quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
Net Since I Left You van The Avalanches geluisterd, veel over gelezen en gehoord, maar had niet verwacht dat ik het zo zou waarderen, wat een fijne plaat zeg.Blijft zeker in de rotatie en zal zeker groeien op me.
Terechte recensie, Afrojackquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:10 schreef Norrage het volgende:
Twitter relletje
Gijsbert Kamer maakt in VK recensie de grond gelijk met Hardwell/Afrojack en al die popi jopies en ze reageren als kleine kindjes. Ohnee, een negatieve recensie met leugens
Mwah, vind het misschien wel de beste krantrecensent van Nederland. Lees als: ik ben het vaak met hem eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:55 schreef Norrage het volgende:
Gijsbert is sowieso een zure recensent altijd....en die geeft alleen de rock-dino's 5 sterren of alle Excelsior bandjes.
Ik vind hem verschrikkelijk. Ook de manier waarop hij schrijft. Ik vind een Menno Pot bijvoorbeeld veel beterquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah, vind het misschien wel de beste krantrecensent van Nederland. Lees als: ik ben het vaak met hem eens
Helemaal mee eens. Mensen die anders beweren kunnen niet kritisch naar hun muziek kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:24 schreef Pat-sounds het volgende:
Volgens mij slaat ie hier toch behoorlijk de spijker op zijn kop hoor. Even voor op gesteld: ik ben absoluut geen dance-kenner. Maar van wat ik mee krijg gebeuren er hele interessante dingen in de dance-scene, waar Afrojack, Hardwell en andere grote namen niet perse bij horen. Het zijn meer pop-artiesten, die precies doen wat de massa wil horen. Dan is het misschien een beetje zuur gesteld van Gijsbert dat Afrojack en Hardwell gemakzuchtig zijn. Er gaat veel werk in zo'n productie zitten, waar beiden vast ook een grote hoeveelheid werk in steken. Maar dat doet verder weinig af aan zijn verhaal over de live-optredens van Afrojack. Het is vooral show waar je blijkbaar naar kijkt.
Omdat het pas in november isquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef Norrage het volgende:
Waarom ben ik hier niet? http://icelandairwaves.is/line-up/
Niet eens, maar dat is subjectiefquote:Dit is nog erger dan niet in Trouw zijn afgelopen zaterdag
Ik denk dat het deels recensie is, deels duiding naar de Volkskrant lezers (waarvan ik me af vraag hoeveel er naar de HMH of Arena gaan voor dit soort massale optredens). Dan is het meer laten zien dat dance-muziek meer is dan deze grote shows, en dat er hele interessante dingen zijn buiten de EDM. Of om je vergelijking door te rekken: dat er naast het Amerikaans worstelen ook nog boxen, K1 en andere vecht sporten zijn die minder (of helemaal niet) gekunsteld zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, als een notoire zeikerd als Gijsbrecht zoiets zegt verbaast het me ook niet veel dat er mensen tegen ageren. Als zo veel mensen van die optredens genieten moet je je misschien ook afvragen wat de waarde is van zo'n recensie. Ja, hij heeft gelijk als je het technisch bekijkt. Maar de mensen in de ArenA en HMH geven geen bal om dat soort zaken en dát is het publiek waar op gemikt wordt. Dus is zo'n recensie alsof je als sportfan gaat concluderen dat Amerikaans worstelen nogal nep is.
oef, ik zag Radical Face ertussen staan. Ga ik weer eens even luisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef Norrage het volgende:
Waarom ben ik hier niet? http://icelandairwaves.is/line-up/
Dit is nog erger dan niet in Trouw zijn afgelopen zaterdag
quote:While there were certainly a number of great albums you need to have from this year, 2014 will mark the first year since its inception in 1976 that no artist’s album will be certified as platinum from sales. The award is given by the RIAA to mark one million units sold, and with only a few weeks remaining in the year, no album is even remotely close to making the threshold.
The two records nearest the magic number are Beyonce’s self-titled album and Lorde’s “Pure Heroine,” but neither have even crossed the 800,000 mark, with sales of both having tapered off months ago. There is one caveat, and that is the fact that the soundtrack to the animated film Frozen has moved well over three million units; but it being a soundtrack and not a single-artist release places it into a slightly different category.
Yet the year is not a complete wash, as 60 individual songs have been certified as platinum, and this is a clear reflection of the overall shift that the industry has made back to a singles-based focus. Thanks to digital downloads, buyers are no longer required to purchase an entire album, but when compared to last year, the number of platinum-certified singles is still down more than 20%.
The remainder of 2014 is rather bleak in terms of world-wide artists that could move massive units in a short time, as the only possible shot will come from Foo Fighters’ “Sonic Highways;” but it’s been nearly a decade since that band achieved such commercial sales success. Given that reality, it’s safe to say that in nearly every aspect, 2014 will mark the most disappointing and dismal year ever in terms of mainstream music sales.
Cool straks is luisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:35 schreef richolio het volgende:
Flume's nieuwe nummer, "That Look", is geleaked. Ondertussen alweer weggehaald overal volgens mij. Volgens media klinkt het erg "flumey". Ben benieuwd, dat album en die EP met Chet Faker waren echt te goed.
Het maakt niet uit of het in indie thuishoort. Heel veel Andy Stott-fans hier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Cool straks is luisteren.
Ik ben wel fan van Andy Stott - Faith in Strangers maar ik weet even niet in hoeverre dit in Indie thuis hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |