SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben we hier te maken met de nieuwe Syntix?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
WeertGeelders is een dorpsidioot
ik ben al 7 jaar mad, hopen op het kampioenschap dit jaar.quote:
Boilesen is geblesseerd.quote:
CL wedstrijd of 2, toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft Ajax ook maar in één wedstrijd dit seizoen een beetje fatsoenlijk gespeeld?
Nu overdrijf je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met de nieuwe Syntix?
Nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft Ajax ook maar in één wedstrijd dit seizoen een beetje fatsoenlijk gespeeld?
Ja, Feyenoord speelden ze HE-LE-MAAL weg in eigen stadion. Wonder dat het slechts 0-1 werd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord speelden ze HE-LE-MAAL weg in eigen stadion. Wonder dat het slechts 0-1 werd.
En toen ging de wekker?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord speelden ze HE-LE-MAAL weg in eigen stadion. Wonder dat het slechts 0-1 werd.
Nou syntix is wel een hele grote.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met de nieuwe Syntix?
Toen Sigthorsson niet meedeed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen gefrustreerd omdat Twente voor staat.
Twente.
Die proberen nog goeie spelers aan te kopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen gefrustreerd omdat Twente voor staat.
Twente.
Boeiend, ik vind Twente een teringclub. Ongeacht wat ze doen.,quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die proberen nog goeie spelers aan te kopen.
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig domineert Ajax.
Vredig sterven.
Begon nog wel aardig maar kakte in, zoals verwacht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vonden jullie van de 2e helft van PSV?
Even uitgezocht hè.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Feyenoord brengt het gemiddelde flink omhoog maar toch ga ik je om feiten vragen. Daarbij zie ik niet geheel in hoe je dat als mongool typeert zeker gezien ze nu gewoon keihard genaaid worden door een incapabele pauper scheidsrechter.
Haha zat jij er ff naastquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM gaat nu zeggen dat Twente om een pingel schreeuwt
Holla was wel echt een simpele debiel ja. Die dacht ook hogerop te kunnen en is inmiddels nog altijd clubloosquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even uitgezocht hè.
In dit geval werd ADO misschien genaaid. Maar dat ADO seizoenen lang genaaid wordt lijkt me sterk.
Dit seizoen in elk geval 17 kaarten tot nu toe en daarmee tweede (achter Heerenveen). Vorig seizoen meer gele kaarten dan elke andere club en in totaal derde. Daarvoor op drie clubs na de meeste rode kaarten en in totaal vierde. Nog wat leuke dingen die ik tegenkwam: in 2012/13 was er geen enkele speler die meer kaarten pakte dan Holla. Zelfs Van Bommel had er minder (die toen de eerste vijf wedstrijden achter elkaar geel scoorde of zo).
opquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
*Opquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zivkovic dacht dat hij voor het eerste elftal is gehaald. Net als Bazoer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax mist een type Milik. Of een Zivkovich.
Dat was een vooruitziende blik.quote:
Hij speelt in Engeland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Holla was wel echt een simpele debiel ja. Die dacht ook hogerop te kunnen en is inmiddels nog altijd clubloos![]()
En dan inhoudelijk. Dat ze zo hoog staan is echt grotendeels te danken aan hun hopelijk snel te vergeten wedstrijd tegen Feyenoord. Natuurlijk zitten ze er vaak fel op maar zelden op een schandalige manier wat de benaming van 'mongool' zou goedpraten.
En wat is NAC slecht. Den Haag is de betere ploeg met een man minder
Holla zit toch gewoon bij Brighton? Speelt ook gewoon volgens mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Holla was wel echt een simpele debiel ja. Die dacht ook hogerop te kunnen en is inmiddels nog altijd clubloos![]()
En dan inhoudelijk. Dat ze zo hoog staan is echt grotendeels te danken aan hun hopelijk snel te vergeten wedstrijd tegen Feyenoord. Natuurlijk zitten ze er vaak fel op maar zelden op een schandalige manier wat de benaming van 'mongool' zou goedpraten.
En wat is NAC slecht. Den Haag is de betere ploeg met een man minder
Zit de 2-2 er nog in?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Onbegrijpelijk die 2-1 in Rotterdam. Zuur voor mijn manager.
Gaat er nu heftig aan toequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er had al lang voor Feyenoord gefloten moeten worden
Je zet jezelf voor lul.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Makkelie![]()
Feyenoord heeft de scheids tegen in De Kuip
Gras is groen.
Ja,quote:
Opperkleurder zit nog in de ontkennende fase en kent feyenoord niet goed.quote:
Omdat PSV er iedere wedstrijd in de Kuip van verliest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord speelt niet voor de titel. Waarom bestaat die club nog?
Ondankbaar hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord speelt niet voor de titel. Waarom bestaat die club nog?
En Marsman.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig heeft Twente Bjelland. Altijd een mogelijkheid om terug te komen in de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |