Je zat toch in Eindje?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Zeeuws broederschap en zo
Tweedegraads brandwond op mijn polsquote:
ik luister nu, live.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Armin van Buuren luisterde ik vroeger wel echt veel.
Jezelf MosselMaat noemen en dan aan de overkant wonenquote:
ADE?quote:
Ik kan festivalbandjes al niet uitstaan. Ik kan je irritatie wel indenkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tweedegraads brandwond op mijn polsArts heeft mijn duim meegepakt met verband eromheen doen. Echt rot gevoel
Nee joh. Met een tweedegraads brandwond weet je tenminste weer dat je leeft. Puur genotquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tweedegraads brandwond op mijn polsArts heeft mijn duim meegepakt met verband eromheen doen. Echt rot gevoel
wat heb je gedaan?quote:
Als ik naar ADE ging dan ging ik sowieso naar een technofeest.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
Hahahah Armin laat iedereen zitten en dat met een dance event
Dat is altijd zo irritant.. ja iedereen zitten.. zak door je knien.. like 3% doet maar mee dus het is gewoon heel ongemakkelijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
Hahahah Armin laat iedereen zitten en dat met een dance event
18 lente's jongquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jezelf MosselMaat noemen en dan aan de overkant wonen
Maar ik heb mss wel langer in Zeeland gewoond dan jij :0
Tenzij jij oud bent
Bij mij is het elke dag losgaan als een technofeest, elke dag ADEHADEquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik naar ADE ging dan ging ik sowieso naar een technofeest.
Nee doei groetjensquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kan de OP geupdate worden? ES bestaat niet meer
oui, ben ik er toch even bij, soort vanquote:
stuur je wel even foto hoe het er uit zietquote:[..]
Ik kan festivalbandjes al niet uitstaan. Ik kan je irritatie wel indenken
[..]
quote:Nee joh. Met een tweedegraads brandwond weet je tenminste weer dat je leeft. Puur genot
Nope, glazen ruit/deur dat ~ 240 graden is.quote:
Techno en housequote:Op zondag 19 oktober 2014 01:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik naar ADE ging dan ging ik sowieso naar een technofeest.
Er deden er veel meequote:Op zondag 19 oktober 2014 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is altijd zo irritant.. ja iedereen zitten.. zak door je knien.. like 3% doet maar mee dus het is gewoon heel ongemakkelijkdraai nou maar.
Hoi blauwharige prins van mijquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Neen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
hahaquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij mij is het elke dag losgaan als een technofeest, elke dag ADEHADE
es?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi blauwharige prins van mij. Voor jou neem ik alles in overweging.
Oh. In dat geval neem ik mijn woorden terug. Dat is teveel werk.quote:
weer wat geleerd.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oh. In dat geval neem ik mijn woorden terug. Dat is teveel werk.
nee niet te zien door verbandquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer wat geleerd.
En pics van je auwie
In GC ben ik bijna geroyeerd door mijn inmenging. Fopje zit in therapie omdat ik tegen hem inging omwille van een Jingle...quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]mietje
[..]
nee niet te zien door verband
Geld, reizen of zoveel volk voor je hebben?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:55 schreef Flippiee het volgende:
Ergens lijkt het me wel vet. Een wereldbekende DJ zijn.
Als je een eigen vliegtuig hebt met veel ruimte dan wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:55 schreef Flippiee het volgende:
Ergens lijkt het me wel vet. Een wereldbekende DJ zijn.
pics van flips danquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]mietje
[..]
nee niet te zien door verband
Wat liefquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi blauwharige prins van mij. Voor jou neem ik alles in overweging.
Hoe wat waar? Was je in een gebouw dat in brand stond?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui, ben ik er toch even bij, soort van
[..]
Nope, glazen ruit/deur dat ~ 240 graden is.
[..]
Morgen mijn ontbijt dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
[ afbeelding ]
Voor jullie allemaal, het pauperste worstje van Nederland.
Dan heb je die van mij nog niet geproefdquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
[ afbeelding ]
Voor jullie allemaal, het pauperste worstje van Nederland.
Lekker hea?quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In GC ben ik bijna geroyeerd door mijn inmenging. Fopje zit in therapie omdat ik tegen hem inging omwille van een Jingle...
Ik blijf mooi van die banner af. Straks moet ik nog empathie gaan faken
Euhm ik dacht enkel aan zoveel voor je hebben maar die 2 andere opties lijken mij ook wat. Dus die wil ik nu ook.quote:[..]
Geld, reizen of zoveel volk voor je hebben?
Of gewoon allemaal?
Oh jo eigen vliegtuig hoeft nog niet van mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je een eigen vliegtuig hebt met veel ruimte dan wel.
Die helemaal nietquote:
werk, en deur van de oven is altijd ~240 gradenquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe wat waar? Was je in een gebouw dat in brand stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |