Captain America, omdat Avengers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg, wat vind jij beter. Spiderman of Captain America?
OMGAWD, wat doe je me aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Captain America, omdat Avengers.
Captain America zuigt..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Captain America, omdat Avengers.
NO SHITquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Captain America zuigt..
net als Batman eigenlijk steeds meer (in de animated movies), ze verslaan alle super powered characterskan gewoon niet.
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:
Rawhiiiiidequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Keep rollin rollin rollin rollin rollin
Portishead. Beste liveact ooit.quote:
Niet slecht, maar meh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portishead. Beste liveact ooit.
live gezien?quote:
dat zegt weinigquote:
Ijsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil ook naar zulke locaties.. kei hard sparen voor Ijsland, Nieuw Zeeland etc
zolderkamersquote:
preciesquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zou toch al je foto's verneuken met je hoge iso
Gewoon f2.8 voor de bokeh.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zou toch al je foto's verneuken met je hoge iso
Ha, goedequote:
Ik heb nog pics van Nick terwijl ik hem reap op een meet. Kopen? 5 euro.quote:
Geen 450?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog pics van Nick terwijl ik hem reap op een meet. Kopen? 5 euro.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog pics van Nick terwijl ik hem reap op een meet. Kopen? 5 euro.
quote:
Bier generaliseren.quote:
quote:
quote:
CompactBrownie voor jouquote:
Dit is een leugen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier generaliseren.Bitch pls, er zijn meer soorten bier op aarde dan bacteriën die wij kennen.
Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier generaliseren.Bitch pls, er zijn meer soorten bier op aarde dan bacteriën die wij kennen.
Hoe is het?quote:
Alle mutanten daargelaten natuurlijk.quote:
JE MOET GEWOON GVD GEEN BIER GAAN GENERALISEREN!quote:
toestraks?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aw shit we hadden best wel nog wat kunnen drinken toestraks.
Ja, je was in Eindjequote:Op zondag 19 oktober 2014 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aw shit we hadden best wel nog wat kunnen drinken toestraks.
Waarheidquote:
Hehe, eindelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
De laatste meet heeft mij doen veranderen
Blowen onder bomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Klopt. Bier is ook wel lekker. Bokbier niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle mutanten daargelaten natuurlijk.
[..]
JE MOET GEWOON GVD GEEN BIER GAAN GENERALISEREN!Geen enkele drank op aarde is zo divers als bier.
OOK BOK BIER IS ONTZETTEND DIVERS JA! ZIE HET LICHT!quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt. Bier is ook wel lekker. Bokbier niet.
Kom maar, ik leer het je wel.quote:
Gaan we ook gelijk een biertje drinken.quote:
Skoel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom maar, ik leer het je wel.
[..]
Gaan we ook gelijk een biertje drinken.
Ik heb een keer een bierpakket gekregen van m'n baas, 20 soorten bier. De helft bokbier, de andere helft niet. Ik vond de bokbiertjes stuk voor stuk niet te zuipen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
OOK BOK BIER IS ONTZETTEND DIVERS JA! ZIE HET LICHT!
Misschien wil hij wel op jouw tictac blowen, heb je een liveshow.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
als jij gaat blowen wil ik pics/video.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:13 schreef hugecooll het volgende:
CompactBrownie
Efficiënt
[ afbeelding ]
Ja ook wel goedquote:
Eindjequote:Op zondag 19 oktober 2014 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Uit welke geweldige stad kom jij dan vandaan?
Gewoon er ook bijzijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
als jij gaat blowen wil ik pics/video.
No raep plsquote:
Bierpakketten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb een keer een bierpakket gekregen van m'n baas, 20 soorten bier. De helft bokbier, de andere helft niet. Ik vond de bokbiertjes stuk voor stuk niet te zuipen.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Ja, dat had m'n baas er niet bijverteld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bierpakketten.Daar stoppen ze altijd de meest ranzige soorten bier omdat ze die anders nog niet aan de stoepstenen kunnen kwijtraken.
Ik voorspel dit:quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon er ook bijzijn.
[..]
No raep pls
quote:
quote:
Dellufquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
GewoonDelft
en
Leiden
met z'n twee en fuck de rest.
Als in 2016 alles af is.quote:
Nee, enkel paard en wagen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Noes
[..]
Er rijden geen treinen in Zeeland nu ofzo
Antarctica ook, betekent niet dat ik er wil wonen.quote:
Rezquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Antarctica ook, betekent niet dat ik er wil wonen.
Nabij Middelburgquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waaro uit Zeeland kom jij dan vandaan? :0
Als inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als in 2016 alles af is.
Trammen die rijden.
Station onder de grond.
Iedere 10 minuten een intercity.
Nieuw gebouw voor LST.
Geen klote kruispunt meer.
quote:
Da's niet waar mijn werk woont.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je moet wat he, op de Noordoostpolder.
Je lijkt Geo wel met je gifsquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een trein een snelbus noemen.
[ afbeelding ]
Neenee, er rijden reen treinen nu, en dit is in de plaats ervan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een trein een snelbus noemen.
[ afbeelding ]
Nee, moet gewoon gebeuren.quote:
:0quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
:0
Ik kom wel eens langsfietsen. Zeelandmeet enzo, misschien wil Hoax wel langskomen.
Toch handig zo'n excel-tabel met adressenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup. Staat nog goed in je archieven.
quote:
Paard en wagen dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neenee, er rijden reen treinen nu, en dit is in de plaats ervan.
Zelfs met de auto duurt het nog een uur om in Holland te komen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef DrNick het volgende:
Oh wacht, ik heb een rijbewijs, ik ga wel met de auto en dan kan ik gelijk LB ophalen
Nee, voor je traantjes om het verlies van AZ.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
alvast tissues voor als ik je aan het huilen maak?
Dit gifje sla ik opquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Paard en wagen dus.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Paard en wagen dus.
Die zitquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, voor je traantjes om het verlies van AZ.
Zeker, zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toch handig zo'n excel-tabel met adressen [ afbeelding ]
2/10quote:
quote:
Dit soort gifjesquote:
quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs met de auto duurt het nog een uur om in Holland te komen.![]()
Vanuit Terneuzen naar Hoogerheide lukt ook best binnen drie kwartierquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Slechts een half uur om de provincie uit te komen
Je vergeet even rekening te houden met alle scholen vis die de weg oversteken om de 500m.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Slechts een half uur om de provincie uit te komen
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vergeet even rekening te houden met alle scholen vis die de weg oversteken om de 500m.
Dat staat er ook nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
Hoogerheide ligt trouwens niet in Holland.
Maakt niet uit tog, dan ga je over die eilandjes richting Zierikzee, ben je er nog binnen het uurquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
Hoogerheide ligt trouwens niet in Holland.
Eindje, lees eens goedquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk mod van? Ik heb je wel eens eerder gezien en toch ook weer niet.![]()
Zonder mosseltrek en als je paard door wil lopen.quote:
KLBquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk mod van? Ik heb je wel eens eerder gezien en toch ook weer niet.![]()
Van dat afvoerputje genaamd KLB.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die post is gewoon raar flipsquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sry.Ik breng echt te weinig tijd op het forum door.
Hai FLquote:
Ohhhhhhhh! Duidelijkquote:
Oei. Verkapte crewbash.quote:
Sry.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die post is gewoon raar flips
41 minuten hier. Valt inderdaad mee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:37 schreef DrNick het volgende:
56 minuten tot in Holland.
Valt nog best mee eigenlijk.
WIJ HADDEN AL GESPROKEN JA!quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, Flips krijgt wel een begroeting maar ik niet.
[ afbeelding ]
quote:
Maar aan het begin kreeg ik geen hoi of zo.quote:
Niet als je het fietst.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
is ook net binnen het uur
Sorry heb ik gemistquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar aan het begin kreeg ik geen hoi of zo.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, Flips krijgt wel een begroeting maar ik niet.
[ afbeelding ]
#ontkenningsfase. Welke traantjes? Wat zijn traantjes?quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]Jij begroet mij ook niet. Dus derhalve onterechte klacht. Grgrgr klb
[..]
#ontkenningsfase. Welke traantjes? Wat zijn traantjes?
En heb trouwens ook nog 60 euro gewonnen vanavond met voetbalweddenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#ontkenningsfase. Welke traantjes? Wat zijn traantjes?
Die heeft het te druk met student zijn voor groetjes.quote:
Oh mijne niet, ging van de week condooms kopen, vraagt die cassiere "Tasje erbij?" Ik zeg tegen haar "Nou, zo lelijk is ze ook weer niet hoorquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh mijne niet, ging van de week condooms kopen, vraagt die cassiere "Tasje erbij?" Ik zeg tegen haar "Nou, zo lelijke is ze ook weer niet hoor"
Whoohooohoo shit is aan.quote:
Ja dat ik je wel en niet ken. Ik ben dus toch niet helemaal gek en toch een beetje wel. #vaag #drugsarebadquote:
Ah netjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En heb trouwens ook nog 60 euro gewonnen vanavond met voetbalweddenen ook nog twente ajax gelijk.
ken nie meer stuk
Discriminatie, kan niet door de beugel, grgr van Quincy.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Daten?"quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? "Gr gr" ofzo?
quote:
Ben jij nou een voetbal liefhebber?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah netjes.
En dat gelijkspel is wel goed. Geen enkele wedstrijd gezien trouwens.
Tweede van onderenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? "Gr gr" ofzo?
Mkayquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Ja dat ik je wel en niet ken. Ik ben dus toch niet helemaal gek en toch een beetje wel. #vaag #drugsarebad
Mwa had/heeft wat redenen dat ik niet kon/wilde kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben jij nou een voetbal liefhebber?
Oh slechte dingen of goede?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa had/heeft wat redenen dat ik niet kon/wilde kijken(en spel van AZ was niet de reden)
Misschien dat ze zelfs nog binnen een maand reageert!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |