Oh. Ik heb een hont gevondenquote:
Hoeveel honden neem jij nog?quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh. Ik heb een hont gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem niet houden dus het blijft bij twee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel honden neem jij nog?
En hoe heet deze
Ok dan is het goed vriend. Ging al bijna naar Untappd om je te detoastenquote:
Even ticketjes Thailand zoekenquote:
klm had ivm 95 jaar nog een topaaanbieding toen jij op vakantie was, onder de 500 dacht ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgende vakantie weer lekker naar Japan.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
klm had ivm 95 jaar nog een topaaanbieding toen jij op vakantie was, onder de 500 dacht ik
Gaat hem niet worden. Moet ik eerst naar Rotterdam en dan naar Istanbul terwijl dat sowieso maar 500 km verderop i'dquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://ticketspy.nl/deals/azie-vanaf-e339/
zijn toch ook wel aanbiedingen daar vandaan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Moet ik eerst naar Rotterdam en dan naar Istanbul terwijl dat sowieso maar 500 km verderop i'd
Vast wel. Alhoewel ik denk minder grote voordelen dan vanuit Nederland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn toch ook wel aanbiedingen daar vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |