Ik word normaal gesproken ook niet zo snel verliefd. Maar ja, deze keer wel. Happensquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:20 schreef perro. het volgende:
[..]
mwa, kapot zijn ligt eraan. als wat samz zegt dan zal dat wel meevallen. ik bedoel meer dat ie uberhaupt weer verliefd is.
ik word vrijwel nooit verliefd, maar 2x echtechtecht geweest ook. niet dat ik het mis, lekker rustig dit.
is geen verwijt of zo. viel me gewoon op, omdat het net over is en je nu weer verliefd bent. maar jij liever dan ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word normaal gesproken ook niet zo snel verliefd. Maar ja, deze keer wel. Happens
Preciesquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word normaal gesproken ook niet zo snel verliefd. Maar ja, deze keer wel. Happens
Dat klinkt wel heel... Pessimistisch? Zuur...? Droevig?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:23 schreef perro. het volgende:
[..]
is geen verwijt of zo. viel me gewoon op, omdat het net over is en je nu weer verliefd ben. maar jij liever dan ik.
regels zijn er om te breken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
Uitzonderingen bevestigen de regel, toch.
hola.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:23 schreef -Engel- het volgende:
ik heb liever vlinders... oja en een lekkere kerel.... en zo
Lekkere kerels genoeg in deze SCquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:23 schreef -Engel- het volgende:
Niks mis met gewoontes brekenquote:
Super dan zit ik hier goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekkere kerels genoeg in deze SC
nee? vind ik niet althans.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel... Pessimistisch? Zuur...? Droevig?
Zeker! Ik denk dat bij mij mijn ex ook eerder weer is gaan daten dan dat ik dat deed. Het verschilt nu eenmaal per mens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie toentertijd gezegd dat het al tijden niet meer lekker liep, dus dan kan het emotioneel best al afgesloten zijn voor het hoge woord eruit komt. Toch?
Ik ook niet, alleen soms 'overkomt' zoiets je. Ik was overigens ook niet blij met die verliefdheid omdat ik vooraf al wist dat hij waarschijnlijk niet wederzijds zou zijn (want ik was totaal niet haar type). Uiteindelijk heb ik het toch bij haar aangegeven, ben pijnlijk afgewezen maar kon wel verder, en nu is het contact met haar gewoon weer super zoals het daarvoor was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik pas 3 jaar na ex iets van een vlindertjemaar ik word niet zo snel verliefd. En ik was een luie dater.
Er werd om me geroepen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:23 schreef -Engel- het volgende:
Dat is bij iedereen zo tochquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met gewoontes breken. Het is ook niet dat je ervoor kiest verliefd te worden, tenminste, bij mij gebeurt dat gewoon
. Niet snel, maar het gebeurt.
ja, true. maar ik hou er sowieso niet van. voelt als prednison zo 'instabiel en debiel' je je dan gedraagt. imo. en prednison is wel zo'n fucking rotzooi heh.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met gewoontes breken. Het is ook niet dat je ervoor kiest verliefd te worden, tenminste, bij mij gebeurt dat gewoon
. Niet snel, maar het gebeurt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, true. maar ik hou er sowieso niet van. voelt als prednison zo 'instabiel en debiel' je je dan gedraagt. imo. en prednison is wel zo'n fucking rotzooi heh.
Oh, zo voel ik me helemaal niet, eigenlijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, true. maar ik hou er sowieso niet van. voelt als prednison zo 'instabiel en debiel' je je dan gedraagt. imo. en prednison is wel zo'n fucking rotzooi heh.
Als het wederzijds is, zijn vlinders een fijn gevoel inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo voel ik me helemaal niet, eigenlijk.
quote:
mwa. ik ben dan liever dat stadium al voorbij. als rotsen in bergrivieren zo stabiel. wellicht omdat mijn gezondheid nooit zo heel stabiel is geweest afgezien vd laatste jaren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik soms wel hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus...En anders wil je ze zo snel mogelijk weer kwijt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het wederzijds is, zijn vlinders een fijn gevoel inderdaad.
Boeiequote:Op zondag 19 oktober 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weer je eigen ruiten aan het ingooien.
Preciesquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het wederzijds is, zijn vlinders een fijn gevoel inderdaad.
Dit is Fok lieverdquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens wel aandoenlijk hoe dat steeds weer lukt. En maar verbaasd zijn dat geen vrouw 'm ziet staan
Oh no, I didn't.
And thats why we drink and listen to blues.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...En anders wil je ze zo snel mogelijk weer kwijt.
Ik vind persoonlijk liefde en verliefdheid iets moois. Ik vind het droevig klinken hoe je erover praat, alsof je nooit meer liefde wilt kennen, of zo. Ik weet niet, just meh.quote:
dat heb je goed gelezen samzquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk liefde en verliefdheid iets moois. Ik vind het droevig klinken hoe je erover praat, alsof je nooit meer liefde wilt kennen, of zo. Ik weet niet, just meh.
Stability takes time.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:28 schreef perro. het volgende:
[..]
mwa. ik ben dan liever dat stadium al voorbij. als rotsen in bergrivieren zo stabiel. wellicht omdat mijn gezondheid nooit zo heel stabiel is geweest afgezien vd laatste jaren.
Dat kan ik nu ook wel hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dan volgende week weer alle vrouwen kuthoeren noemen
Er zijn ook mensen die verliefd zijn op het verliefd zijn. Die iets denken te missen als ze niet verliefd zijn. Ik snap dat nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk liefde en verliefdheid iets moois. Ik vind het droevig klinken hoe je erover praat, alsof je nooit meer liefde wilt kennen, of zo. Ik weet niet, just meh.
Niet perse....quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
And thats why we drink and listen to blues.
The music of pain.
Daarom zeg ik dat ik het droevig vind, als jij er gelukkig mee bent, wie ben ik om te zeggen dat je ongelukkig moet zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef perro. het volgende:
[..]
dat heb je goed gelezen samz
maar ik vind dat niet droevig eigenlijk, voel me erg gelukkig hoor.
angst om alleen te zijn ofzo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die verliefd zijn op het verliefd zijn. Die iets denken te missen als ze niet verliefd zijn. Ik snap dat niet
Dan niet weer komen janken wanneer je weer eens afgewezen wordt. Keey?quote:
Dat snap ik ook niet. Maar dat vind ik ook meteen weer een ander uiterstequote:Op zondag 19 oktober 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die verliefd zijn op het verliefd zijn. Die iets denken te missen als ze niet verliefd zijn. Ik snap dat niet
Het mooiste maar tegelijkertijd ook meest pijnlijke iets van het menselijk bestaan.quote:
Veel blues welquote:
Alsof Twi ook maar iets te zeggen heeft over de keuken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:32 schreef Myraela het volgende:
Dat moment waarop je samen een keuken uit wilt zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |