Ik vind van welquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat vind jij, zal ik hem dat punt gunnen dan?
Lamers, met dank aan Asap (zeg dank je wel) krijg je de punt:quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lamers, met dank aan Asap (zeg dank je wel) krijg je de punt:
of E.R.quote:
Volgende keer een minimum aantal afleveringen vragenquote:
Aan die ogen gok ik op een jonge Christian Slater..quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:26 schreef Re het volgende:
oh ja BB
[ afbeelding ]
doe er ook maar 2 series
lamers was je voorquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aan die ogen gok ik op een jonge Christian Slater..
Mr Robot.
ER?
Lamers is me al de hele ochtend al voor, ook in de film trivia..quote:
Secondenwerkquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lamers is me al de hele ochtend al voor, ook in de film trivia..
Nu welquote:
leuke naam!quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu wel
Profiler
Julian McMahon (of zo)
Ally Walker
Zeker leuke naamquote:
ja leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeker leuke naam(ik kom over een paar weken weer jullie kant op om te knuffelen)
hehe nee die staat niet op de fotoquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zie de foto niet, maar aan de antwoorden zie ik dat het om Profiler gaat, dus
Tracy Lords.
Maar speelt wel in de serie en dat vroeg je. Niet de mensen die op de foto staan (die ik nog steeds niet kan zien).quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:49 schreef Re het volgende:
[..]
hehe nee die staat niet op de foto
hint: die tweede vrouw heeft een aparte naam gerelateerd aan een romeins drugsyndicaat
nou ja ik bedoelde op de foto o.a. dus Robert davi en roma maffiaa... maar ok danquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar speelt wel in de serie en dat vroeg je. Niet de mensen die op de foto staan (die ik nog steeds niet kan zien).
Naam lijkt op die van een Britse comedy serie met sketches uit de jaren '80 en '90 (scheelt een letter).quote:Hannibal Heyes and Kid Curry, two of the most wanted outlaws in the history of the West, are popular "with everyone except the railroads and the banks", since "in all the trains and banks they robbed, they never shot anyone". They are offered an amnesty on condition that they stay out of trouble for a year and that they don't tell anyone about it. With a view to keeping their noses clean they adopt the identities ofand :
and use all of their ingenuity keeping out of the way of the law.
quote:
Ook correct trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:23 schreef drakin het volgende:
Pete Duel die tijdens de serie zelmoord pleegde![]()
Ben Murphy?
Ik ook, en vorig jaar of 2 jaar terug alles gedownloadquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]keek ik vroeger altijd op sky channel
Toch goed die naam, ik kom nooit op die ander, kennelijk werkt er toch nog even iets bij mequote:Op donderdag 3 maart 2016 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ook correct trouwens
Jeen, leven in de serie trivia!
Allemaal goed.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:23 schreef drakin het volgende:
Pete Duel die tijdens de serie zelmoord pleegde![]()
Ben Murphy?
quote:A former high school sports legend turned middle-aged high school basketball coach finds a way to benefit from his biggest asset.
quote:moves back to his hometown of Seattle where he lives with his father and works as a radio psychiatrist.
2/3quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:34 schreef lamers het volgende:
Hung
Frasier
en volgens mij zat ze ook in een paar afleveringen van Weeds?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Kevin Spacyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef DragonFodder het volgende:
opstarter:
4 namen van acteurs uit House of Cards
quote:
Jupquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
Oh.. nou moet ik natuurlijk wel eerst een nieuwe vraag gaan verzinnen voor ik aan het nieuwe seizoen van HoC kan beginnen![]()
Dat is ook niet moeilijk, die teken je gewoon na van mijn avatarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:21 schreef DragonFodder het volgende:
the pretender. Weet effe niet hoe de acteur heet, maar ik zou hem bij wijze van spreken kunnen tekenen.
ja precies.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is ook niet moeilijk, die teken je gewoon na van mijn avatar
Michael T. Weiss officieel maar over die T. gaan we niet moeilijk doenquote:
very netjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:24 schreef DoomCow het volgende:
M. C. Hall / Dexter; Six Feet Under
M. Hogan / Battlestar Galactica; Warehouse 13
M. Emerson / Lost; Person of Interest
M. Soccha / Being Human; Once Upon a Time (in Wonderland)
je bent hier welkomquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:29 schreef derLudolf het volgende:
Oh dit id een spel, niet praten over series
Benquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:42 schreef DoomCow het volgende:
Ik zoek 7 namen van personages uit Lost die behoren tot "the Others"
2/7quote:
Ze stonden niet eens op de foto's, maar wel goed...quote:
quote:
quote:
Het is Kalinda, maar spelfouten kan gebeurenquote:
Graag en happy huntingquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:24 schreef Lijnloos het volgende:
Castle
2 guys, a girl & a pizza place...
(althans, mag ik aanhaken? sounds like fun dit topic!)
Dat klopt.quote:
Dat is de verkeerde serie, volgens mij quote je namen uit FireFly..quote:
Quote?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Dat is de verkeerde serie, volgens mij quote je namen uit FireFly..
Dat klopt, ik keur dat goed anders duurt het te langquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:57 schreef lamers het volgende:
Poppen zijn van Jim Henson maar de rest van de cast geen idee.
En dat is twee.quote:
lijkt me goed voor een puntquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef lamers het volgende:
Ugly Betty
Vanessa Williams
America Ferrara
FST tussenstand:quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef lamers het volgende:
Ugly Betty
Vanessa Williams
America Ferrara
Duurt langquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef lamers het volgende:
Ugly Betty
Vanessa Williams
America Ferrara
da's nummer 4quote:
heb je wel meteen de lekkerste te pakken. Nog 2 te gaan.quote:
Ook de enige reden waarom ik die weetquote:Op dinsdag 5 april 2016 08:51 schreef Karstman het volgende:
[..]
heb je wel meteen de lekkerste te pakken. Nog 2 te gaan.
En dit is een serie vraag waarom?quote:
Omdat er 4 seizoenen TV series van/met S Club 7 zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dit is een serie vraag waarom?
Kylie Minogue heeft in Neighbours gezeten... noem al haar albums chronologisch..
quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:59 schreef Karstman het volgende:
[..]
Omdat er 4 seizoenen TV series van/met S Club 7 zijn.
Dan heb je iets gemist, ultieme studententijd guilty pleasure, heel fout.quote:
LOL!quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan heb je iets gemist, ultieme studententijd guilty pleasure, heel fout.
Klopt! nog 1 te gaanquote:
Dat zijn drie en vier inderdaad!quote:Op woensdag 6 april 2016 23:20 schreef Mriekie het volgende:
Pfff, na ff de liedjes in mijn hoofd terug te halen weet ik: Tina's doing her dance, Jon is looking for romance. Dat zijn er weer 2 extra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |