Ja oké, maar ik bedoelde meer dat we niet nu hier koppies moeten gaan tellen en dat is het dan... hier is het idee begonnen en hier is het idee in opstart fase, maar straks als er dingen concreet zijn, wil ik mijn lidmaatschap op het AW forum ook wel gebruiken om wat bezoekers te trekkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen best nog gaan meeten, met wat reclame op de fp en vrienden kennissen kan het al aardig vol worden daar
Het is maar een kilometer, prima te lopen lijkt me? Zeker als het de beste optie is hoeft dat geen spelbreker te zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:30 schreef twiFight het volgende:
Karten lijkt me tof en ik zou er qua vervoer graag wat extra moeite voor doen. Voor wat betreft De Fabrique/KartFabrique, ik ken de locatie en die is wel zwaar beroerd bereikbaar qua OV. Dan moeten er echt wat mensen willen pendelen van/naar het station.
Helaas niet meer na zijn motor ongeluk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef twiFight het volgende:
OMG ja. Leeft Ruurd ter Weijden nog??!
quote:
Ja I know. Daarom ook LAPZWANSquote:
top... maar... ben je er zelf bij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:45 schreef Meike26 het volgende:
Ná mijn laatste post had ik toch wel wat meer animo verwacht![]()
Voordat ik meldde dat het een beter idee zou zijn om het plan toch volgend jaar uit te gaan voeren, had ik het idee nog wel op mijn twitter gegooid, onder andere richting Coronel kartracing, deze tweet werd ook door Tim Coronel favoriet gemaakt en dus gisteravond nog even met hem gebeld. Op verzoek van hem het 1 en ander op de mail gegooid.
Nu is het even afwachten
Liever volgend jaar idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:45 schreef Meike26 het volgende:
Voordat ik meldde dat het een beter idee zou zijn om het plan toch volgend jaar uit te gaan voeren, had ik het idee nog wel op mijn twitter gegooid, onder andere richting Coronel kartracing, deze tweet werd ook door Tim Coronel favoriet gemaakt en dus gisteravond nog even met hem gebeld. Op verzoek van hem het 1 en ander op de mail gegooid.
Nu is het even afwachten
Liever volgend jaar. Dan hoop ik toch weer ruimer te zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:45 schreef Meike26 het volgende:
Nu is het even afwachten
schijnt dat Abu dhabi gezellig is rond het 3de weekend van November....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Dit jaar kunnen we gewoon ergens een meet houden ja, als er animo voor is.
Goede locatiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
schijnt dat Abu dhabi gezellig is rond het 3de weekend van November....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |