Heb jij ook zo'n hoog IQ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik snapte meteen dat met die letters. Had nou maar beter opgelet op school
moet je nu al gaan slapen ?quote:
Dat zal vast een betekenisvol leven worden ook. Met dit topic begint het allemaal..quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef xDxD het volgende:
Ja en? Zeker jaloers omdat jullie al bijna doodgaan en ik nog mijn hele leven voor me heb
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
Waarom zou er ook maar iemand jaloers op jou zijn?
Ja, je zal me haten als ik dit land leid maar dat doen jullie met alle politiciquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zal vast een betekenisvol leven worden ook. Met dit topic begint het allemaal..
Post je naam even zodat we je kunnen volgen in de media.
Nu ook al jongen, nu ook al.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:13 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ja, je zal me haten als ik dit land leid maar dat doen jullie met alle politici
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:13 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ja, je zal me haten als ik dit land leid maar dat doen jullie met alle politici
True, maar het wordt wel kansloos als je hier 24/7 te vinden bent.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:38 schreef KreKkeR het volgende:
TS is zo'n kneusje dat lijdzaam afwacht totdat hij 25+ is omdat hij denkt/hoopt dat zijn ondraaglijk leven dan eindelijk boeiend zal worden![]()
In zijn puberhoofdje heerst de gedachte dat je met 25+ bepaalde dingen moet laten omdat je dan leukere dingen te doen hebt, niet begrijpende dat dingen zoals FOK! voor sommigen een prima manier zijn om tussendoor even lekker te ontspannen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
True, maar het wordt wel kansloos als je hier 24/7 te vinden bent.
Tong80?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
True, maar het wordt wel kansloos als je hier 24/7 te vinden bent.
die heeft wél vriendenquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |