SPOILER: CoparoniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 30-10-2014 22:45:21 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Mijn ochtend is nu al goed!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:30 schreef Meike26 het volgende:
In combinatie met Malle Nado zie ik het toch als een gevaarlijke update, die gaat straks het hele veld onderlangs inhalen
Mooi, alleen jammer van die SAP logo's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:29 schreef LWD-Godius het volgende:
McLaren in een aangepaste bestickering:
[ afbeelding ]
Lotus met een nieuwe neus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:30 schreef Meike26 het volgende:
In combinatie met Malle Nado zie ik het toch als een gevaarlijke update, die gaat straks het hele veld onderlangs inhalen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:30 schreef Meike26 het volgende:
Da's toch het enige verschil met vorige race... geel/oranje SAP logo'squote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi, alleen jammer van die SAP logo's.
Mwehehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:30 schreef Meike26 het volgende:
Geen Ferrari-coureur, geen Mercedes-motor, heel ambitieus, goed voor Ferrari, recente ontwikkelingen waren heel gunstig, mensen gaan heel verheugd reageren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:32 schreef Spatzmann het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-plan-in-mijn-hoofd/
Als ik dit zo lees....Zou Alonso bv Sauber kopen en daar dan drie jaar gaan rijden.. Daar denk ik an met ambitieus
Aan de andere kant heeft Marussia 2 punten en als Sauber op 0 blijft en Marussia deze plek in het kampioenschap volhoudt (dat zijn dan de ontwikkelingen in de afgelopen twee, drie maanden), dan is Marussia in een klap schuldenvrij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:59 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als hij een team gaat overnemen dan hoop ik lig 1 van de teams die nu op omvallen staan om toch de 20 autos volgend jaar te hebben.
Echter als hij het gaat doen (dit is speculatie natuurlijk) dan zal het wel sauber zijn. Want daar heb je wel een goede infrastructuur
earo test apparaat:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef Coelho het volgende:
Wat had die Ferrari net voor een metaalkleurige band om de neus net voor de cockpit zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |