Daarom vergt ie nu ook maar het maximale van deze? ik ze het idd meer in de psiegoloogie, maar of dat nou nuttiger is dan banden sparen betwijfel ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Top 10 moet starten op de banden waar ze de snelste tijd in Q2 mee reden. Misschien heeft ie dat andere setje mishandeld?
Voor de race zal Hamilton sowieso wel vertrouwen hebben, lijkt me. Zelfs als hij achter Rosberg start, eindigt hij dit jaar meestal voor Rosberg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom vergt ie nu ook maar het maximale van deze? ik ze het idd meer in de psiegoloogie, maar of dat nou nuttiger is dan banden sparen betwijfel ik.
En dan geen tijd proberen te zetten in Q3quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
Erg leuk dat Sutil met die knakenbak de top tien heeft gehaald
Gelukkig wel jaquote:
Die mannen van Sauber zaten allang aan t bier.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan geen tijd proberen te zetten in Q3
Het alg niet aan jou, ik had hier ook meer aandacht voor m'n tablet dan voor de kwalificatie, zeer saaie kwalificatie dit keer.. oh nee, Rusland ook al.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die mannen van Sauber zaten allang aan t bier.
Hadden zelf ook niet verwacht dat ze in Q3 moesten werken.
T is misschien omdat ik zo gaar ben, maar vond de kwalificatie niet erg boeiend.
twitter:NicoHulkenberg twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:15:01Quite unlucky in Q2! Caught a tear- off on my tyre during my best lap and lost a couple of thenth because of it😕! Otherwise Q3.... reageer retweet
twitter:SkySportsF1 twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:12:35Sauber confirm Marcus Ericsson wil drive for the team in 2015 #skyf1 reageer retweet
Juist goed voor t kampioenschap, tenminste, als ie er in de race ook voor blijft...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:53 schreef WEST het volgende:
Ik zal morgen wel eens kijken hoe de kwalificatie gegaan is.......
Rosber pole das neit zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |