toon gerbrands nu bij studio sport. stelt dat psv snakte naar succes toen hij binnenkwam, en hij binnen 80 dagen al een topsportklimaat heeft geherintroduceerd.
GGMM had de OP teruggezet zodat de 1-3 er niet meer in stond.
Beetje zwak.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ik snap niet goed dat er klaarblijkelijk geen topsportklimaat aanwezig was? wat waren ze dan aan het doen al die jaren?
die kar is hard nodig .
Blijkbaar waren ze onvoldoende professioneel naar zijn mening. Ik geloof dat wel, het viel mij in de afgelopen jaren op hoe wisselvallig de prestaties waren en dat leek samen te hangen met een verschil in mentaliteit (er meer of minder zin in hebben). Hij heeft al bij meerdere clubs en bij meerdere sporten bewezen hier verstand van te hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Op maandag 20 oktober 2014 00:04 schreef Doublepain het volgende: Samen met Feyenoord minst aantal doelpunten tegen, volgensmij ook de beste doelsaldo van de Eredivisie.
En toch kan onze nationale ploeg met moeite scoren tegen kleine ploegjes zoals Ijsland, we verliezen er zelfs van. Ik had nooit gedacht dat ik dat nog mee zou maken. Ik denk trouwens dat het wel goed komt, verandering van coach en systeem en zo, dat kan wat probleempjes geven.
1-0 is prima in zware wedstrijden, tegen de mindere goden is dat gewoonweg niet voldoende. Ik wil ook vermaakt worden en met mij vele anderen.
Maar goed, interview niet gezien dus geen idee in wat voor context hij het zei.
Eens, maar dat is niet de enige reden dat 1-0 niet genoeg is. Als je niet in staat bent om te domineren tegen zulke ploegjes dan ben je slecht bezig. Maar inderdaad, Europees kan PSV al niets bereiken (voorlopig in ieder geval), je wil dan toch op zijn minst nationaal worden vermaakt met dominant voetbal. Ik denk bovendien dat het de beste manier is om je kansen in Europa te vergroten, je wordt als voetballer eerder beter door veel acties met de bal te hebben dan door alleen maar een beetje te verdedigen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals altijd wanneer er geen geneuzel is over uitzendrechten is het terug te zien. http://nos.nl/artikel/711(...)%20Sport%20Nieuws%29 De context was dat het hem worst zal wezen hoe je wint als je maar wint. Hij voegde er wel aan toe dat het "toegevoegde waarde heeft als je met omschakelvoetbal wint" waarbij dat woord omschakelvoetbal van de journalist kwam.
[ Bericht 13% gewijzigd door Bram_van_Loon op 20-10-2014 18:19:04 ]
De context was dat het hem worst zal wezen hoe je wint als je maar wint. Hij voegde er wel aan toe dat het "toegevoegde waarde heeft als je met omschakelvoetbal wint" waarbij dat woord omschakelvoetbal van de journalist kwam.
En daar kan ik me dan ook volledig in vinden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Hij gaf dus wel aan dat hij kan leven met het winnen met slecht verzorgd voetbal. Als ze de halve finale van de CL spelen tegen een club die 6 keer zo veel geld heeft dan vind ik dat geen probleem, als ze tegen een willekeurige Nederlandse club spelen (inclusief de top-3) is het een ander verhaal. Mijns inziens is het de kunst om dominant te spelen maar op het moment dat het moet om te schakelen naar zakelijk voetbal, als je bijv. met 1 doelpunt verschil voorstaat in 70ste minuut tegen een betere ploeg. Eigenlijk moet je beide soorten voetbal beheersen, streven naar het eerste en schakelen naar het tweede als plan B.
Hij gaf dus wel aan dat hij kan leven met het winnen met slecht verzorgd voetbal. Als ze de halve finale van de CL spelen tegen een club die 6 keer zo veel geld heeft dan vind ik dat geen probleem, als ze tegen een willekeurige Nederlandse club spelen (inclusief de top-3) is het een ander verhaal. Mijns inziens is het de kunst om dominant te spelen maar op het moment dat het moet om te schakelen naar zakelijk voetbal, als je bijv. met 1 doelpunt verschil voorstaat in 70ste minuut tegen een betere ploeg. Eigenlijk moet je beide soorten voetbal beheersen, streven naar het eerste en schakelen naar het tweede als plan B.
Dat is de kunst inderdaad. Maar zo niet.. dan niet.. Je wint geen seizoen lang met 1-0 met onverzorgd voetbal en slecht spel. Dus daar maak ik me verder niet zo druk over
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith