Heuh relaxed!quote:Op zondag 2 november 2014 01:28 schreef THEFXR het volgende:
voor diegene die de reclame gemist heeft, veronica zend ook live uit!
beter dan Lewisquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:53 schreef WEST het volgende:
Ik zal morgen wel eens kijken hoe de kwalificatie gegaan is.......
Rosber pole das neit zo mooi
Rosberg is niet beter.quote:
ik denk dat hij in dit geval liever bedoelt maar ik ben het met je eens, Hamilton is de snellere van de 2, qua competitie toch wel een rampjaar en dan bedoel ik meer het verschil met de rest.quote:Op zondag 2 november 2014 10:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rosberg is niet beter.
Zou niet zo mooi zijn voor de F1 als Hamilton geen kampioen zou worden. Hij heeft 2x zoveel overwinningen dit seizoen.
Als Rosberg de laatste 3 wint, heeft hij er 7, Hamilton 9. Rosberg meer 2e plaatsen, dan is het imo terecht als Rosberg kampioen wordt.quote:Op zondag 2 november 2014 10:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rosberg is niet beter.
Zou niet zo mooi zijn voor de F1 als Hamilton geen kampioen zou worden. Hij heeft 2x zoveel overwinningen dit seizoen.
Hear hear!!quote:Op zondag 2 november 2014 10:16 schreef Wombcat het volgende:
de dubbele punten, en die slaan nergens op.
Overigens: als de fans een statement willen maken tegen de dubbele punten, is er maar één oplossing: de laatste race boycotten.quote:
No shit sherlock.quote:Op zondag 2 november 2014 10:48 schreef Geralt het volgende:
Beter die dan Inter Lagos boycotten
Valt me overigens nu pas op dat Inter niet de laatste race is van het seizoen
quote:Op zondag 2 november 2014 10:53 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Heb je minder lang over gedaan dan er achter komen waar Torro Rosso voor staat
Meer dan terecht... Maar goed, money talksquote:Op zondag 2 november 2014 10:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Punt is dat ik het wel wist, maar dat in mijn gedachte traditioneel nog altijd Brazilie de afsluiter heeft.
nietquote:
even op een lokale site gekeken maar over veranderde rijrichting zie ik niks, wel nieuw asfalt, pitstraat vergroting, dit is al klaar voor de aanstaande race. voor volgend jaar staan nieuwe pitboxes op het programma.quote:Op zondag 2 november 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Is het nu al dit jaar dat Interlagos veranderd is ? Met tegengestelde rijrichting en nieuwe pitstraat ?
Voig jaar kon ik er nog veel meer over vinden, zelfs met een videotje hoe de baan zou moeten worden, nu kom ik niet veel verder dan dit ;
http://www.f1times.co.uk/news/display/07828
Neen, allemaal onzin. Huidige pitlane wordt geupgrade.quote:Op zondag 2 november 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Is het nu al dit jaar dat Interlagos veranderd is ? Met tegengestelde rijrichting en nieuwe pitstraat ?
Voig jaar kon ik er nog veel meer over vinden, zelfs met een videotje hoe de baan zou moeten worden, nu kom ik niet veel verder dan dit ;
http://www.f1times.co.uk/news/display/07828
Startquote:Note - Button qualified P7, drops 5 grid spots for gearbox change; Kvyat qualified P14, drops 10 for engine change; Vettel qualified P17, starts from pit lane for complete power unit change
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |