Hij legt een stuk of 8 birdieputts, 2 parputts en 1 bogeyputt binnen 22 inch van de hole, sommige van 10-12 meter. Vallen er enkele meer, dan speelt hij hier echt niet boven par. Vorige week bleef hij met zijn lange putts soms 2 meter van de hole af, dus het lijkt wel scherper te worden op de green. Nu iets meer geluk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:39 schreef luckass het volgende:
Was weer niks vandaag (+3). Lijkt nu al de cut niet te gaan halen.
twitter:VC606 twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:24:45Here is the update of my #OlympicGolf Rankings after week #13 (based on the #OWGR projection for July 11th, 2016). http://t.co/8Xzx5sQxex reageer retweet
twitter:joostluiten twitterde op woensdag 01-04-2015 om 04:30:05Biggest gym I have ever seen here in Houston. 200m indoor running track around it!! http://t.co/NLp9q8V8wU reageer retweet
Een 38e plek op de wereldranglijst vind jij overrated?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:20 schreef Jimbo het volgende:
ben ik trouwens de enige die joost echt zwaaaar overrated vind ?
nja gewoon die gast in zn geheel... Niet dat ik beter ben (verre van) maar ik vind gewoon die hele hype om hem heen zo overdreven. Elke nederlands golfblaadje e.d. heeft het maar over hem.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 38e plek op de wereldranglijst vind jij overrated?
Ja raar hè? Dat zo'n Nederlandse topper überhaupt aandacht krijgt. Vooral niet boven het maaiveld uitsteken dus.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:37 schreef Jimbo het volgende:
nja gewoon die gast in zn geheel... Niet dat ik beter ben (verre van) maar ik vind gewoon die hele hype om hem heen zo overdreven. Elke nederlands golfblaadje e.d. heeft het maar over hem.
tsja t kan ook wat minder hequote:Op woensdag 1 april 2015 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja raar hè? Dat zo'n Nederlandse topper überhaupt aandacht krijgt. Vooral niet boven het maaiveld uitsteken dus.
briljantquote:
Typisch gevalletje 'voor geld doe ik alles'? Ze eist zeker de helft van zijn vermogen nu?quote:Op maandag 13 april 2015 21:38 schreef The_Undertone het volgende:
In de marge: Dufner en zijn Amanda gaan blijkbaar uit elkaar. Al één van de zwakste Majorwinnaars van de laatste jaren, denk ik niet dat hij snel terug zal flitsen. Laten we hen herdenken met een briljante gif, en een leuke fotoreportage, met nadruk op de fysiek aantrekkelijkste van het duo.
http://assets.sbnation.co(...)764188346.1397841349
http://www.golfchannel.co(...)to-gallery/#slide-19
jammer van die slag in het water waardoor hij een double bogey noteertquote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef luckass het volgende:
Joost hoog op het leaderboard bij de RBC Heritage (-2).
Hopelijk kan hij weer eens een goed resultaat neerzetten.
Ondanks zijn Rotterdamse branie, begin ik het gevoel te krijgen dat er ook een psychologisch componentje in zit op het moment.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:57 schreef heywoodu het volgende:
Man man man, 3 bogeys op rij terwijl hij gewoon weer uitstekend bezig was...zo zonde.
Sowieso 23 birdies dit toernooi, als ik me niet vergis? Er zullen niet veel spelers zijn daar boven zitten.quote:Op zondag 19 april 2015 18:35 schreef heywoodu het volgende:
7 van de 18 holes in een birdie is erg netjes. Jammer van vooral die triple bogey eerder in het toernooi, maar verder denk ik dat dit eindelijk weer eens een echt hoopgevend resultaat is
Toernooi is al (bijna) afgelopen. Ze zijn vroeg begonnen.quote:Op zondag 19 april 2015 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sowieso 23 birdies dit toernooi, als ik me niet vergis? Er zullen niet veel spelers zijn daar boven zitten.
Edit: het regent nu behoorlijk hard, en wordt er niet minder om. Ze starten nu ook met threesomes, omdat de omstandigheden slechter worden. Misschien dat Joost nog wat plekjes kan klimmen.
Staat toch echt live bovenin beeld...quote:Op zondag 19 april 2015 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Toernooi is al (bijna) afgelopen. Ze zijn vroeg begonnen.
Kennelijk wordt het overal uitgezonden alsof het live is?
quote:I started the final round of the RBC Heritage with two birdies and I finished the round with two birdies. In the whole week I made 23 birdies, which is really good. Unfortunately I made also to many mistakes, especially with the driver and the log irons. In the end I had to settle for 31st place. Not what I hoped for, but it was positive to make the cut after three missed cuts in a row. I was very pleased with the putting. After I missed the cut in The Masters, I worked really hard with my putt-coach Rob Mouwen and that paid off. I take not as much time on the greens and that also means less time for doubt in my head. I made a lot of good putts, the 23 birdies are proof of that. The RBC Heritage is a great tournament, and the course suits my eye. I hope to play many more times at Harbour Town Links in the future. My swing coach Phil Allen flew in today from Holland. The next three days we are going to work hard on my game. My next tournament will be the World Golf Championship in San Fransisco. Another great tournament and with the putter working again I'm really looking forward playing in San Fransisco because I love Matchplay,
Daar denken de bookie's anders overquote:Op maandag 27 april 2015 20:33 schreef Coelho het volgende:
Levy de grootste concurrent in die poule?
Matsuyama toch wel een van de favorieten voor de overwinning, heel goed tee-to-green.quote:Op maandag 27 april 2015 20:33 schreef Coelho het volgende:
Levy de grootste concurrent in die poule?
#werkenbijdenosquote:Op donderdag 30 april 2015 14:05 schreef Max23 het volgende:
NOS![]()
13 seconden beeld van Joost![]()
http://nos.nl/artikel/203(...)a-op-extra-hole.html
Sudden Death met 3 manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Max23 het volgende:
Na wint van Levy
Wat gebeurt er als morgen Na van de Jap wint en Joost van Levy?
play-off volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Max23 het volgende:
Na wint van Levy
Geen idee... Onderling resultaat of wie het minst geslagen holes heeft of zo...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Max23 het volgende:
Na wint van Levy
quote:
quote:
2-1quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Onderling resultaat of wie het minst geslagen holes heeft of zo...
Zou wel het leukst zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
[..]
2-1
Ik ga voor het eerste scenario
Vast wel, zoek gewoon even live golf streamquote:
T17 Those with 2–1 record in pool play x 17 85,824$ 46.06quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:43 schreef Coelho het volgende:
Leveren de twee gewonnen partijen nog geld of punten op, of is dit toernooi alleen waardevol voor ranking wanneer je verder komt dan de poule?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |