abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145690505
ja toch
pi_145690582
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 20:13 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Deze TS gebruikt voor alles een uitroepteken.
Hey !
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  zondag 19 oktober 2014 @ 02:22:05 #28
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_145690643
Echt kansloos dit soort problemen in de maatschappij!
't gaat
pi_145690662
Ik snap het trouwens niet dat iemand zolang een bewindvoerder nodig heeft? Als iemand in de shit zit oke. Laten we die beste man of vrouw helpen. Maar na verloop van tijd kan je je eigen shizzle toch wel regelen?
pi_145692505
Is het anders een idee om een familielid/vriend je te laten helpen met dit soort dingen? Moet natuurlijk wel iemand zijn die je vertrouwd.

Verder kun je je dingen bij de bank zo instellen dat het net lijkt alsof je een bewindvoerder hebt. Je neemt bijvoorbeeld een tweede rekening en laat daar automatisch het bedrag voor de vaste lasten heen storten op dezelfde dag dat je salaris binnen komt. Ook laat je een begragje naar je spaarrekening storten. Je laat alle vaste lasten per automatische incasso afschrijven van die tweede rekening. Het geld op de spaarrekening kun je gebruiken voor onvoorziene uitgaven. Het geld dat op de eerste rekening overblijft mag je vrij besteden. Dan moet je alleen nog een paar keer per jaar controleren of de balans voor de vaste lasten nog wel ongeveer klopt (evenuteel met hulp van een familielid)...
pi_145707921
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:49 schreef pionnetje het volgende:
hey maar het was maar een beetje een chit chat topique hoor !

ps?

trouwens een werkend maatje van mij die had weer een maatje en die had drugs problematiek en ook met geld problemen ! toen had dat ene maatje een deal gesloten ! zo van : ik ga jou uit de brand helpen , gratis ! maar ik ga vanaf vandaag al jou zaken beheren ! dus probleem drugs geval was dan wel zijn bankpasje kwijt enzo ! maar door deze hulp kon hij zijn huis houden !

ja mijn werkende maatje heeft altijd zijn zaken goed op orde hey! dus ook altijd genoeg spaargeld op zijn rekening ! dus voor hem was het helpen nix anders dan een keertje per week 10 minuten beetje goochelen met betalingen en wat geld incashen en zo !
is het probleem toch opgelost. Jij hebt een maatje die wel met geld om kan gaan en dat maatje wil wel vrijwillig andermans geldzaken regelen.
Jij kan niet met geld om gaan en wil gratis dat iemand anders jouw geldzaken regelt. Ik zie een match, waarbij het mooie is dat jullie al maatjes zijn.
pi_145728634
Wat ik me dan weer afvraag...

Heeft de rechter je bewindvoering opgelegd of ben je zelf naar de rechter gegaan om beschermings bewind te vragen of, zoals ik wel vaker hoor, is er nooit een rechter aan te pas gekomen en heb je eigenlijk gewoon een budget beheerder?

De grootste bewindvoerder in mijn omgeving kost overigens 70 euro per maand. Nogal een verschil met die andere prijzen die ik hier zag.
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:21:24 #33
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_145729274
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag...

Heeft de rechter je bewindvoering opgelegd of ben je zelf naar de rechter gegaan om beschermings bewind te vragen of, zoals ik wel vaker hoor, is er nooit een rechter aan te pas gekomen en heb je eigenlijk gewoon een budget beheerder?

De grootste bewindvoerder in mijn omgeving kost overigens 70 euro per maand. Nogal een verschil met die andere prijzen die ik hier zag.
Das best knap aangezien het wettelijke tarief is vastgesteld op ¤103,25 per mnd gebaseerd op 16 werkuren per jaar, elk meer gewerkt uur word berekend met ¤77

Ts waarom wil je meteen onder bewindvoering worden gesteld en niet onder een budgetcoach/beheerder?
pi_145730852
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:21 schreef dobbey het volgende:

[..]

Das best knap aangezien het wettelijke tarief is vastgesteld op ¤103,25 per mnd gebaseerd op 16 werkuren per jaar, elk meer gewerkt uur word berekend met ¤77

Ts waarom wil je meteen onder bewindvoering worden gesteld en niet onder een budgetcoach/beheerder?
Blijkbaar is het toch zo.

http://www.kwakkenbosbewindvoeringen.nl/tarieven/
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:11:51 #35
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_145732789
quote:
:o Je hebt gelijk :@ Wat vreemd...... Ik werk onder een bewindvoerder en ben zelf budgetcoach (en in opleiding voor bewindvoering) maar de bewindvoerders die wij in ons netwerk hebben hanteren allemaal die ¤103 regel....

edit: als je hier kijkt http://www.heijnebewindvoering.nl/beheer&advies/index.php?id=38 De kosten voor bewindvoering zijn geregeld binnen het Landelijk Overleg Voorzitters Civiele en Kantonsectoren (LOVCK), het word er dus niet echt duidelijker op :')
pi_145740674
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:11 schreef dobbey het volgende:

[..]

:o Je hebt gelijk :@ Wat vreemd...... Ik werk onder een bewindvoerder en ben zelf budgetcoach (en in opleiding voor bewindvoering) maar de bewindvoerders die wij in ons netwerk hebben hanteren allemaal die ¤103 regel....

edit: als je hier kijkt http://www.heijnebewindvoering.nl/beheer&advies/index.php?id=38 De kosten voor bewindvoering zijn geregeld binnen het Landelijk Overleg Voorzitters Civiele en Kantonsectoren (LOVCK), het word er dus niet echt duidelijker op :')
Misschien zijn het max prijzen en is een bewindvoerder vrij om eronder te gaan zitten?

Wat ik wel weet is dat de provincie subsidie geeft per klant. Dat is misschien niet in elke provincie zo? maar zou wel het verschil in prijs kunnen verklaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')