Hopelijk beter getimed dan RTL gisteren, die in Q2 zodra de klok op 0:00 stond direct naar de reclame gingen terwijl het hele veld nog in een snelle ronde zat.. Gelukkig had ik een Sky stream aanstaan op de PC voor het commentaar!quote:
Als het goed is, mogen ze dat niet doen.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef Ferry_76 het volgende:
En geeft Bernie hier nu toe dat hij fout zat...?: http://www.gpupdate.net/n(...)ijnlijk-mijn-schuld/
Hoezo kan niemand twee auto's betalen laatstaan drie?quote:He also played down the possibility of three-car teams.
"Forget third cars," he said. "Nobody can afford two cars."
Ze beginnen om 20:55, mooie voorbeschouwing!quote:Op zondag 2 november 2014 16:44 schreef Funzel het volgende:
Veronica gewoon dezelfde beelden/commentaar als Sport1 zeker?
Marussia en Caterham failliet.quote:Op zondag 2 november 2014 17:07 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Hoezo kan niemand twee auto's betalen laatstaan drie?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/116584
Voorbeschouwing om 9 uur? De race is om 8 toch? Hoe kan je dan voorbeschouwen om 9!? Wat is dit?!quote:Op zondag 2 november 2014 17:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ze beginnen om 20:55, mooie voorbeschouwing!
9 uurquote:Op zondag 2 november 2014 17:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voorbeschouwing om 9 uur? De race is om 8 toch? Hoe kan je dan voorbeschouwen om 9!? Wat is dit?!
Nee, de race is om 9 uur.quote:Op zondag 2 november 2014 17:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voorbeschouwing om 9 uur? De race is om 8 toch? Hoe kan je dan voorbeschouwen om 9!? Wat is dit?!
Is het veranderd dan of wat? Ik was echt in de veronderstelling dat het om 8 uur was.quote:
't stond iig gisteren al in de OP.quote:Op zondag 2 november 2014 18:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het veranderd dan of wat? Ik was echt in de veronderstelling dat het om 8 uur was.![]()
![]()
Amerika gaat over op wintertijd.quote:Op zondag 2 november 2014 18:04 schreef Geralt het volgende:
Jamaar hoezo en waarom en hoe en wat zit er ineens 2 uur tussen de start van de Q en de R?
Dat is heel het seizoen (en volgens mij nog nooit!) zo geweest?! Waarom is dat!?
Dat is dan dit weekend gebeurd ergens. Ik weet zeker dat ik op f1.com gezien heb met convert to local time dat de race om 8 was ipv 9. 100% zeker.quote:
Ja, dat doen ze altijd in de nacht van zaterdag op zondag.quote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is dan dit weekend gebeurd ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |