Vriendelijk van hem.quote:Op zondag 2 november 2014 18:23 schreef Zorro het volgende:
Omdat ik dadelijk weg moet en dan pas om 21:00 kan. Aardig wel van Bernie.
Ik dacht eerst godskanonne zeg is ie nu (nog steeds) zat?quote:Op zondag 2 november 2014 17:59 schreef Geralt het volgende:
OW KUT HET IS OM 9 UUR DE RACE WAT IS DEZE DE Q WAS OM 7 WAAROM DE RACE NIET OM 8 DAN?!!?!?
quote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zie in de OP van deze race dat de BBC al om 20:30 highlights van de race uitzendt! Handig voor mensen die op tijd naar bed willen.
Leuk slotquote:Op zondag 2 november 2014 18:25 schreef Jigzoz het volgende:
Op Eurosport is trouwens een voorprogrammaatje: Porsche Supercup.
Ik hoop dat Bernie er van kan slapen.quote:Op zondag 2 november 2014 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
Nee de tijd is een reden om juist wel te kijken en ik vind het circuit ook tof.
De F1 interesseert me gewoon helemaal niks meer dit jaar. Zo'n verloren seizoen is altijd kut, ik zit eigenlijk alleen maar te wachten op het debuut van Max.
Die slaapt denk ik prima op z'n miljoentjes. Maar ik wil graag geloven dat er toch nog ergens een hersencel van hem inziet dat F1 een compleet verkeerde weg is ingeslagen.quote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bernie er van kan slapen.
Hij had in een interview al gezegd dat het ook deels zijn fout was dat de teams het nu zo zwaar hadden.quote:Op zondag 2 november 2014 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die slaapt denk ik prima op z'n miljoentjes. Maar ik wil graag geloven dat er toch nog ergens een hersencel van hem inziet dat F1 een compleet verkeerde weg is ingeslagen.
niet mauwen..., over 3 kwartier begint de voorbeschouwing.quote:Op zondag 2 november 2014 18:55 schreef heywoodu het volgende:
Raar man, zondagavond en het duurt gewoon nog 2 uur tot de race begint
Het is iedereens schuld natuurlijk. De FIA, de teams, de FOM.quote:Op zondag 2 november 2014 19:11 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hij had in een interview al gezegd dat het ook deels zijn fout was dat de teams het nu zo zwaar hadden.
Dat is wel het fijnste eurobiljet om t mee te doenquote:Op zondag 2 november 2014 19:11 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hij had in een interview al gezegd dat het ook deels zijn fout was dat de teams het nu zo zwaar hadden.
En daarna veegde hij na het poepen zijn reet af aan een biljet van 500.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:14 schreef WEST het volgende:
[..]
niet mauwen..., over 3 een kwartier begint de voorbeschouwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |