128euro voor 4 personenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Efteling tegenwoordig zo duur ?
Een klopgeestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kweek jij planten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:31 schreef badschaap het volgende:
tis gewoon 30,5 graden in mn kamer -_-
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een klopgeest
Een klopboor
Een knockknock joke
Bezoekers bij Samsom en GertJe zegt niet het meest voor de handliggend hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er ligt een dooie koe in de sloot, wat klopt er niet? XDquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je zegt niet het meest voor de handliggend hart.
Zijn hart?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er ligt een dooie koe in de sloot, wat klopt er niet? XD
Lekker frikandelletje speciaal om 4 uur 's middags #bbqleefquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
lekker omelet ham-kaas om 5 uur 's middags #wpleef
Lekkere Lasagne bolognese om 6 uur 'smiddags #powleefquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker frikandelletje speciaal om 4 uur 's middags #bbqleef
Lasagnequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekkere Lasagne bolognese om 6 uur 'smiddags #powleef
quote:
UCCIEEEEEEEEquote:
BROWNIEEEEEEEEquote:
Jouw UIquote:
aawh , hoe komt het?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat klinkt een heel stuk beter
mweh, mixed feelings
voedsel (zn): bouwstof, eetwaar, eten, etenswaar, kost, leeftocht, mondkost, mondvoorraad, proviand, spijs, voeding, voedingsstof, voorraad, vretenquote:
Triest dat er vreten bijstaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
voedsel (zn): bouwstof, eetwaar, eten, etenswaar, kost, leeftocht, mondkost, mondvoorraad, proviand, spijs, voeding, voedingsstof, voorraad, vreten
MONDVOORRAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zouden ze dat met inburgeren ook leren? Dat in de volksmond vaak vreten gezegd wordt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Triest dat er vreten bijstaat
Dit land gaat toch al naar de klote dus ik denk het welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zouden ze dat met inburgeren ook leren? Dat in de volksmond vaak vreten gezegd wordt?
't zijn juist de kleine rotte plekken die daarvoor zorgen héquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit land gaat toch al naar de klote dus ik denk het wel
Wat is klein tegenwoordig ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't zijn juist de kleine rotte plekken dit daarvoor zorgen hé
1 is nog kleinerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee letters, vind ik best klein.
Wat is ditquote:
Toffffquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)jbhhbicilpenjfcbfnpg
Toch nog wel aardig wat kansen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2de helft was wel matig , maar dat is begrijpelijk
Overdreven. Wedstrijd was wel gespeeld ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh keek niet , maar begreep dat het dood was
Daarom . Jullie worden ook simpel kampioenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overdreven. Wedstrijd was wel gespeeld ja.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom . Jullie worden ook simpel kampioen
De rest is toch te slecht .quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebtmaar ik ben daar echt niet zeker van, of we het uberhaubt worden. Ik blijf lekker nuchter.
Zou wel weer eens leuk zijn, lang geleden dat we op het SHP konden staan.
quote:EINDHOVEN - Een grapje van studenten van de opleiding Elektrotechniek is slecht gevallen bij de MediaMarkt in Eindhoven. Met een zelfgesoldeerde afstandsbediening schakelden 50 studenten alle televisies uit bij de elektrowinkel. De studenten rekenden op een lach van de manager, maar kregen een winkelverbod.
Voor het tweede jaar op rij togen studenten van de Technische Universiteit Eindhoven (TU/e) naar de MediaMarkt. "Ons doel was om eerstejaars te interesseren voor het solderen. 50 studenten gingen naar de MediaMarkt in Eindhoven, 40 naar het filiaal in Tilburg", zegt organisator Edgar van Megen.
Grap valt verkeerd
In de afstandsbedieningen van de studenten zaten codes geprogrammeerd waarmee met één druk op de knop, televisietoestellen van 142 merken konden worden uitgeschakeld. Genoeg ingrediënten voor een grap waarmee ze de manager van de MediaMarkt op de kast konden jagen. "Twintig mensen kregen een winkelverbod en moesten hun gegevens afgeven."
In Tilburg haalden studenten hetzelfde grapje uit en gingen de televisieschermen ook op zwart. "Maar daar dacht het personeel van de MediaMarkt dat het aan henzelf lag. Ze gingen kijken of de elektriciteit nog wel op orde was."
'Belletje trekken op universiteitsniveau'
Wie is hier nou gek, rijst de vraag. De MediaMarkt of de studenten? "Het is een beetje belletje trekken op universiteitsniveau", erkent Edgar. Of de studenten hun excuses gaan aanbieden, weten ze nog niet. MediaMarkt was niet bereikbaar voor commentaar.
Elektrotechniekquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja
Maar dit keer is ie wel half van mij
35 cent voor een jaarquote:
Je moet 't domeinnaam nu nog koppelen aan een hostingpakketquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Verder heb ik geen ene clue wat ik doe
Oh flappie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef GekkePoes het volgende:
De vuurwerk rookbommen worden alweer geproduceerd voor oud en nieuw
Gaan we ook weer filmpjes van die agent krijgen?
Uhhhhhhquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moet 't domeinnaam nu nog koppelen aan een hostingpakketOf zonder redirect verwijzen naar een ander domein, waar je op host. Nu ga je namelijk direct naar die andere site, ipv dat je jouw domeinnaam in de adresbalk blijft zien.
Maar ik weet niet of je iets van een beheer panel hebt, waarin je DNS management hebt, dan zou je zoiets wel makkelijk kunnen doen.
Het begin is er in ieder geval
Moet je even in het mailtje kijken dat je van de partij waar je 'm hebt gekocht hebt gekregen, meestal staan daar iets van inloggegevens en een linkje naar een beheerpanel in.quote:
https://www.youtube.com/user/TaskForceOVBquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef GekkePoes het volgende:
De vuurwerk rookbommen worden alweer geproduceerd voor oud en nieuw
Gaan we ook weer filmpjes van die agent krijgen?
Gratis is altijd beter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die prijs vind ik ietwat aan de hoge kant.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
Dit is een boodschap voor Robin Lolzz
Nee die hommo zegt steeds af. Maar het ging over vuurwerk, dat is FL fan van, vandaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je gaat weer keihard RA2'en ja?
Oh, op die fietsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die hommo zegt steeds af. Maar het ging over vuurwerk, dat is FL fan van, vandaar
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die hommo zegt steeds af. Maar het ging over vuurwerk, dat is FL fan van, vandaar
Nee, RA2.quote:
kom danquote:
quote:
quote:
Somsquote:
Ben je ongesteld?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nu ook niet, constant haten op Ra2, mensen weerhouden van Ra2 en constant lachen als FL niet wil spelen. Ik game niet met jou.
1 keer gedaanquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon niet fucken met Red Alert 2, er zijn grenzen.
Zeker van Hooidraad? Die sukkel koopt altijd alles 2 of 3 keer en gaat dan mensen in DM spammen voor een gratis kopiequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het volgens mij een keer gratis gedownload dankzij een linkje hier of zo, weet alleen niet meer of ik het toen ook heb gespeeld met FOK!kers
Nee, was zo'n actie dat je gratis een game kon uitzoeken dacht ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker van Hooidraad? Die sukkel koopt altijd alles 2 of 3 keer en gaat dan mensen in DM spammen voor een gratis kopie
Gemeenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker van Hooidraad? Die sukkel koopt altijd alles 2 of 3 keer en gaat dan mensen in DM spammen voor een gratis kopie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
coolquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik speel het 1x in de 3 weken ofzo, uitsluitend met FOK!-baz(inn)en.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
GemeenNee dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het niet, probeer hem al jaren te slijtenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee dankjeIk denk dat je er anderen veel blijer mee kan maken.
Waar mee? Wat mis ik?!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee dankjeIk denk dat je er anderen veel blijer mee kan maken.
Clash of Clansquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik speel alleen maar ekte games zoals Red Alert 2 en Counterstrike 1.6
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
Bloons Tower Defense is ook the shit overigens
Surge, heb je pokemon demo?quote:
Si.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Surge, heb je pokemon demo?
Hoe is ie?quote:
Awesome, al ben ik niet zo moeilijk te pleasenquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
We praten niet tegen RA2-spelers![]()
Logisch tochquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet lachen om m'n eigen grap
Ja herkenbaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
En dan ook gewoon niet kunnen stoppen met lachen hè.
Alsof ik het meenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat wel ver opzich, die woorden zou ik niet snel gebruiken
Gewoon zeggen die grap is like sex, some get it, some don'tquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
En dan ook gewoon niet kunnen stoppen met lachen hé.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zeggen die grap is like sex, some get it, some don't
Zal ik ook maar eens zeggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zeggen die grap is like sex, some get it, some don't
Hoop het niet nee anders ga je dadelijk nog echt zo'n gedeelde facebook aanmakenquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het niet nee anders ga je dadelijk nog echt zo'n gedeelde facebook aanmaken![]()
Gaan de rest van de leden mij proberen te koppelen aan je etc
Pfff ik heb al 3 kinderen man. Time flies en zo.quote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pfff ik heb al 3 kinderen man. Time flies en zo.
kutlevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pfff ik heb al 3 kinderen man. Time flies en zo.
Nee, want dan heb ik hier een krabpaal staan die niet meer nodig is. Grofvuil kosten alles.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
10/10 zou ze in een mandje voor iemand's deur neerzetten
Je hebt een krabpaal voor je kinderen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik hier een krabpaal staan die niet meer nodig is. Grofvuil kosten alles.
hequote:
Goed voor de nageltjes, kunnen ze naar buiten kijken en zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt een krabpaal voor je kinderen?²
Oh, ik schrok al.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed voor de nageltjes, kunnen ze naar buiten kijken en zo.
Mensen die levenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:41 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en nu gaan we allemaal opeens dood doen?
Neuh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:41 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en nu gaan we allemaal opeens dood doen?
Wat heb je gedaan?quote:
Voor hovenier zitten spelen op de begraafplaats.quote:
Slecht dit BBQquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor hovenier zitten spelen op de begraafplaats.Nooit geweten dat zo'n klein 'tuintje' voor zoveel gekut kan zorgen.
Kun je wel opscheppen dat je 300 mensen onder je hebt op het werkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor hovenier zitten spelen op de begraafplaats.Nooit geweten dat zo'n klein 'tuintje' voor zoveel gekut kan zorgen.
Scheelt dat 't m'n werk niet is, moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je wel opscheppen dat je 300 mensen onder je hebt op het werk
Ik mijn balkon ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet m'n eigen tuintje ook eens bijwerken straks.
wat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
Flik flakken doen als je naakt bent, zo heerlijk gevoel.
JE BENT ZELF ONKRUIDquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
laat bbq niet toe, dat is onkruid.
Vind ik niet fijn, mijn pener schraapt dan telkens langs het plafond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
Flik flakken doen als je naakt bent, zo heerlijk gevoel.
Ja, heb je zo'n plafond met van die steentjes in het verf?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn, mijn pener schraapt dan telkens langs het plafond.
Neen. Ik heb laminaat op het plafond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, heb je zo'n plafond met van die steentjes in het verf?
Jezelf complimentjes gevenquote:
Valt toch wel mee danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Ik heb laminaat op het plafond.
BLIJF VAN DIE DRANK AF!quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
QFT/RT/LIKE/RESPECT
mis ik nog wat?
Eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
QFT/RT/LIKE/RESPECT
mis ik nog wat?
Ben er net aan begonnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
BLIJF VAN DIE DRANK AF!
IK WAARSCHUW NIET MEER!
NANANANANANA VAN DIE DRANK AF.
quote:
quote:
Ik keek op je fbquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Woet, ik kreeg een like op Facebook.
Lt.Surge: "Terechte klacht wel."quote:Ik hou van jou!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lt.Surge: "Terechte klacht wel."
En dan liket ze het ookquote:
Jaahaaa het kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:
Ik zie een enge foto van jequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jaahaaa het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Welke van de allemaal?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie een enge foto van je
Ik zie er maar 2.quote:
Best wel ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie er maar 2.
Maar die van lowlands is eng
Lijkt wel alsof je een masker of iets over je gezicht hebt geplakt, heel raar.quote:
quote:
Neen, dat masker is echt mijn gezicht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je een masker of iets over je gezicht hebt geplakt, heel raar.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het gaat toch om die sticker![]()
Man man man.
Oh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het gaat toch om die sticker![]()
Man man man.
oja heb er wel wat mee ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi
We hadden het net over vuurwerk, en volgens Geo vond jij dat spannend.
Nee Batman is wel koel hoor.quote:
Het duurde net iets te lang voordat je er was, dus het onderwerp van gesprek is vrij snel weer overgeslagen naar games, grappen, tuintjes, FB, en vervolgens Batman. Dus.quote:
Marvelquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee Batman is wel koel hoor.
Beter dan Superman en dat soort idioten.
Zeg, wat vind jij beter. Spiderman of Captain America?quote:
Best een koele boii, en heb je zijn chick gezien?quote:
Vreselijk inderdaadquote:
Welk0n? Die dood gaat of z'n 2e?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Best een koele boii, en heb je zijn chick gezien?
Die rooiequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Welk0n? Die dood gaat of z'n 2e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |