SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
artificial banaan is echt niet mijn ding een andere die je me aanraad?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind die banaan wel heel lekker.
De frietjes eet ik het eerste op.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen de frietjes en sla zeker.
Er zit ook echt banaan in.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef Crip het volgende:
[..]
artificial banaan is echt niet mijn ding een andere die je me aanraad?
Is niet 'quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja jij hebt genoeg voor ons allemaal.
Goed maken. Met jou? Daarbij had ik een oprechte sorry geuit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot op gerizekali. Jij moet echt veel goed maken. Innerlijk en uiterlijk boktan.
Deze shizzle is lekker, maar blijft in je tanden plakken. Ik heb nog steeds stukjes van vorige suikerfeest.quote:
Lage actie. Ik ken deze valsheid alleen bij bitchesquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah sorry. Ik pas het even aan. Ik wist niet dat het een probleem was, ik zag het vaker hier voorbij komen (!)
Mijn eigen fout, had het eigenlijk moeten wetenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lage actie. Ik ken deze valsheid alleen bij bitches
ja ik heb smaak jongenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze shizzle is lekker, maar blijft in je tanden plakken. Ik heb nog steeds stukjes van vorige suikerfeest.
Nee je lelijke smoel en lengte doelde ik op. Een echte bitch jij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Goed maken. Met jou? Daarbij had ik een oprechte sorry geuit.
Mensen hun uiterlijk aanvallen
Ik jou hlml in vertrouwen alles verteld ga je er zo luchtig over doen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, ik ben dood van binnen. Vind het moeilijk te begrijpen allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd niet van zoete banaan ( alleen groene) dus dat zal sws geen goede zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zit ook echt banaan in.![]()
Maar er zijn ook andere smaken, je kunt ze proberen?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik jou hlml in vertrouwen alles verteld ga je er zo luchtig over doen.Beetje jammer.
Aw. Oké ja het blijft wel kut vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik jou hlml in vertrouwen alles verteld ga je er zo luchtig over doen.Beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Laat ons ook meegenieten meehuilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |