SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben we hier te maken met de nieuwe Syntix?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
WeertGeelders is een dorpsidioot
ik ben al 7 jaar mad, hopen op het kampioenschap dit jaar.quote:
Boilesen is geblesseerd.quote:
CL wedstrijd of 2, toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft Ajax ook maar in één wedstrijd dit seizoen een beetje fatsoenlijk gespeeld?
Nu overdrijf je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met de nieuwe Syntix?
Nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft Ajax ook maar in één wedstrijd dit seizoen een beetje fatsoenlijk gespeeld?
Ja, Feyenoord speelden ze HE-LE-MAAL weg in eigen stadion. Wonder dat het slechts 0-1 werd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord speelden ze HE-LE-MAAL weg in eigen stadion. Wonder dat het slechts 0-1 werd.
En toen ging de wekker?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord speelden ze HE-LE-MAAL weg in eigen stadion. Wonder dat het slechts 0-1 werd.
Nou syntix is wel een hele grote.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met de nieuwe Syntix?
Toen Sigthorsson niet meedeed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen gefrustreerd omdat Twente voor staat.
Twente.
Die proberen nog goeie spelers aan te kopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen gefrustreerd omdat Twente voor staat.
Twente.
Boeiend, ik vind Twente een teringclub. Ongeacht wat ze doen.,quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die proberen nog goeie spelers aan te kopen.
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig domineert Ajax.
Vredig sterven.
Begon nog wel aardig maar kakte in, zoals verwacht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vonden jullie van de 2e helft van PSV?
Even uitgezocht hè.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Feyenoord brengt het gemiddelde flink omhoog maar toch ga ik je om feiten vragen. Daarbij zie ik niet geheel in hoe je dat als mongool typeert zeker gezien ze nu gewoon keihard genaaid worden door een incapabele pauper scheidsrechter.
Haha zat jij er ff naastquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM gaat nu zeggen dat Twente om een pingel schreeuwt
Holla was wel echt een simpele debiel ja. Die dacht ook hogerop te kunnen en is inmiddels nog altijd clubloosquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even uitgezocht hè.
In dit geval werd ADO misschien genaaid. Maar dat ADO seizoenen lang genaaid wordt lijkt me sterk.
Dit seizoen in elk geval 17 kaarten tot nu toe en daarmee tweede (achter Heerenveen). Vorig seizoen meer gele kaarten dan elke andere club en in totaal derde. Daarvoor op drie clubs na de meeste rode kaarten en in totaal vierde. Nog wat leuke dingen die ik tegenkwam: in 2012/13 was er geen enkele speler die meer kaarten pakte dan Holla. Zelfs Van Bommel had er minder (die toen de eerste vijf wedstrijden achter elkaar geel scoorde of zo).
opquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
*Opquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zivkovic dacht dat hij voor het eerste elftal is gehaald. Net als Bazoer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax mist een type Milik. Of een Zivkovich.
Dat was een vooruitziende blik.quote:
Hij speelt in Engeland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Holla was wel echt een simpele debiel ja. Die dacht ook hogerop te kunnen en is inmiddels nog altijd clubloos![]()
En dan inhoudelijk. Dat ze zo hoog staan is echt grotendeels te danken aan hun hopelijk snel te vergeten wedstrijd tegen Feyenoord. Natuurlijk zitten ze er vaak fel op maar zelden op een schandalige manier wat de benaming van 'mongool' zou goedpraten.
En wat is NAC slecht. Den Haag is de betere ploeg met een man minder
Holla zit toch gewoon bij Brighton? Speelt ook gewoon volgens mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Holla was wel echt een simpele debiel ja. Die dacht ook hogerop te kunnen en is inmiddels nog altijd clubloos![]()
En dan inhoudelijk. Dat ze zo hoog staan is echt grotendeels te danken aan hun hopelijk snel te vergeten wedstrijd tegen Feyenoord. Natuurlijk zitten ze er vaak fel op maar zelden op een schandalige manier wat de benaming van 'mongool' zou goedpraten.
En wat is NAC slecht. Den Haag is de betere ploeg met een man minder
Zit de 2-2 er nog in?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Onbegrijpelijk die 2-1 in Rotterdam. Zuur voor mijn manager.
Gaat er nu heftig aan toequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er had al lang voor Feyenoord gefloten moeten worden
Je zet jezelf voor lul.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Makkelie![]()
Feyenoord heeft de scheids tegen in De Kuip
Gras is groen.
Ja,quote:
Opperkleurder zit nog in de ontkennende fase en kent feyenoord niet goed.quote:
Omdat PSV er iedere wedstrijd in de Kuip van verliest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord speelt niet voor de titel. Waarom bestaat die club nog?
Ondankbaar hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef Buitendam het volgende:
En Marsman.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig heeft Twente Bjelland. Altijd een mogelijkheid om terug te komen in de wedstrijd.
Aparte regels voor jou.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Krijg je daar al een ban voor ja
Hopelijk welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
ja alleen competitie met ajax wieieojojojquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef Buitendam het volgende:
Ja, het is niet meer dan een clubje geworden waar je punten tegen kan morsen. Meer niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig heeft Twente Bjelland. Altijd een mogelijkheid om terug te komen in de wedstrijd.
Is normaal ja schelden met het K-woordquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja alleen competitie met ajax wieieojojoj
debiel.
Koop geen aandelen, ze zakken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een chaotische onoverzichtelijke kutwedstrijd.
Iemand nog tips?
Is het dak dicht in Twente?quote:
Jup. Al schijnt het nogal een zwaar gestrafte kaart te zijn geweest als ik LR mag geloven (en dat doe ik).quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel dom dat je zo vroeg al rood pakt. Laat je team maar in de steek zeg maar.
Had ook verwacht dat NAC zou verliezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme. Ik ben toch wel een beetje mad, het zit diep.
quote:
Is ADO kijken voor mij een optie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme. Ik ben toch wel een beetje mad, het zit diep.
Nee, kansloos.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Is ADO kijken voor mij een optie?
Dan is hij dus niet dicht.quote:
net zo kut als ajax dus?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Worden compleet weggetikt door een geweldig Ajax. Dat dit 1-0 staat is een wonder.
Mad?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Makellie was toch een Feyenoorder?
Niks van te zien helaas
Niet heel goed maar een stuk beter dan Ajax. Die komen met vlagen niet op de helft van de tegenstander.quote:
Wanneer gebeurde dat voor het laatst?quote:
Toen PSV van Ajax won...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde dat voor het laatst?
Met vlagen? Zeg gerust niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet heel goed maar een stuk beter dan Ajax. Die komen met vlagen niet op de helft van de tegenstander.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord gaat de eufa cup winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net riepen er mensen dat Feyenoord binnenkort nr1 zal zijn als het zo door gaat.
Dat vroeg ik expres ja. Overigens was het toen PSV van Vitesse won en Groningen van Ajax won toch? Maar ok.quote:
Aha, een speciale cup, voor Feyenoord in het leven geroepen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Feyenoord gaat de eufa cup winnen.
Dit seizoen toen PSV won van Ajaxquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna ook nog een keer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit seizoen toen PSV won van Ajax
Europa Leaguequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, een speciale cup, voor Feyenoord in het leven geroepen?
Nog immer de laatste Nederlandse club met een Europese prijs...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, een speciale cup, voor Feyenoord in het leven geroepen?
Als je het daar van moet hebben. Treurnis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog immer de laatste Nederlandse club met een Europese prijs...
De EUFA cup ja?quote:
Groningen - ajax en PSV - Vitessequote:
Dik verdiende? Is het spel omgedraaid in de 5 minuten die ik niet volg?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
OOOOEEEEIIII
Tijd voor de dik verdiende 1-1.
Nee, Ajax is nog steeds veruit de beste ploegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dik verdiende? Is het spel omgedraaid in de 5 minuten die ik niet volg?
Zit hij op de bank?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoe speelt Andersen nu hij op zijn juiste positie speelt?
Nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dik verdiende? Is het spel omgedraaid in de 5 minuten die ik niet volg?
Onzichtbaar. Zoals elke Ajacied.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Hetzelfde als eerst, alleen zijn we de bal nu wat dichter bij ons eigen doel kwijt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis?
quote:
quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Manm namanamnannanamannanba chanant
er is gescoord uit een hoekschopquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
14 hoekschoppen, 0 gevaarlijk. En dat al 8 jaar
OWWWWWWWWquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:29 schreef droommoord het volgende:
[..]
er is gescoord uit een hoekschop
Ik dacht even dat het over PSV ging.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:29 schreef droommoord het volgende:
[..]
Nou poehoe, voor het eerst in 14duizend jaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:29 schreef droommoord het volgende:
[..]
Toen bestond voetbal niet eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou poehoe, voor het eerst in 14duizend jaar.
zeg dan 14 hoekschoppen 1 gevaarlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou poehoe, voor het eerst in 14duizend jaar.
Bedankt Davy.quote:
Idd, wat een eikelquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Keepertje van Heracles is wel lekker bezig.
Stijn is mad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stijn is een beetje gefrustreerd zie ik.
En het maakt niet eens uit of het nou als schot of voorzet bedoeld was...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
NelomZelfs Wijnaldum schiet niet zo krom.
Maakt niet uit Stijn, positiespel is veel gunstiger op de lange termijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man man.
Waarom iedere keer pas na de winterstop.
zou je ervoor kunnen zorgen dat WeertGeelders ophoudt met zijn "humoristische" gedrag?quote:
Dit is een hele beste zin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij stinkt naar de geur van doorgerotte vis die 3 jaar over datum onder een oud matras lag
Wauwquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij stinkt naar de geur van doorgerotte vis die 3 jaar over datum onder een oud matras lag
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou je ervoor kunnen zorgen dat WeertGeelders ophoudt met zijn "humoristische" gedrag?
DEZE DISSquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op banaanvragen staat een ban.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou je ervoor kunnen zorgen dat WeertGeelders ophoudt met zijn "humoristische" gedrag?
En ik vraag me nu af; hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of welk gedrag dan ook?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een ban, ik vraag of hij zijn irritante gedrag tot bedaren kan brengen.quote:
JP weet hoe dat voelt hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boetius doet alsof hij neergeschoten is.
Omdat hij zwart is zeker, racistquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ook maar dan is het een banaan-vraagquote:
Kreeg een duwtje, zal wel met z'n voorhoofd op het gras gekomen zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is een banaan geel?quote:
De Gaybarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik vraag me nu af; hoe weet jij dat?
De gemiddelde supporter is niet heel intelligentquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord publiek fluit omdat Heracles aan het tijdrekken is
Kut je was me voorquote:
Ze komen toch niet uit China of zo?quote:
Heb het gevonden:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze komen toch niet uit China of zo?
quote:Zoals aangegeven zijn niet alle bananen geel en aan de boom zijn ze groen. Die groene kleur wordt veroorzaakt door bladgroen dat alle plantencellen zoals de stengel en de bladeren groen kleurt.
Als de banaan is geplukt en rijpt wordt het bladgroen afgebroken en verdwijnt de groene keur. Andere stoffen die meer gele en oranje kleuren bevatten zoals Beta-Carothenen (o.a. proVitamine A) blijven wel achter en zorgen voor de kleuring van de vrucht. De kleur was er altijd al, maar werd gemaskeerd door het bladgroen.
Precies hetzelfde gebeurt in de herfst met bladeren.
Afhankelijk van het type carotheen is de kleur meer geel, meer oranje of bruin.
Komt Pieckenhagen naar voren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
CORNER HERACLES 92 MIN ALLEMAAL ZAPPEN
Jawel joh, Ajax heeft op 2 minuten na niks te melden gehad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Twente heer en meester? Wat een bullshit
Teveel moeitequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
CORNER HERACLES 92 MIN ALLEMAAL ZAPPEN
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt Pieckenhagen naar voren?
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 21:36:10Ajax maakt hulpeloze en belegen indruk in 1e helft. Mag van geluk spreken dat Twente na de 1-0 gas terugnam. #tweaja reageer retweet
Elk leuk spelertje wat FOX hartstikke leuk en geweldig vindt, gaat naar Twente dus dan gaan ze daar moeilijk negatief over doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Oei, gasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 21:36:10Ajax maakt hulpeloze en belegen indruk in 1e helft. Mag van geluk spreken dat Twente na de 1-0 gas terugnam. #tweaja reageer retweet
Ajax heeft één kans gehad en die schoot Sigthorsson op de keeper. Verder niets klaargespeeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Een belegen indruk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
Fixedquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen de Rotterdammers hun anus weer ontspannen tegen de nummer laatst elke willekeurige tegenstander.
Ze zijn de headliner op voetbalzone, vreemd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen de Rotterdammers hun anus weer ontspannen tegen de nummer laatst.
Kijk jij geen Juve?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Ajax is gewoon een hele beperkte ploeg. Dan kun je bij Twente verliezen.
Ik zie een heldere lucht. Ik zie door de takken van een boom heen dat iemand naar een televisiezender kijkt, ik probeer te ontraadselen welke.quote:
Ik zet 50 euro op sport1.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een heldere lucht. Ik zie door de takken van een boom heen dat iemand naar een televisiezender kijkt, ik probeer te ontraadselen welke.
Stomp je scherm doormidden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan dat hoofd van Jan van Halst niet uitstaan.
Heeft die een bierbuik?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een heldere lucht. Ik zie door de takken van een boom heen dat iemand naar een televisiezender kijkt, ik probeer te ontraadselen welke.
JJ zegt: Hoe gaat het bij Feyenoord, we zullen het zo zienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat willen zien?
Wat was er maandag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij hier nog durft te komen na maandag.
Interlandsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen vernederde IJsland het Nederlands elftal.
Weer 25 schoten ofzo...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen de Rotterdammers hun anus weer ontspannen tegen de nummer laatst.
Waarom post je hier dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:43 schreef WeertGeeIders het volgende:
[ afbeelding ]
Je druk maken om voetbal
Je voetbal maken om drukquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:43 schreef WeertGeeIders het volgende:
[ afbeelding ]
Je druk maken om voetbal
Helemaalnaardemavo miste me en vroeg of ik terug kwam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij hier nog durft te komen na maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |