Pijpt lastigquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:19 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou het appreciėren als ze hun mond dichthouden.
O ja, daar lijken ze inderdaad wel op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:23 schreef hunter2011 het volgende:
Alle 3 mini-Christina Aguilera-types uit Genie in a Bottle tijdperk.
Ja, het lag in 1960 al in de klikoquote:
Ach,de gemiddelde meidenband zingt niet veel beterquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik weet niet wat zij hebben gezien en gehoord, maar volgens mij niet hetzelfde als ik
Dit is typisch Amerikaanse talentenjacht/materiaal, daat houden ze van schreeuwende en gillende zangeressen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben ze dat valse gejank niet gehoord?
Jessie J en Ariane zingen meer dan goed. Alleen geen band.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach,de gemiddelde meidenband zingt niet veel beter
Die gillen ook maar watquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jessie J en Ariane zingen meer dan goed. Alleen geen band.
Nope dat is dit schreeuwnummer.quote:
veelquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
Hoeveel blikjes smeerpate zou ze er al doorheen gejaard hebben....
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
Hoeveel blikjes smeerpate zou ze er al doorheen gejaard hebben....
Halsband, rubberen piepballetjes, alles.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:32 schreef Burner82 het volgende:
Chantal wil haar hontje wel zijn.... kinky..
Buttplug met een staartje...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Halsband, rubberen piepballetjes, alles.
quote:
Turnsters he..quote:
soms zie je het niet eens of het kinderen zijn of volwassen vrouwen, zo plat als een dubbeltje meestalquote:
Niet iedereen heeft de bouw van een propje hč.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
soms zie je het niet eens of het kinderen zijn of volwassen vrouwen, zo plat als een dubbeltje meestal
Zwaar afgetraind. Iedere dag trainen.. dat doet wel wat met je lichaam hoor..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
soms zie je het niet eens of het kinderen zijn of volwassen vrouwen, zo plat als een dubbeltje meestal
'gemist'quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
o ik heb het zielige verhaal gemist
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
ze heeft een behoorlijke hersenbloeding gehadquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
kip-ei verhaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:57 schreef Pheno het volgende:
Zoveel stemmetjes opzetten: ik zou er een beroerte van krijgen
heb je wel een tv?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:56 schreef Burner82 het volgende:
Ik dacht dat de kat zich opgehangen had achter de tv... Toen bedacht ik me dat ik al een jaar geen kat meer heb.
Ow nee, de tv ging de deur uit en ik kijk nu op de kat.quote:
Chantal wordt echt een elegante pot als ze uit de kast komt, collega van mij is pot maar ze schijnt meer in trek te zijn bij mannen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
En chantal is weer verliefd op een vrouw... Die komt wel uit de kast binnenkort
Tsja, homo's doen het goed bij de vrouwenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Chantal wordt echt een elegante pot als ze uit de kast komt, collega van mij is pot maar ze schijnt meer in trek te zijn bij mannen.
die was veel beterquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond hun auditie leuker.
Denk niet dat ze genoeg stemmen krijgen.
Die palen alles...quote:
eenschquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Easymodo het volgende:
Goede avond. Vond Yojigen en J Chanel de beste van de avond.
Eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Easymodo het volgende:
J. Chanel is vrij uniek voor Nederland, een beetje retro a la Babyface Boys2Men enzo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Easymodo het volgende:
Jij Racist!!!quote:
quote:
Ik zou ze wel hardloopschoenen willen hebben in die kleurquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou ze wel hardloopschoenen willen hebben in die kleurSpaart weer reflectoren uit
Eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:53 schreef Easymodo het volgende:
Jammer, dit. Favo act weer niet door. Denk dat ik de finale maar oversla.
Volgens mij drie van driequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:52 schreef hunter2011 het volgende:
2 van de 3 acts zijn door op basis van sympathie
haha ik was ook al zielige verhaaltjes aan het tellenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:58 schreef hunter2011 het volgende:
Erg veel zielige acts dit jaar in de finale denk ik
Jawel, het is natuurlijk een stijltje waar je wel of niet van houdt.quote:
het moet je liggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jawel, het is natuurlijk een stijltje waar je wel of niet van houdt.
Ook erg Amerikaans, Dan is er erg gecharmeerd van volgens mij.
Die vrouw die door is vind ik vreselijk qua geluid maar ze kan zingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jawel, het is natuurlijk een stijltje waar je wel of niet van houdt.
Ook erg Amerikaans, Dan is er erg gecharmeerd van volgens mij.
Jawel, die jongen zou zo door Trijn worden uitgekozen, dit is haar smaak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouw die door is vind ik vreselijk qua geluid maar ze kan zingen.
Die jongen komt The Voice auditie niet eens door als je het mij vraagt.
Opvallend dat geen dance act door gaat.
Alleen de groep met 30 man, en dus 30 x familie en vrienden aan sms'jes thuis
TP4Yquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:48 schreef Guanabana het volgende:
Dit wordt echt de kutste finale ooit, met al die matige zangacts.
Nou ja, dan maar voor Liptease.
amen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:48 schreef Guanabana het volgende:
Dit wordt echt de kutste finale ooit, met al die matige zangacts.
Nou ja, dan maar voor Liptease.
Maar dat heb ik bij al die Got Talents.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Guanabana het volgende:
Holland's got Talent was altijd al wel een frustrerende show voor me, omdat er altijd acts doorgaan of winnen waar ik geen klap aan vind. Oude zingende kerels, opera, kinderen, opera-kinderen....
Er heeft nog nooit iets gewonnen waar ik blij mee was.
Ach, kom gezellig kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
amen.
Heb je echt zulke toffe acts, heel divers... Eindig je nog met alleen maar zangacts.
Ik twijfel of ik ga kijken
Kots of die grote dans groep iets voor je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Guanabana het volgende:
Holland's got Talent was altijd al wel een frustrerende show voor me, omdat er altijd acts doorgaan of winnen waar ik geen klap aan vind. Oude zingende kerels, opera, kinderen, opera-kinderen....
Er heeft nog nooit iets gewonnen waar ik blij mee was.
is goed hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef Disana het volgende:
Mijn beeld en geluid lopen niet gelijk.
Echt hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef Stickertje het volgende:
a gezellig laten we de show openen met een liedje uit een drugsfilm waar iedereen naar de klote gaat met een dubbele anale sexscene
Nee ik ga voor Lipteasequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kots of die grote dans groep iets voor je?
Voor mij is HGT precies dat wat jij opsomt (mijn smaak is het ook niet), het hoort gewoon bij dit programma.
Nooit wat van gemerkt. Ik had ook al lang wat verwacht. Of eigenlijk ook nietquote:
Ja hij twitterde zelfs regelmatig Nederlandse zinnetjes!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt. Ik had ook al lang wat verwacht. Of eigenlijk ook niet
Echte of google translate zinnetjes?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja hij twitterde zelfs regelmatig Nederlandse zinnetjes!
ik geloof echte, maar dat weet je natuurlijk nooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echte of google translate zinnetjes?
Doe ik mee...MissJquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:07 schreef MissJ het volgende:
beetje laat (schakel net pas in), maar het moet even: Dan
quote:
quote:
zero-pointsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef Stickertje het volgende:
gordon laat even weten hoe populair hij is in rusland.. wat een wereldster
Deze style kan ik sowieso max drie min horen. Altijd chaos. Druk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
dat beyonce liedje is niet zo goed gelukt, klinkt erg rommelig
volgens mij zit Dan al de hele tijd hints te geven om niet Kots te sturenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon wil mensen niet beļnvloeden. Hij hield het twee minuten vol
Dat is 1 van de 9 niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij zit Dan al de hele tijd hints te geven om niet Kots te sturen
dit überhaupt....quote:
ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik hou niet van dat na-apen van andere artiesten.
echt he, het slaat gewoon echt nergens op ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:30 schreef Pheno het volgende:
Als ze het dan nog eens goed zou nadoen, maar nee, het is gewoon meh.
Ik in elk geval niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
HIer zit toch echt niemand op te wachten
had ze zichzelf maar eens opgenomenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Iemands stem nadoen klinkt altijd veel beter in je eigen hoofd
Als Kots wint gaat Dan kotsen, hij vindt die act volgens mij vreselijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
ik hoop dat kots wint![]()
maar natuurlijk zal de vegas locatie wel een dikke vinger in de pap hebben
Hij snapt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Als Kots wint gaat Dan kotsen, hij vindt die act volgens mij vreselijk
Blijft een preutse Amerikaan die nog niet zo goed is in NL....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Als Kots wint gaat Dan kotsen, hij vindt die act volgens mij vreselijk
Hmm, Dan is ook een echte preutse Amerikaan, volgens mij is-ie ook echt een conservatieve family-manquote:
de mensen die nu tv zitten te kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:45 schreef Burner82 het volgende:
Wie is er achterlijker... die mensen die wat zeggen, of die mensen die er naar luisteren?
Nog erger... die mensen die kijken en commentaar geven op een forum...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de mensen die nu tv zitten te kijken
Muziekband is ook prima.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
achtergrond dansers zijn ook goed
Jammer van die krijsende katten vooraan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
achtergrond dansers zijn ook goed
papa betaalt grofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:49 schreef MissJ het volgende:
echt heel erg slecht dit. En dat staat dan in de finale![]()
![]()
dat moet het haast wel zijn jaquote:
Harry Mens, need I say more???quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Fucking slecht, ben benieuwd wat Goor zegt, omkoperij?
Moeten we in je oor komen tetteren?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik wil zo'n koptelefoon als de jury, dan klinkt alles super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |