SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Ik hoop op een gelijkspelquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik steun Heerenveen bij deze wedstrijd
Jij bent echt een nep Groningen supporter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké meneer de Cambuur - PSV fan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent echt een nep Groningen supporter.
2 per ploeg, wel zo eerlijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snelste pingel ooit.
Zou ie er ook 4 geven?
en allebei eentje missen danquote:
Mijn neefje mocht laatst nog het veld betrleden als 1 van die kleine ventjes die met de spelers het veld op lopen. #feitjesquote:
De kans is groter dat iemand 5 miljoen wint bij Miljoenenjacht, denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en allebei eentje missen dan
Bij welke club?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn neefje mocht laatst nog het veld betrleden als 1 van die kleine ventjes die met de spelers het veld op lopen. #feitjes
Nu je het zegt, ik dacht dat het static plaatjes warenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom laadt teletekst alleen als je ctrl/f5 doet?
Als jij je zo blijft gedragen komt dat moment sneller dan je denkt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn getuige geweest van de snelste Eredivisiepenalty ooit.
Dit ga ik mijn graf godverdomme in meedragen.
Suggereer je nu dat Stijn vijanden heeft?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als jij je zo blijft gedragen komt dat moment sneller dan je denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |