SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
Ik zag dit voorbij komen op fb. Ik keek nietsvermoedend toen hij automatisch begon met spelen. Was even in shock.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf is er met jou dat jij zulke filmpjes kijkt? Ik voel me vies
Dat geluid op het eindequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen op fb. Ik keek nietsvermoedend toen hij automatisch begon met spelen. Was even in shock.
Ja precies, moest denken aan die stofzuiger van teletubbies.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat geluid op het einde
Net een stofzuiger.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:47 schreef Montelly het volgende:
DAMES..dames, niet zo wereldvreemd, mochten jullie ooit een vent krijgen dan is head geven één van de primaire relatieonderhoud tools. Zonders die skills zal relatie niet lang stand houden, tenzij je met een impotente patron trouwt.
met een grapefruit ja?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:47 schreef Montelly het volgende:
DAMES..dames, niet zo wereldvreemd, mochten jullie ooit een vent krijgen dan is head geven één van de primaire relatieonderhoud tools. Zonders die skills zal relatie niet lang stand houden, tenzij je met een impotente patron trouwt.
zag je wat ze op het einde deed, ja hoor met of zonder grapefruit ik ben down voor alles.quote:
Wat kijk jij allemaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
Ik kan niet meer stoppen met lachen.
https://www.facebook.com/video.php?v=869902616371624
met die geluiden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
zag je wat ze op het einde deed, ja hoor met of zonder grapefruit ik ben down voor alles.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:47 schreef Montelly het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Op Facebook zie je de raarste dingen voorbij komen. Wel priceless. Hhhh
alsof je daar.. ah well. Laten we het over iets anders hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vooral die geluiden. Geluid is 50% van de pret.
Hey Stimorol, je moet deze dames het eea bijbrengen hoor, kan niet zoquote:
Siktir salak. Lafa bak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Stimorol, je moet deze dames het eea bijbrengen hoor, kan niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |