abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145718419
Ach, zo midden in de nacht en dan 5 uur lang (nog langer want Floating Points is ook geweldig) muziek luisteren hou ik toch niet vol :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145718467
Net Since I Left You van The Avalanches geluisterd, veel over gelezen en gehoord, maar had niet verwacht dat ik het zo zou waarderen, wat een fijne plaat zeg. :D Blijft zeker in de rotatie en zal zeker groeien op me.
pi_145718515
quote:
99s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
Net Since I Left You van The Avalanches geluisterd, veel over gelezen en gehoord, maar had niet verwacht dat ik het zo zou waarderen, wat een fijne plaat zeg. :D Blijft zeker in de rotatie en zal zeker groeien op me.
_O_ _O_
Fenomenale plaat. In mijn top 50 ooit. Die andere remix plaat Since I Met You is ook vet.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145725603
Twitter relletje _O-

Gijsbert Kamer maakt in VK recensie de grond gelijk met Hardwell/Afrojack en al die popi jopies en ze reageren als kleine kindjes. Ohnee, een negatieve recensie met leugens _O-
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 10:48:00 #155
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_145726425
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:10 schreef Norrage het volgende:
Twitter relletje _O-

Gijsbert Kamer maakt in VK recensie de grond gelijk met Hardwell/Afrojack en al die popi jopies en ze reageren als kleine kindjes. Ohnee, een negatieve recensie met leugens _O-
Terechte recensie, Afrojack :') Maar als je niet van zulke dance optredens houdt kan je het misschien beter niet recenseren, kwestie van smaak uiteindelijk. Dat je als indie fijnproever niet je geluk vindt bij Afrojack lijkt me vrij logisch :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:53:14 #156
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_145726541
Gijsbert kan daar alleen heen gestuurd worden om zo'n negatieve recensie te schrijven. Beetje vreemde insteek :P.
pi_145726595
Gijsbert is sowieso een zure recensent altijd....en die geeft alleen de rock-dino's 5 sterren of alle Excelsior bandjes.
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:02:03 #158
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_145726771
Nou ja, hij weet de show van Afrojack ook zonder woorden prima samen te vatten in één enkele retweet:

https://twitter.com/gerardjoling/status/523189203455467520
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 11:08:32 #159
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_145726936
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:55 schreef Norrage het volgende:
Gijsbert is sowieso een zure recensent altijd....en die geeft alleen de rock-dino's 5 sterren of alle Excelsior bandjes.
Mwah, vind het misschien wel de beste krantrecensent van Nederland. Lees als: ik ben het vaak met hem eens :P
pi_145727005
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Mwah, vind het misschien wel de beste krantrecensent van Nederland. Lees als: ik ben het vaak met hem eens :P
Ik vind hem verschrikkelijk. Ook de manier waarop hij schrijft. Ik vind een Menno Pot bijvoorbeeld veel beter :) Gijsbert is echt zo'n oude zak.
pi_145727224
Gijsbert is een mastodont, met een voorkeur voor Excelsior maar lang niet zo erg als bijvoorbeeld Jan Vollaard, die snapt er niks meer van. Boven een bepaald leeftijd moeten recensenten niet meer over nieuwe bandjes schrijven eigenlijk.
Aldus.
pi_145727395
Volgens mij slaat ie hier toch behoorlijk de spijker op zijn kop hoor. Even voor op gesteld: ik ben absoluut geen dance-kenner. Maar van wat ik mee krijg gebeuren er hele interessante dingen in de dance-scene, waar Afrojack, Hardwell en andere grote namen niet perse bij horen. Het zijn meer pop-artiesten, die precies doen wat de massa wil horen. Dan is het misschien een beetje zuur gesteld van Gijsbert dat Afrojack en Hardwell gemakzuchtig zijn. Er gaat veel werk in zo'n productie zitten, waar beiden vast ook een grote hoeveelheid werk in steken. Maar dat doet verder weinig af aan zijn verhaal over de live-optredens van Afrojack. Het is vooral show waar je blijkbaar naar kijkt.
pi_145727707
Ze hadden beter positieve aandacht kunnen geven aan wat betere acts dan dit.

Maar alsnog, wel raak :P
  Redactie Sport maandag 20 oktober 2014 @ 11:37:57 #164
274204 crew  Mexicanobakker
pi_145727833
Hij heeft gelijk maar recenseer dit dan niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_145727938
Waarom niet? Een negatieve recensie kan net zo zinvol zijn als een positieve recensie.
pi_145728410
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:24 schreef Pat-sounds het volgende:
Volgens mij slaat ie hier toch behoorlijk de spijker op zijn kop hoor. Even voor op gesteld: ik ben absoluut geen dance-kenner. Maar van wat ik mee krijg gebeuren er hele interessante dingen in de dance-scene, waar Afrojack, Hardwell en andere grote namen niet perse bij horen. Het zijn meer pop-artiesten, die precies doen wat de massa wil horen. Dan is het misschien een beetje zuur gesteld van Gijsbert dat Afrojack en Hardwell gemakzuchtig zijn. Er gaat veel werk in zo'n productie zitten, waar beiden vast ook een grote hoeveelheid werk in steken. Maar dat doet verder weinig af aan zijn verhaal over de live-optredens van Afrojack. Het is vooral show waar je blijkbaar naar kijkt.
Helemaal mee eens. Mensen die anders beweren kunnen niet kritisch naar hun muziek kijken.

Maar goed, als een notoire zeikerd als Gijsbrecht zoiets zegt verbaast het me ook niet veel dat er mensen tegen ageren. Als zo veel mensen van die optredens genieten moet je je misschien ook afvragen wat de waarde is van zo'n recensie. Ja, hij heeft gelijk als je het technisch bekijkt. Maar de mensen in de ArenA en HMH geven geen bal om dat soort zaken en dát is het publiek waar op gemikt wordt. Dus is zo'n recensie alsof je als sportfan gaat concluderen dat Amerikaans worstelen nogal nep is.
pi_145728465
Waarom ben ik hier niet? http://icelandairwaves.is/line-up/

Dit is nog erger dan niet in Trouw zijn afgelopen zaterdag ;(
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:02:51 #168
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_145728676
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef Norrage het volgende:
Omdat het pas in november is :{.

quote:
Niet eens, maar dat is subjectief :+.
pi_145728939
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, als een notoire zeikerd als Gijsbrecht zoiets zegt verbaast het me ook niet veel dat er mensen tegen ageren. Als zo veel mensen van die optredens genieten moet je je misschien ook afvragen wat de waarde is van zo'n recensie. Ja, hij heeft gelijk als je het technisch bekijkt. Maar de mensen in de ArenA en HMH geven geen bal om dat soort zaken en dát is het publiek waar op gemikt wordt. Dus is zo'n recensie alsof je als sportfan gaat concluderen dat Amerikaans worstelen nogal nep is.
Ik denk dat het deels recensie is, deels duiding naar de Volkskrant lezers (waarvan ik me af vraag hoeveel er naar de HMH of Arena gaan voor dit soort massale optredens). Dan is het meer laten zien dat dance-muziek meer is dan deze grote shows, en dat er hele interessante dingen zijn buiten de EDM. Of om je vergelijking door te rekken: dat er naast het Amerikaans worstelen ook nog boxen, K1 en andere vecht sporten zijn die minder (of helemaal niet) gekunsteld zijn.

Maar volgens mij is de meest logische verklaring: dit zijn de grote namen van ADE, en dus moet er een stukje over geschreven worden in de krant. Het is misschien een beetje lomp geschreven, maar zet zeker aan tot discussie.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:21:30 #170
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_145731085
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef Norrage het volgende:

oef, ik zag Radical Face ertussen staan. Ga ik weer eens even luisteren. :+
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:23:41 #171
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_145731147
Lekker O+
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_145731380
quote:
While there were certainly a number of great albums you need to have from this year, 2014 will mark the first year since its inception in 1976 that no artist’s album will be certified as platinum from sales. The award is given by the RIAA to mark one million units sold, and with only a few weeks remaining in the year, no album is even remotely close to making the threshold.

The two records nearest the magic number are Beyonce’s self-titled album and Lorde’s “Pure Heroine,” but neither have even crossed the 800,000 mark, with sales of both having tapered off months ago. There is one caveat, and that is the fact that the soundtrack to the animated film Frozen has moved well over three million units; but it being a soundtrack and not a single-artist release places it into a slightly different category.

Yet the year is not a complete wash, as 60 individual songs have been certified as platinum, and this is a clear reflection of the overall shift that the industry has made back to a singles-based focus. Thanks to digital downloads, buyers are no longer required to purchase an entire album, but when compared to last year, the number of platinum-certified singles is still down more than 20%.

The remainder of 2014 is rather bleak in terms of world-wide artists that could move massive units in a short time, as the only possible shot will come from Foo Fighters’ “Sonic Highways;” but it’s been nearly a decade since that band achieved such commercial sales success. Given that reality, it’s safe to say that in nearly every aspect, 2014 will mark the most disappointing and dismal year ever in terms of mainstream music sales.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:35:52 #173
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_145731514
Flume's nieuwe nummer, "That Look", is geleaked. Ondertussen alweer weggehaald overal volgens mij. Volgens media klinkt het erg "flumey". Ben benieuwd, dat album en die EP met Chet Faker waren echt te goed.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_145731706
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:35 schreef richolio het volgende:
Flume's nieuwe nummer, "That Look", is geleaked. Ondertussen alweer weggehaald overal volgens mij. Volgens media klinkt het erg "flumey". Ben benieuwd, dat album en die EP met Chet Faker waren echt te goed.
Cool straks is luisteren.

Ik ben wel fan van Andy Stott - Faith in Strangers maar ik weet even niet in hoeverre dit in Indie thuis hoort :P
pi_145733616
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Cool straks is luisteren.

Ik ben wel fan van Andy Stott - Faith in Strangers maar ik weet even niet in hoeverre dit in Indie thuis hoort :P
Het maakt niet uit of het in indie thuishoort. Heel veel Andy Stott-fans hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')