abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146025231
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:09 schreef Fargo het volgende:

[..]

En ik lees ook dat je denkt dat Hendrix meer diepgang heeft dan Blind. Dus volgens mij ben jij de Derksen piemellikker hier :')
Dat is gewoon een feit? Ga nou niet bijdehand doen als je nooit een wedstrijd van PSV kijkt. Hendrix komt meerdere malen per wedstrijd in de 16 van de tegenstander, waar Blind 99% van de tijd op eigen helft staat, beide prima maar dan houd ik meer van een type Hendrix. Volgens mij was het Verbeek die het gister treffend zei; wel een pass accuracy van 95%, maar ook alles van de links naar de rechtsback gespeeld.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:41:44 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146025850
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is gewoon een feit? Ga nou niet bijdehand doen als je nooit een wedstrijd van PSV kijkt. Hendrix komt meerdere malen per wedstrijd in de 16 van de tegenstander, waar Blind 99% van de tijd op eigen helft staat, beide prima maar dan houd ik meer van een type Hendrix. Volgens mij was het Verbeek die het gister treffend zei; wel een pass accuracy van 95%, maar ook alles van de links naar de rechtsback gespeeld.
klopt niet helemaal en met alle respect voor Hendrix, het niveau van Blind (vorig seizoen) heeft hij nog niet.
pi_146026065
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

klopt niet helemaal en met alle respect voor Hendrix, het niveau van Blind (vorig seizoen) heeft hij nog niet.
Wat ik ook nergens suggereer, maar die diepgang in z'n spel heeft hij alvast wel.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:52:31 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146026147
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat ik ook nergens suggereer, maar die diepgang in z'n spel heeft hij alvast wel.
dat had Blind bij Ajax ook, je moet de bal wel kwijt kunnen, dat is bij Manchester wat anders, uiteraard ook vanwege het hogere tempo
pi_146026381
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat had Blind bij Ajax ook, je moet de bal wel kwijt kunnen, dat is bij Manchester wat anders, uiteraard ook vanwege het hogere tempo
Diep respect dat je hier nog de moeite neemt ;)
pi_146026822
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee hoor, Blind speelt bij United exact hetzelfde als bij Ajax. Leg mij nou eens concreet uit wat jij goed vind aan Blind? Ik vind het een saaie speler die bovendien niks toevoegt aan United. Het is toch ook geen toeval dat ze nu 8ste staan? Uiteraard komt het niet allemaal door Blind, maar het is wel tekenend voor de weg die ze zijn ingeslagen. Sowieso; als hij zo'n held is op de CVM, hoe kan het dan dat bij het NL elftal zowel Hiddink als van Gaal hem daar absoluut niet wilden hebben? Die willen daar een jongen die het spel verplaatst en risico durft te nemen in z'n spel, iemand die de bal ophaalt bij de LB en vervolgens als een postbode bij de RB plaatst is niet zo moeilijk te vinden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:00 schreef Fargo het volgende:

[..]

Diep respect dat je hier nog de moeite neemt ;)
Jij bent echt te triest, op het moment dat je de discussie gewoon inhoudelijk verliest ren je huilend weg. Jammer.

Sowieso is dit geen hetze tegen Blind o.i.d., maar ik vind het zo grappig dat iedereen (vooral Ajacieden natuurlijk) elkaar napraten in termen als 'jaaaa hij is wel goed hoor', maar als je dan inhoudelijk vraagt wat er zo goed is dan zijn ze snel klaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door WaikikiWim op 28-10-2014 11:22:12 ]
pi_146027980
Jetro maakt goeie stappen, aanvallend is hij zeker een van de beste Nederlandse backs dit moment. Zou niet 1..2..3 betere vinden, alleen verdedigend mag het wat beter, maar dat komt wel denk ik. Beetje meer kracht en deze jongen gaat ver komen. :)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:50:45 #283
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_146028015
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:49 schreef Doublepain het volgende:
Jetro maakt goeie stappen, aanvallend is hij zeker een van de beste Nederlandse backs dit moment. Zou niet 1..2..3 betere vinden, alleen verdedigend mag het wat beter, maar dat komt wel denk ik. Beetje meer kracht en deze jongen gaat ver komen. :)
kan goed sprinten en communiceren bovendien. en legendarische twitters verspreiden.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:39:59 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146029950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee hoor, Blind speelt bij United exact hetzelfde als bij Ajax. Leg mij nou eens concreet uit wat jij goed vind aan Blind? Ik vind het een saaie speler die bovendien niks toevoegt aan United. Het is toch ook geen toeval dat ze nu 8ste staan? Uiteraard komt het niet allemaal door Blind, maar het is wel tekenend voor de weg die ze zijn ingeslagen. Sowieso; als hij zo'n held is op de CVM, hoe kan het dan dat bij het NL elftal zowel Hiddink als van Gaal hem daar absoluut niet wilden hebben? Die willen daar een jongen die het spel verplaatst en risico durft te nemen in z'n spel, iemand die de bal ophaalt bij de LB en vervolgens als een postbode bij de RB plaatst is niet zo moeilijk te vinden.

[..]

Jij bent echt te triest, op het moment dat je de discussie gewoon inhoudelijk verliest ren je huilend weg. Jammer.

Sowieso is dit geen hetze tegen Blind o.i.d., maar ik vind het zo grappig dat iedereen (vooral Ajacieden natuurlijk) elkaar napraten in termen als 'jaaaa hij is wel goed hoor', maar als je dan inhoudelijk vraagt wat er zo goed is dan zijn ze snel klaar.
Nee want het systeem is al anders bij ManU dan bij Ajax, ik zeg ook nergens dat ik Blind geweldig vind maar hij is nog een stuk beter dan Hendrix.

In NL elftal is het wat anders omdat De Jong daar op die plek staat en er gebrek aan een behoorlijke linksback is, nu denk ik dat De Jong tegen de mindere goden in de kwalificatie ook niet echt nodig is, dan heb je meer aan een Clasie of Blind.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:42:39 #285
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146030063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee want het systeem is al anders bij ManU dan bij Ajax, ik zeg ook nergens dat ik Blind geweldig vind maar hij is nog een stuk beter dan Hendrix.

In NL elftal is het wat anders omdat De Jong daar op die plek staat en er gebrek aan een behoorlijke linksback is, nu denk ik dat De Jong tegen de mindere goden in de kwalificatie ook niet echt nodig is, dan heb je meer aan een Clasie of Blind.
Blind in een rolstoel is op dit moment nog veel beter dan Hendrix. Maar dat wil niet zeggen dat die het niveau van Blind niet kan benaderen of ontstijgen. Grote onzin ook dat Blind nooit mee op komt wat ik hier net heb gelezen want dat deed hij vooral bij Ajax regelmatig.

37 kansen gecreëerd vorig seizoen die ga je niet bij elkaar spelen door alleen maar achterover te hangen wat hier wordt gesuggereerd tenzij je Pirlo bent.

En als je dan kijkt naar Hendrix die tot nu toe dit seizoen op 81% pass accuracy blijft steken en pas 2 kansen heeft gecreëerd dan klopt er ook weinig van dat hij meer diepgang heeft.

[ Bericht 9% gewijzigd door LitmanenAFCA op 28-10-2014 13:01:22 ]
pi_146032860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Blind in een rolstoel is op dit moment nog veel beter dan Hendrix. Maar dat wil niet zeggen dat die het niveau van Blind niet kan benaderen of ontstijgen. Grote onzin ook dat Blind nooit mee op komt wat ik hier net heb gelezen want dat deed hij vooral bij Ajax regelmatig.

[ afbeelding ]

37 kansen gecreëerd vorig seizoen die ga je niet bij elkaar spelen door alleen maar achterover te hangen wat hier wordt gesuggereerd tenzij je Pirlo bent.

En als je dan kijkt naar Hendrix die tot nu toe dit seizoen op 81% pass accuracy blijft steken en pas 2 kansen heeft gecreëerd dan klopt er ook weinig van dat hij meer diepgang heeft.
Statistiekenjournalistiek!

Hendrix is nog niet zover als Blind, maar hij doet het op dit moment erg leuk. Hij loopt alleen zo rechtop, ziet er niet uit haha

Blind speelt ook naar behoren, maar zal nooit een wereldster worden.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:16:17 #287
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146033544
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:55 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Statistiekenjournalistiek!

Hendrix is nog niet zover als Blind, maar hij doet het op dit moment erg leuk. Hij loopt alleen zo rechtop, ziet er niet uit haha

Blind speelt ook naar behoren, maar zal nooit een wereldster worden.
Statistieken zeggen wel veel.

Dat zal niemand ontkennen maar hij heeft nog een hele weg te gaan tot hij in de buurt komt van het niveau waar Blind zit.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:34:45 #288
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146034137
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Statistieken zeggen wel veel.

Dat zal niemand ontkennen maar hij heeft nog een hele weg te gaan tot hij in de buurt komt van het niveau waar Blind zit.
Ik ontken wel dat Hendrix goed speelt.
pi_146034420
Hendrix is niveautje AZ.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:44:48 #290
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146034446
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:44 schreef Typisch het volgende:
Hendrix is niveautje AZ.
Zeiden we ook allemaal over Blind en die zit nu bij United. Kun je nu nog weinig van zeggen.
pi_146034536
Typisch de kenner spreekt.
pi_146034993
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk is het systeem anders. Elke club speelt anders, maar Blind speelt echt niet veel anders dan bij Ajax, heel controlerend en veelal balletjes breed. Kom anders even met statistieken dat hij meer ballen naar voren geeft ofzo? Clasie vind ik daarin al sterker, die zoekt vaak de aanvallend oplossing. Plus het feit dat Clasie in de duels ook nog wat feller/sterker is.

quote:

[..]

[ afbeelding ]

Scorebordjournalistiek. Daarnaast zijn er bij PSV natuurlijk andere jongens (voornamelijk middenvelders) die ook veelal de bal eisen, waar Blind bij Ajax de middenvelder bij uitstek was die aan de bal was (nu vult Klaassen dat goed in).
pi_146035056
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zeiden we ook allemaal over Blind en die zit nu bij United. Kun je nu nog weinig van zeggen.
Per Mertesacker zit ook bij Arsenal, maakt hem ook nog geen goede verdediger. Dat je ergens bent wil nog niet zeggen dat je er ook meteen een meerwaarde bent. Wees nou eens heel objectief; vind jij Blind een aanwinst voor man united? Anders gesteld; Als je ziet welke niveau United nastreeft (Barca, Real, Bayern) past Blind dan in dat plaatje?
pi_146037745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:04 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik ben RBC-er en jij bent een mongool als je denkt dat Hendrix verder is dan Blind.
Doe eens rustig man.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:08:39 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146037835
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Doe eens rustig man.
maar hij heeft wel gelijk
pi_146037929
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat klopt inderdaad. Ik denk dat niemand had kunnen voorspellen dat Blind, toen hij bij Groningen als rechtsback debuteerde ooit bij ManU terecht zou komen. Ik ben wel fan van de Blind die bij Ajax speelde. Net zoals ik fan in wording ben van Hendrix. Ik vond de reacties op Blind zijn optreden op het WK van afgelopen zomer dan weer enorm overtrokken. Dat vond ik helemaal niet zo geweldig.

Dat Blind geen diepgang zou hebben bij Ajax is dan ook pertinent onwaar. Dat is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:11:40 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146037980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk is het systeem anders. Elke club speelt anders, maar Blind speelt echt niet veel anders dan bij Ajax, heel controlerend en veelal balletjes breed. Kom anders even met statistieken dat hij meer ballen naar voren geeft ofzo? Clasie vind ik daarin al sterker, die zoekt vaak de aanvallend oplossing. Plus het feit dat Clasie in de duels ook nog wat feller/sterker is.

[..]

Scorebordjournalistiek. Daarnaast zijn er bij PSV natuurlijk andere jongens (voornamelijk middenvelders) die ook veelal de bal eisen, waar Blind bij Ajax de middenvelder bij uitstek was die aan de bal was (nu vult Klaassen dat goed in).
Als het niet in je straatje past is het scorebordjournalistiek :).Je kan iedereen erbij gaan halen, nu Clasie weer maar Hendrix is nu nog lang niet zo ver als Blind en ook niet als Clasie.
pi_146037989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar hij heeft wel gelijk
Nou nee. Er wordt namelijk nergens gesuggereerd dat Hendrix verder zou zijn dan Blind. ;)
pi_146038066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. Ik denk dat niemand had kunnen voorspellen dat Blind, toen hij bij Groningen als rechtsback debuteerde ooit bij ManU terecht zou komen. Ik ben wel fan van de Blind die bij Ajax speelde. Net zoals ik fan in wording ben van Hendrix. Ik vond de reacties op Blind zijn optreden op het WK van afgelopen zomer dan weer enorm overtrokken. Dat vond ik helemaal niet zo geweldig.

Dat Blind geen diepgang zou hebben bij Ajax is dan ook pertinent onwaar. Dat is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen.
Dit had ik zelf kunnen schrijven. Mijn complimenten voor je voetbalinzicht Lansie
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:14:05 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146038085
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nou nee. Er wordt namelijk nergens gesuggereerd dat Hendrix verder zou zijn dan Blind. ;)
Ok Judge Judy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')