SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Al helemaal niet voor een zender waar je al veel te veel voor betaald.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Die reclameblokken van 10 minuten op FOX!Ik zal het nooit bevatten.
Misschien verbreedt hij zijn horizon door ook hier onzin te posten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je geen onzin op de weblog posten?
Ik had Leerdam en Labyrat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leerdamgod, proppergod, vejinogod.
Mensen zijn aan het eten/drinken binnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu ook Twente - Ajax. Waarom zitten de tribunes zo leeg?
Bij FC Twente is dit altijd het geval. Iedereen staat waarschijnlijk nog in de rij om een bah te doen of om een broodje Unox te halen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Vejinovic levert wel wat meer punten (meestal) op dan Labyad. Volgende week iig Vitesse tegen NAC Breda.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Leerdam en Labyrat.
Dit zie ik Heracles niet doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
Ajax moet dood, Psv moet kapot en AZ die rollen we zo even op ohohoho
quote:
Bijna halloween.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige speler die er al eentje in had kunnen leggen. Rendement 0,0%.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is het in ieder geval niet de schuld van Sigthorsson.
De, blijkbaar, enige spannende wedstrijd is afgelopen... Logisch dat het stil wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is het rustig hier ineens
Oh wacht...
Waar is onze favoriete mod?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is het rustig hier ineens
Oh wacht...
Volgens mij was je ongeveer de enige die naar Feyenoord keek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De, blijkbaar, enige spannende wedstrijd is afgelopen... Logisch dat het stil wordt.
Nee hoor... hafcfan ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij was je ongeveer de enige die naar Feyenoord keek.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is alvast naar het stadion om de spelersbus op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |