is er nog een race in spanje ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:05 schreef SimtekF1 het volgende:
Lijkt me niet dan.
Waarschijnlijk ga ik dit jaar ook naar Spanje, en misschien Hongarije.
Dat stukje valt volgens mij onder General Admission en kun je dus vanaf 7u 's ochtends in het gras gaan zitten. Is bij de uitgang van de voetgangerstunnel onder het circuit door.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:36 schreef nils7 het volgende:
Mn vader en ik willen weer naar Barcelona (als de financien het toe laten hahaha).
We zijn er in 2001 geweest.
En toen zagen we dat er bij "loopbrug 4" (waar het cijfertje 4 staat zeg maar) tussen bocht 1 en de hairpin er best een mooi plekje was
Maar op geen 1 ticketsite kan ik vinden of je daar een kaartje voor kan bemachtigen, iemand die het toevallig weet?
[ afbeelding ]
Bioscoop was het plan toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef nils7 het volgende:
Vinden mensen het leuk om met een paar man samen de laatste race te kijken?
ah ja maar wist niet dat dat al quasi bevestigd wasquote:
Niet bevestigd, maar er was veel animo voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
ah ja maar wist niet dat dat al quasi bevestigd was
Meike welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:36 schreef nils7 het volgende:
Na ja gezien de laatste race eraan komt...
Heb overigens geen contacten bij een Bios![]()
Topquote:
Deze zijn ook niet voor iedereen toegankelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:36 schreef nils7 het volgende:
Mn vader en ik willen weer naar Barcelona (als de financien het toe laten hahaha).
We zijn er in 2001 geweest.
En toen zagen we dat er bij "loopbrug 4" (waar het cijfertje 4 staat zeg maar) tussen bocht 1 en de hairpin er best een mooi plekje was
Maar op geen 1 ticketsite kan ik vinden of je daar een kaartje voor kan bemachtigen, iemand die het toevallig weet?
[ afbeelding ]
Vooral voor punt 1 is het juist, het was een snelle lastige en enigszins risicovolle bocht. Zoals het hoort in de F1. Maar tenzij de gene voor je een fout maakte of een veel langzamere auto had, kon je bijna niet inhalen daar hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:38 schreef Fer het volgende:
Die chicane bij 8 heeft wel dat hele circuit verneukt zeg. Vroeger was dat er niet en kwamen ze met 240 dat recht stuk op, wat ervoor zorgt dat:
1. Bij opkomen rechte stuk weleens iemand naast de baan raakte, wat voor sensatie genoeg zorgt.
2. De achterligger op het rechte stuk goed kan slipstreamen en er van bocht 1 tot 6 een vet gevecht volgt.
Ik zal er eens een paar mailtjes uit doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef Meike26 het volgende:
Toevallig gister de bevestiging gekregen dat CineLounge in Houten het niet kan dragen, te strakke planning/filosofie om tussendoor een F1 raceje te kijken daar.
De laatste race kijken op groot scherm moet wel mogelijk kunnen zijn, maar dan heb ik meer mede forummers nodig die rond kunnen gaan mailen/bellen in het midden van Nederland. Opties ;
-De Vorstin Hilversum (goed te doen met ov, parkeren moet ook mogelijk zijn met markt terein om de hoek)
-DeFabrique kartbaan. Goede parkeergelegenheid, slecht bereikbaar met ov, vóór de race nog een rondje karten? Dat is aan degene die dat wil organiseren... te druk met werk om dat op mijn schouders te nemen.
- Zelfde idee met Coronel Kartracing te Huizen.
Een of ander sportcafé wellicht in de driehoek Amersfoort, Utrecht en Hilversum. Als iemand wat weet, onderneem actie en laat het weten in dit topic
Het kon vaak net wel/niet, waardoor er de eerste paar bochten vaak naast elkaar gereden werd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef Marks het volgende:
[..]
Vooral voor punt 1 is het juist, het was een snelle lastige en enigszins risicovolle bocht. Zoals het hoort in de F1. Maar tenzij de gene voor je een fout maakte of een veel langzamere auto had, kon je bijna niet inhalen daar hoor.
Laten we zeggen dat ik voor een heat karten en vervolgens F1 op een groot scherm graag een vrije dag neem, iets wat ik voor normale races niet doequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik zal er eens een paar mailtjes uit doen.
Hoeveel mensen hebben interesse?
We kunnen best nog gaan meeten, met wat reclame op de fp en vrienden kennissen kan het al aardig vol worden daarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Meike26 het volgende:
Denk niet dat we moeten gaan 'meeten' , dan maak je het niet interessant voor diegene die de race wil gaan 'casten voor ons op groot scherm. Van De Vorstin weet ik bijvoorbeeld dat ze wel vaker bij voetbal wedstrijden op groot scherm bezoekers verwelkomen. Biertje erbij en lekker achterover leunen. Van DeFabrique weet ik weer dat ze het niet zomaar zullen doen. Ik zal eens een mailtje naar Tim C. sturen, kijken wat hij er van zegt
Dus het is eigenlijk zo dat 'we' nadat we een locatie hebben, een soort gastenlijst moeten hebben waarop we 50+ fans/kijkers op kunnen verzamelen. Dan heeft de host ook een leuke omzet op de zondag middag (of avond).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |