Dat redt ik niet met die fles, dan moet ik weer een andere erbij pakken maar ik mix liever nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werkt wel, gewoon zoveel drinken dat je vergeet dat je ziek bent.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 04:32 schreef ZetaOS het volgende:
Trollen kan prima bij de bovenstaande video![]()
![]()
![]()
Ik heb al de illegale whey gepost
Heeft die anabolensjonnie überhaupt wel gains gemaakt? Wat een ectofysiek. En dan ook nog met handschoentjes trainen en halve reps benchen met 80kgquote:Op maandag 20 oktober 2014 04:32 schreef ZetaOS het volgende:
Trollen kan prima bij de bovenstaande video![]()
![]()
![]()
Ik heb al de illegale whey gepost
Dit idd. Idioten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft die anabolensjonnie überhaupt wel gains gemaakt? Wat een ectofysiek. En dan ook nog met handschoentjes trainen en halve reps benchen met 80kg
Dit is echt het type snel resultaat willen, lekker direct de spuit erin liften boeit niet, het gaat alleen om zoals hij in het begin zegt "je ziet er beter uit als je over het strand loopt".
Ik zou zelf niet weten waar je ze voor nodig hebt. Curlen met handschoenen is echt onzin en voor alle andere oefeningen staat het alleen maar je grip in de weg. Deadliften met handschoenen is echt niet te doen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:57 schreef Questular het volgende:
Want met handschoentjes trainen is nog steeds not done?
Als je als meisje zulke armen hebt, moet je echt je smalle taille accentueren om dat te voorkomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:01 schreef Deuce92 het volgende:
Buff? Als ik niet wist dat ze lift zou ik gewoon denken dat ze obesitas armen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Weet ik veel hoe dat ding heet. Poch dan met je vrouwenmode kennis faggot.quote:
*you'requote:Op maandag 20 oktober 2014 11:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat ding heet. Poch dan met je vrouwenmode kennis faggot.
And your missing my point.
Zo lekker lichaam heeft zij he, echt zo thick en compact. Krijg echt een stijfje bij het zien van haar foto's.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:52 schreef McNulty het volgende:
Normaal hou ik niet van buffe armen bij meiden, maar Womanlet komt er goed mee weg dankzij haar smalle taille, wijde heupen en j00cy thighs.
Would bang over and over and over...
[ afbeelding ]
GVD niet jij weer he!quote:
Zij heeft wel een goed lichaam. Ik zou dolgraag een dagje met haar willen trainenquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:52 schreef McNulty het volgende:
Normaal hou ik niet van buffe armen bij meiden, maar Womanlet komt er goed mee weg dankzij haar smalle taille, wijde heupen en j00cy thighs.
Would bang over and over and over...
[ afbeelding ]
Ik wil haar naakt zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo lekker lichaam heeft zij he, echt zo thick en compact. Krijg echt een stijfje bij het zien van haar foto's.
Jammer wel dat ze een irritante attention whore is maarja daar voelt je piemel niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |