maak je niet druk, die van de hogesnelheids-O H-trein, die gaan te snel, die kunnen toch niet uitstappen. Heel veel plezier morgen toegewenst ( ( mede- ) ) fokkers ! En maak er een gezellige dag van.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hier zijn de juiste gegevens voor de Panama-meeting:
Wanneer? Zondag 19-10 vanaf 15:00-16:00
Waar? Café Walden (voorheen: Weeshuis) aan het Domplein in Utrecht, naast mijn avatar.
Dit staat los van de meeting op 7 november. Daarover horen jullie binnenkort meer van Poolbal.
Tot morgen![]()
P.S. Ik wil bepaalde users vriendelijk verzoeken om ergens anders te gaan klootviolen. B.v.d.
Mijn P.S. hierboven ging niet over jou, suddenintuition.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:13 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
maak je niet druk, die van de hogesnelheids-O H-trein, die gaan te snel, die kunnen toch niet uitstappen.
Dank jequote:Heel veel plezier morgen toegewenst ( ( mede- ) ) fokkers ! En maak er een gezellige dag van.
Hoe kom je daar nou bij? Het moet nog beginnen. Ik ben net aangekomen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:17 schreef Poolbal het volgende:
Dang, ik ging even kijken hoe laat de meet vanavond zou zijn, maar die is dus nu net afgelopen...
De eerstvolgende activiteit is nachos met kaas uit de oven bestellenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef BadderHaring het volgende:
Wat gaan tijdens deze meeting de activiteiten zijn eigenlijk?
Rubella kan ook op die dag. Is Poekje01 afgehaakt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:05 schreef Poolbal het volgende:
[...]
Tot nu zijn aangemeld:
- Poolbal
- Domnivoor
- Agter
Ik zal beide ff PMen om te vragen of ze komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rubella kan ook op die dag. Is Poekje01 afgehaakt?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef MidnightB00m het volgende:
Heb vrij kunnen regelen en Domnivoor al een DM gestuurd, maar ik ben erbij!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |