SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Al helemaal niet voor een zender waar je al veel te veel voor betaald.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Die reclameblokken van 10 minuten op FOX!Ik zal het nooit bevatten.
Misschien verbreedt hij zijn horizon door ook hier onzin te posten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je geen onzin op de weblog posten?
Ik had Leerdam en Labyrat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leerdamgod, proppergod, vejinogod.
Mensen zijn aan het eten/drinken binnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu ook Twente - Ajax. Waarom zitten de tribunes zo leeg?
Bij FC Twente is dit altijd het geval. Iedereen staat waarschijnlijk nog in de rij om een bah te doen of om een broodje Unox te halen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Vejinovic levert wel wat meer punten (meestal) op dan Labyad. Volgende week iig Vitesse tegen NAC Breda.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Leerdam en Labyrat.
Dit zie ik Heracles niet doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
Ajax moet dood, Psv moet kapot en AZ die rollen we zo even op ohohoho
quote:
Bijna halloween.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige speler die er al eentje in had kunnen leggen. Rendement 0,0%.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is het in ieder geval niet de schuld van Sigthorsson.
De, blijkbaar, enige spannende wedstrijd is afgelopen... Logisch dat het stil wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is het rustig hier ineens
Oh wacht...
Waar is onze favoriete mod?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is het rustig hier ineens
Oh wacht...
Volgens mij was je ongeveer de enige die naar Feyenoord keek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De, blijkbaar, enige spannende wedstrijd is afgelopen... Logisch dat het stil wordt.
Nee hoor... hafcfan ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij was je ongeveer de enige die naar Feyenoord keek.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is alvast naar het stadion om de spelersbus op te wachten.
Moest jij trouwens niet naar de avondwinkel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is samen met Gramulanion boodschappen doen.
Toch best raar. van een verlies tegen IJsland naar een 6-0 overwinning in de Bundesliga..quote:
De grap.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moest jij trouwens niet naar de avondwinkel?
Tsja Arjengod kreeg steeds 3-4 spelers op zich.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toch best raar. van een verlies tegen IJsland naar een 6-0 overwinning in de Bundesliga..
Een echte FOK! Voetbal supporterquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
die gaat voglens mij niet eens naar de huldiging joh
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij hebt de flauwste humor ooit. 3/10
Rijmt niet 4/10quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toch best raar. van een verlies tegen IJsland naar een 6-0 overwinning in de Bundesliga..
#wzawzdbquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Siggy kan de bal niet eens aannemen...Wisselen
Conclusie: Geen overtredingen maken tegen Ajax, krijgen ze helemaal geen kansen meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen PSG ook. Barca is dus gewaarschuwd.
Dat was niet de bedoeling. Voor rijmpjes en grapjes verwijs ik je verder naar de echte grappenmakers in dit topic.quote:
Je deed toch die reclame na?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Voor rijmpjes en grapjes verwijs ik je verder naar de echte grappenmakers in dit topic.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Doe maar flink kaarten strooien scheids
Blind(elings)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Ajax speelt de bal breed #dominantie.
kingrolandgod welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:01 schreef KingRoland het volgende:
ai. ik verwacht nog een latgod en paalgod
Serero met een kopbal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe denken jullie dat de 1-1 eruit zal zien die straks zal vallen? Intikkertje Goalbeinn of een schot van Schone?
Valt niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe denken jullie dat de 1-1 eruit zal zien die straks zal vallen? Intikkertje Goalbeinn of een schot van Schone?
Bal die via een verdediger van Twente voor de voeten van Andersen komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersen heeft echt niets in zijn benen qua kracht hé.
doe maar gekquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Doe maar 1-1 eb daarna 2-1. Win ik nog eens geld ook nog.
Ach, een gelijkspel is ook wel te billijken imo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze stand is wel goed, tenzij Ziyech of Martina nog scoort of een assist geeft
niet voor de managerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, een gelijkspel is ook wel te billijken imo.
Als Twente zo blijft spelen wel. Paniekvoetbal houd je geen half uur vol.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zal de 1-1 niet komen.
Gr gr.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr gr.
Drank haha goeiequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Al Gaza en Milik erin, en wel nu Drank.
Wat is er mis met jouquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos![]()
;r.
Ik ben bereid om een ritje naar Enschede te maken om hem uit te schelden. Of hij dat boeiend vindt, kwetsend vindt of niet.
Racist.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos![]()
;r.
Ik ben bereid om een ritje naar Enschede te maken om hem uit te schelden. Of hij dat boeiend vindt, kwetsend vindt of niet.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het nog een helft aangekeken maar pffft laat maar. Enkel frustrerend om te zien.
Mickey Mousey League, wen d'r maar aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:06 schreef hafcfan het volgende:
Het baltempo ligt zo laag. Ze willen ook niet uit een counter scoren. Ze moeten minstens 20 keer de bal hebben rondgespeeld lijkt het wel.
Zeg het ze Stijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze scheidsrechtersbond moet lekker stage lopen bij een schoonmakersbedrijf, allemachtig.
Het is geel en als het in je oog komt ga je doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Twente lijkt juist zijn best te doen om de bal zo min mogelijk rond te spelenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:06 schreef hafcfan het volgende:
Het baltempo ligt zo laag. Ze willen ook niet uit een counter scoren. Ze moeten minstens 20 keer de bal hebben rondgespeeld lijkt het wel.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos![]()
;r.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is geel en als het in je oog komt ga je doodDie kende ik al van Bassie. Maar toch bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
"Dan maar een hoekschop" zo kun je Andersen zijn gebrekkige inzicht ook noemen.
Leuke plaatjes heb jij altijd WeertGeelders.quote:
hahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het nog een helft aangekeken maar pffft laat maar. Enkel frustrerend om te zien.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Goed schot van Mokotjo zeg.
Die had Ajax moeten halen!!!
Dit is zijn achtste schot op goal dit seizoen en hij heeft al vier keer gescoord. Daar kan Siggy alleen maar van dromen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Goed schot van Mokotjo zeg.
Die had Ajax moeten halen!!!
Nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Heb je de 'rode' kaart nog teruggezien overigens?
Laten we GAE gaan supporteren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Kut Ajax, als ik snel geen verbetering zie ga ik wel voor een andere club supporteren.
Goeie vergelijking.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is zijn achtste schot op goal dit seizoen en hij heeft al vier keer gescoord. Daar kan Siggy alleen maar van dromen.
GAEquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we GAE gaan supporteren.
De ware liefde van mijn grote idool Netto. Ik ben voor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we GAE gaan supporteren.
Klopt, Mokotjo is een middenvelder en die hebben niet als enkele taak om te scoren en Sigthorsson natuurlijk wel. Dom van me.quote:
Sla de plank nog verder mis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, Mokotjo is een middenvelder en die hebben niet als enkele taak om te scoren en Sigthorsson natuurlijk wel. Dom van me.
Slechte beslissing.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.supver-psv.nl/(...)d&utm_medium=twitter
Castaignos kijkt al naar de klokquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Boeiend, de extra tijd komt er ook nog aan.
Zitten en bek houdenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
SIGTHORSSON LAAT ZIEN WAAROM HIJ BETER IS DAN ARKADIEJOES MILIK!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr gr.
Hoe bestempel je je dominantie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Milikgod om de dominantie te bestempelen met een zege
Je hoeft niet zo te schreeuwen. Ik ben niet ofzo :Squote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
WAAR ZIJN DIE HATERS NU!??!?! HET ZIET ER NIET UIT MAAR WEER EEN GOAL IN EEN TOPWEDSTRIJD
Het is al langer duidelijk dat Stijn geen verstand van voetbal heeft.quote:
Wat ben je niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen. Ik ben niet ofzo :S
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is al langer duidelijk dat Stijn geen verstand van voetbal heeft.
Hij weet wel erg veel van opstellingen in de eredivisie.
Ik ben wel ofzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen. Ik ben niet ofzo :S
De eerste helft had hij zijn Twenteshirt aan. Wat nu?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Commentator heeft zijn ajax onderbroek weer aan hoor
PEC is een zeer nietszeggende club maar wel goed voetbal spelen.quote:
Dat is al wat beter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PEC is een zeer nietszeggende club maar wel goed voetbal spelen.
als ze het volhouden gun ik ze het beste verder.
Hij heeft net zijn seizoenskaart binnengekregen, denk ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanwaar steeds die stemverheffing bij kansen van Ajax? Curieus.
Kunnen jullie a.u.b. 1-1 spelen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
TWENTE IS HELEMAAL OP NU EROVERHEEN KNALLEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |