maak je niet druk, die van de hogesnelheids-O H-trein, die gaan te snel, die kunnen toch niet uitstappen. Heel veel plezier morgen toegewenst ( ( mede- ) ) fokkers ! En maak er een gezellige dag van.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hier zijn de juiste gegevens voor de Panama-meeting:
Wanneer? Zondag 19-10 vanaf 15:00-16:00
Waar? Café Walden (voorheen: Weeshuis) aan het Domplein in Utrecht, naast mijn avatar.
Dit staat los van de meeting op 7 november. Daarover horen jullie binnenkort meer van Poolbal.
Tot morgen![]()
P.S. Ik wil bepaalde users vriendelijk verzoeken om ergens anders te gaan klootviolen. B.v.d.
Mijn P.S. hierboven ging niet over jou, suddenintuition.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:13 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
maak je niet druk, die van de hogesnelheids-O H-trein, die gaan te snel, die kunnen toch niet uitstappen.
Dank jequote:Heel veel plezier morgen toegewenst ( ( mede- ) ) fokkers ! En maak er een gezellige dag van.
Hoe kom je daar nou bij? Het moet nog beginnen. Ik ben net aangekomen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:17 schreef Poolbal het volgende:
Dang, ik ging even kijken hoe laat de meet vanavond zou zijn, maar die is dus nu net afgelopen...
De eerstvolgende activiteit is nachos met kaas uit de oven bestellenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef BadderHaring het volgende:
Wat gaan tijdens deze meeting de activiteiten zijn eigenlijk?
Rubella kan ook op die dag. Is Poekje01 afgehaakt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:05 schreef Poolbal het volgende:
[...]
Tot nu zijn aangemeld:
- Poolbal
- Domnivoor
- Agter
Ik zal beide ff PMen om te vragen of ze komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rubella kan ook op die dag. Is Poekje01 afgehaakt?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef MidnightB00m het volgende:
Heb vrij kunnen regelen en Domnivoor al een DM gestuurd, maar ik ben erbij!![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wens jullie ondanks het heftige thema een gezellige avond. Dat de bitterballen maar mogen smaken
Dank je Lavenderr. Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wens jullie ondanks het heftige thema een gezellige avond. Dat de bitterballen maar mogen smaken
quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:50 schreef Poolbal het volgende:
Inderdaad! Leuk de mensen achter de nick de ontmoeten!
Tot 7 november!
dat is nu dus aan de gang? Info-overdracht?quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:50 schreef Poolbal het volgende:
Inderdaad! Leuk de mensen achter de nick de ontmoeten!
Tot 7 november!
Ja nu ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:04 schreef holebeer het volgende:
dat is nu dus aan de gang? Info-overdracht?
ik kom pas morgen naar Nederland, ik had anders overwogen...om kennis te maken, het wordt stilaan tijd...quote:
holebeer, je hebt maar 2 berichten in het KL-topic gepost. Kennen we jou onder een andere naam?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef holebeer het volgende:
ik kom pas morgen naar Nederland, ik had anders overwogen...om kennis te maken, het wordt stilaan tijd...
Wat een verrassing 11en30quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:53 schreef Domnivoor het volgende:
Bedankt voor de gezellige avond
[..]
holebeer, je hebt maar 2 berichten in het KL-topic gepost. Kennen we jou onder een andere naam?
Nee, geen andere naam en ik wil niet meerdere posts plaatsen omdat ik niet 'schriftelijk' al mijn denkwijzen oeverloos wil 'bespreken', dat leidt tot niets op dit moment, ik wilde wel aangeven dat er nog anderen ook heel erg bezig zijn met K/L
[..]
Wat een verrassing 11en30
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |