abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146158349
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Thanks. Nooit van gehoord. Is dat nieuw?
Ja, naar aanleiding van de crash van Bianchi zoekt de FIA naar een manier om de snelheid omlaag te krijgen zonder een safety car in de baan te brengen. Hier het volledige verhaal
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:42:21 #127
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146158369
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:40 schreef WEST het volgende:

[..]

Kyvatt 1tje meer 33 :P
ow jah :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146158397
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ja, naar aanleiding van de crash van Bianchi zoekt de FIA naar een manier om de snelheid omlaag te krijgen zonder een safety car in de baan te brengen. Hier het volledige verhaal
Helemaal gemist. Nogmaals dank.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:22:45 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146159726
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

niet :7 ;)
Vrijwillig een Sport1 VT stream kijken als er vergelijkbare streams zijn :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:01:33 #130
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146160862
Volgens mij wordt die virtual SC nog steeds niks. Als ik de tekst goed interpreteer blijft het een "je lap moet minimaal zoveel minuten en seconden duren" systeem, zoals nu ook al het geval is bij de SC. Dat kun je dus alsnog met qualifying speed voorbij een ongeluk racen, als je ergens anders op de baan heel langzaam gaat. Ik zie meer in een slow zone achtig iets, waarbij je gewoon zegt "joh, op dit stuk van de baan zijn marshalls dus je mag niet harder dan 120 km uur. Wat je op de rest van de baan doet zoek je maar lekker zelf uit".

Nadeel van dat systeem kan zijn hoe je bepaalt welk deel van de baan dat dan is en hoe je ze betrouwbaar laat afremmen zonder een andere auto achterop te krijgen. Misschien is het handig om dan te zeggen: vanaf bocht 7 tot 11 moet je langzaam, waarbij 7 een relatief langzame bocht is. Coureurs moeten afremmen voor bocht 7 en dan zou het systeem aan moeten springen zodat ze niet meer voorbij 120 km/s (voorbeeldsnelheid) kunnen accelereren. Op het langzaamste gedeelte van bocht 11 springt dat systeem dan uit en dan kunnen ze daarna weer voluit accelereren naar racesnelheid. Uiteraard moet dat wel gelden voor het hele veld in die ronde, anders zou een helft van het veld veel tijd goedmaken als de voorste helft nog wel langzaam moet tussen die bochten en de achterste helft niet.

Goed, ongetwijfeld tientallen tekortkomingen te bedenken aan dit systeem, maar je dwingt dan wel af dat ze op de plek waar de marshalls staan langzaam moeten en niet snel kunnen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:18:15 #131
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146161454
Ik zie meer in een mee-lopend geel licht in de vangrail dat in het gekozen tempo om de 2 seconden wordt gestart. Dat licht mag niet voorbij gereden worden.
Je kunt het 500 meter voor het incident snel laten starten en vervolgens steeds langzamer.
Dan versnel je het looplicht weer en als ie op groen springt kan iedereen weer vrolijk verder racen tot het licht in de vangrail weer opduikt.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:13:35 #132
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146166218
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Denk aan een crash bij de start met 4 auto's, stop je dan ook met kijken? ;)
Dat is nog al een verschil. Een crash met 4 auto's bij de start lijkt helaas ook al tot een ver verleden te horen.
Wie dit leest is gek
pi_146168527
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat is nog al een verschil. Een crash met 4 auto's bij de start lijkt helaas ook al tot een ver verleden te horen.
Twee jaar geleden nog op Spa.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146181460
Bernie zou het erover hebben dat er volgend jaar misschien maar 7 teams in de F1 rijden. Zouden er achter de schermen dan toch al plannen gemaakt zijn/worden over 3 rijders per team? In dat geval zouden Vettel, Alonso en Kimi met zn 3en bij Ferrari kunnen en moeten ze nu nog hun mond houden totdat het officieel is ofzo.
pi_146182212
Misschien een race met maar 12 auto's...?

http://www.gpupdate.net/n(...)ycot-amerikaanse-gp/
pi_146182521
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Misschien een race met maar 12 auto's...?

http://www.gpupdate.net/n(...)ycot-amerikaanse-gp/
Dat denk ik niet. De teams gaan dat niet wéér verkloten in Amerika; daarmee schieten ze zichzelf ook royaal in hun voet en kunnen ze een toekomst voor de F1 aldaar toch wel redelijk op hun buik schrijven.

Dus ik gok dat ze gewoon rijden. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146182545
Laat ik het anders zeggen; het zou niet slim zijn van ze om niet te rijden. Denk dat de gemiddelde yank er dan toch echt wel klaar mee is na het zoveelste debacle. :)
pi_146182726
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:24 schreef Geralt het volgende:
Laat ik het anders zeggen; het zou niet slim zijn van ze om niet te rijden. Denk dat de gemiddelde yank er dan toch echt wel klaar mee is na het zoveelste debacle. :)
Gaat erom dat de Ecclestone eens een keer onder druk kunnen zetten.

Die vent steekt zo enorm veel knaken in zijn zak. Geld wat deels naar de teams zou moeten gaan.
pi_146182863
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:32 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Die vent steekt zo enorm veel knaken in zijn zak. Geld wat deels naar de teams zou moeten gaan.
Precies, ik denk dat de US GP 2005 Bernies grootste nachtmerrie is, en een herhaling ervan zou voor hem zeer ongewenst zijn. Hij geilt al jaren op de Amerikaanse markt, en weer een mislukte GP zou wel eens een doodsteek voor F1 in Amerika en Bernie zelf kunnen zijn.
  zaterdag 1 november 2014 @ 14:00:48 #140
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146184531
Heeft Grosjean een wijntje te veel op?

http://www.gpupdate.net/n(...)og-finetuning-nodig/

quote:
Volgens Lotus-rijder Romain Grosjean moet duidelijker worden hoe langzaam de coureurs dienen te rijden. "Ik heb nog niet veel training gehad, maar het was heel erg moeilijk. De 'deltatijd' is plus negen tienden, min zes tienden, plus drie, dan min twee. Ik vond het erg lastig te volgen hoe je een groter gat moet creëren dat bij een groene vlag weer verdwijnt
Klinkt bijna als een verkapte teamorder of iets.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_146184962
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:32 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Formule 1 is geen sportbond, het is een onderneming. Ecclestone is voor een groot deel eigenaar. Hij heeft er een commercieel succesvol gebeuren van gemaakt, en plukt daar de vruchten van.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146187636
Hoor ik Van Dam nou zeggen dat het 10 graden is op het circuit? Koudste wedstrijd van het jaar?
pi_146187698
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Hoor ik Van Dam nou zeggen dat het 10 graden is op het circuit? Koudste wedstrijd van het jaar?
Die zei gisteren ook dat Max de meeste overwinningen van iedereen had in de F3, namelijk 9. :')

Dat ze zo een niet wetende lamlul als presentator aannemen is werkelijk niet te geloven. Hij heeft gewoon geen enkel idee waar het nou helemaal over gaat.

:X
pi_146187739
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die zei gisteren ook dat Max de meeste overwinningen van iedereen had in de F3, namelijk 9. :')

Dat ze zo een niet wetende lamlul als presentator aannemen is werkelijk niet te geloven. Hij heeft gewoon geen enkel idee waar het nou helemaal over gaat.

:X
Dan rekent ie waarschijnlijk Zandvoort mee.

Volgens GPUpdate is het trouwens ook een graad of tien, dus het lijkt erop dat het wel klopt.
pi_146188038
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
Dan rekent ie waarschijnlijk Zandvoort mee.
Als ie Zandvoort mee zou rekenen dan zijn het er 11 :+

10 overwinningen heeft ie behaald. Geen 9. Dat is toch wel iets wat je als commentator gewoon behoort te weten. Me dunkt. }:|
pi_146188064
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als ie Zandvoort mee zou rekenen dan zijn het er 11 :+

10 overwinningen heeft ie behaald. Geen 9. Dat is toch wel iets wat je als commentator gewoon behoort te weten. Me dunkt. }:|
Oeps...
pi_146188235
Mercedes maakt nog niet echt indruk in VT3.
pi_146188337
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:32 schreef opreis het volgende:
Bernie zou het erover hebben dat er volgend jaar misschien maar 7 teams in de F1 rijden. Zouden er achter de schermen dan toch al plannen gemaakt zijn/worden over 3 rijders per team? In dat geval zouden Vettel, Alonso en Kimi met zn 3en bij Ferrari kunnen en moeten ze nu nog hun mond houden totdat het officieel is ofzo.
Volgens mij moet je een rookie in de 3e auto zetten en wordt de 3e auto gefinancierd door Ecclestone.
pi_146188383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
10u lokale tijd ;) in de middag is het warmer.
pi_146188405
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:50 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

10u lokale tijd ;) in de middag is het warmer.
Tuurlijk, maar dan nog. Dat zijn Nederlandse temperaturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')