Water yess. En ook wat citroen ^^quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Je doet dus druiven etc, spinazie en water? Of doe je er melk bij?
Ik heb het een keer bijna gedaan, maar werd enigszins misselijk bij het idee van spinazie te drinken
Rapporteer deze postquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
snap wel dat Amar nog thuis woont, ondanks zijn leeftijd van 35.
bevries een pak yoghurt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
Wie heeft een goed recept voor frozen yoghurt
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Pak yoghurt. Doe in vriezerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
Wie heeft een goed recept voor frozen yoghurt
Ik. Waar is het?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef Unlabeled het volgende:
Ik heb meegekregen dat er een fissa wordt gemacht met veel drank en drugs? Wie komen er allemaal naar de meet?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hap graag, dus vooruit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2014/afleveringen/10-04-2014
Dit zojuist gekeken. Mannen zijn echt walgelijk in mijn ogen. Seks hebben met 12 jarige meisjes. Ze dwingen tot een abortus. Ze dwingen met vrienden te slapen. The fuck bezielt mannen. En hoe kut heb je je dochter opgevoed als ze meegaat met zulke debielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |