Je zat toch in Eindje?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Zeeuws broederschap en zo
Tweedegraads brandwond op mijn polsquote:
ik luister nu, live.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Armin van Buuren luisterde ik vroeger wel echt veel.
Jezelf MosselMaat noemen en dan aan de overkant wonenquote:
ADE?quote:
Ik kan festivalbandjes al niet uitstaan. Ik kan je irritatie wel indenkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tweedegraads brandwond op mijn polsArts heeft mijn duim meegepakt met verband eromheen doen. Echt rot gevoel
Nee joh. Met een tweedegraads brandwond weet je tenminste weer dat je leeft. Puur genotquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tweedegraads brandwond op mijn polsArts heeft mijn duim meegepakt met verband eromheen doen. Echt rot gevoel
wat heb je gedaan?quote:
Als ik naar ADE ging dan ging ik sowieso naar een technofeest.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
Hahahah Armin laat iedereen zitten en dat met een dance event
Dat is altijd zo irritant.. ja iedereen zitten.. zak door je knien.. like 3% doet maar mee dus het is gewoon heel ongemakkelijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
Hahahah Armin laat iedereen zitten en dat met een dance event
18 lente's jongquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jezelf MosselMaat noemen en dan aan de overkant wonen
Maar ik heb mss wel langer in Zeeland gewoond dan jij :0
Tenzij jij oud bent
Bij mij is het elke dag losgaan als een technofeest, elke dag ADEHADEquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik naar ADE ging dan ging ik sowieso naar een technofeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |