Verdorie. Minder dan een dag nadat ik dan maar besluit Horriblesubs te nemen komt Commie eindelijk met de superieure versie op de proppen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
HAIL COMMIE
[Commie] Psycho-Pass 2 - 02 [8CB3115E].mkv
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:04 schreef Xaryna het volgende:
Eerste 4 eps van Tonari no Kaibutsu-kun gezien. Erg leuk zo ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Hoorde ik ja. Maar ik zie wel hoe erg het is. Kan altijd de manga lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Autisme to the max die twee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoorde ik ja. Maar ik zie wel hoe erg het is. Kan altijd de manga lezen.
Heerlijk tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Autisme to the max die twee.
Ben je 'm eindelijk aan het kijken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
Waar de neuk is iedereen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |