Ja, naar aanleiding van de crash van Bianchi zoekt de FIA naar een manier om de snelheid omlaag te krijgen zonder een safety car in de baan te brengen. Hier het volledige verhaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Thanks. Nooit van gehoord. Is dat nieuw?
ow jahquote:
Helemaal gemist. Nogmaals dank.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, naar aanleiding van de crash van Bianchi zoekt de FIA naar een manier om de snelheid omlaag te krijgen zonder een safety car in de baan te brengen. Hier het volledige verhaal
Vrijwillig een Sport1 VT stream kijken als er vergelijkbare streams zijnquote:
Dat is nog al een verschil. Een crash met 4 auto's bij de start lijkt helaas ook al tot een ver verleden te horen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk aan een crash bij de start met 4 auto's, stop je dan ook met kijken?
Twee jaar geleden nog op Spa.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is nog al een verschil. Een crash met 4 auto's bij de start lijkt helaas ook al tot een ver verleden te horen.
Dat denk ik niet. De teams gaan dat niet wéér verkloten in Amerika; daarmee schieten ze zichzelf ook royaal in hun voet en kunnen ze een toekomst voor de F1 aldaar toch wel redelijk op hun buik schrijven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Misschien een race met maar 12 auto's...?
http://www.gpupdate.net/n(...)ycot-amerikaanse-gp/
Gaat erom dat de Ecclestone eens een keer onder druk kunnen zetten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:24 schreef Geralt het volgende:
Laat ik het anders zeggen; het zou niet slim zijn van ze om niet te rijden. Denk dat de gemiddelde yank er dan toch echt wel klaar mee is na het zoveelste debacle.
Precies, ik denk dat de US GP 2005 Bernies grootste nachtmerrie is, en een herhaling ervan zou voor hem zeer ongewenst zijn. Hij geilt al jaren op de Amerikaanse markt, en weer een mislukte GP zou wel eens een doodsteek voor F1 in Amerika en Bernie zelf kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaat erom dat de Ecclestone eens een keer onder druk kunnen zetten.
Die vent steekt zo enorm veel knaken in zijn zak. Geld wat deels naar de teams zou moeten gaan.
Klinkt bijna als een verkapte teamorder of iets.quote:Volgens Lotus-rijder Romain Grosjean moet duidelijker worden hoe langzaam de coureurs dienen te rijden. "Ik heb nog niet veel training gehad, maar het was heel erg moeilijk. De 'deltatijd' is plus negen tienden, min zes tienden, plus drie, dan min twee. Ik vond het erg lastig te volgen hoe je een groter gat moet creëren dat bij een groene vlag weer verdwijnt
Formule 1 is geen sportbond, het is een onderneming. Ecclestone is voor een groot deel eigenaar. Hij heeft er een commercieel succesvol gebeuren van gemaakt, en plukt daar de vruchten van.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaat erom dat de Ecclestone eens een keer onder druk kunnen zetten.
Die vent steekt zo enorm veel knaken in zijn zak. Geld wat deels naar de teams zou moeten gaan.
Die zei gisteren ook dat Max de meeste overwinningen van iedereen had in de F3, namelijk 9.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Hoor ik Van Dam nou zeggen dat het 10 graden is op het circuit? Koudste wedstrijd van het jaar?
Dan rekent ie waarschijnlijk Zandvoort mee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die zei gisteren ook dat Max de meeste overwinningen van iedereen had in de F3, namelijk 9.
Dat ze zo een niet wetende lamlul als presentator aannemen is werkelijk niet te geloven. Hij heeft gewoon geen enkel idee waar het nou helemaal over gaat.
Als ie Zandvoort mee zou rekenen dan zijn het er 11quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
Dan rekent ie waarschijnlijk Zandvoort mee.
Oeps...quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ie Zandvoort mee zou rekenen dan zijn het er 11
10 overwinningen heeft ie behaald. Geen 9. Dat is toch wel iets wat je als commentator gewoon behoort te weten. Me dunkt.
Volgens mij moet je een rookie in de 3e auto zetten en wordt de 3e auto gefinancierd door Ecclestone.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:32 schreef opreis het volgende:
Bernie zou het erover hebben dat er volgend jaar misschien maar 7 teams in de F1 rijden. Zouden er achter de schermen dan toch al plannen gemaakt zijn/worden over 3 rijders per team? In dat geval zouden Vettel, Alonso en Kimi met zn 3en bij Ferrari kunnen en moeten ze nu nog hun mond houden totdat het officieel is ofzo.
10u lokale tijdquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Hoor ik Van Dam nou zeggen dat het 10 graden is op het circuit? Koudste wedstrijd van het jaar?
Tuurlijk, maar dan nog. Dat zijn Nederlandse temperaturen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
10u lokale tijdin de middag is het warmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |