jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk aan een crash bij de start met 4 auto's, stop je dan ook met kijken?
Doe ik bij voetbal ook altijd, 1 gele kaart en ik zet m uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze race met 4 auto's minder.
Ik heb geen van de Williams zien rijden, weet niet of dit betrouwbaar is...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Fiorano het volgende:
Button + Kyvat zitten er lekker bij. Nasr is trouwens sneller dan Massa, dat is ook best netjes.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:31 schreef JohnB52 het volgende:
Netjes, Verstappen krijgt als 3e de finishvlag!
Massa rijdt in VT1 altijd volle tanks volgens Sky om de slijtage van de banden te testen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Fiorano het volgende:
Button + Kyvat zitten er lekker bij. Nasr is trouwens sneller dan Massa, dat is ook best netjes.
een niet echte safety car. Ze moeten de snelheid rijden van de normale SCquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:34 schreef Jigzoz het volgende:
Heb ik slecht opgelet of zo? Wat is een virtual safety car?
Ahha.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Massa rijdt in VT1 altijd volle tanks volgens Sky om de slijtage van de banden te testen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:34 schreef Jigzoz het volgende:
Heb ik slecht opgelet of zo? Wat is een virtual safety car?
quote:In event of a crash, drivers will have to keep to a speed about 35% slower than a normal dry lap time.
Drivers will be aided by a dashboard display and, if they exceed the specified speed limit when the virtual safety car system is in place, they will face penalties.
Kyvatt 1tje meer 33quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Max en Rosberg meeste aantal ronden gereden32...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |