op basis van je eerdere reacties en hersenkronkels. En de reacties hier natuurlijk. Wat een janksmoel ben je. Heb medelijden met je vriendin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Landverrader omdat ik geen geweld wil gebruiken tegen onschuldige vredelievende burgers? Kom nou zeg
Neenee. Duitsland moeten we te vriend houden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:05 schreef .sfinx het volgende:
Holland![]()
Al het tuig uit Holland naar de provincies trappen en weggeven aan Duitsland en België
Een volk, een Holland, een Rijk!
Deze man begrijpt het. Zelf relativeren, misschien nog de koran gelezen en houdt zich geen worst voor en loopt achter het volk aan als een makke schaap.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:15 schreef Spongeboss het volgende:
Islam is gewoon een opressie aan de vrije staat. Ze zouden het liefst religie en staat een hebben en niet moslims extra belasting laten betalen. En aparte voet en fietspaden voor niet moslims. Stelletje gekken een vrije staat en islam gaat niet samen. Islam is onderdrukking.
TS maakt niet voor niets een topic als dezequote:Op zondag 19 oktober 2014 18:18 schreef IPA35 het volgende:
TS is ISIS fanboy, derhalve onterecht klacht.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:17 schreef Eyip het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het. Zelf relativeren, misschien nog de koran gelezen en houdt zich geen worst voor en loopt achter het volk aan als een makke schaap.
En de linkse boys begrijpen het niet, die zeggen dat wij de moslims benadelen en onderdrukken, terwijl het feit is als zij de macht hadden zouden zij het met ons doen. Daarom is het oh zo belangrijk dat ze nooit maar dan ook nooit een voet binnen de deur krijgen. Helaas gebeurt dat nu al langzaam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:15 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ben het gewoon een keer met je eens.
Niet alleen Islam, religie zou sowieso verboden moeten worden. Niet meer van deze tijd, het is nu wel duidelijk allemaal dat er geen luchttovenaars bestaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
En de linkse boys begrijpen het niet, die zeggen dat wij de moslims benadelen en onderdrukken, terwijl het feit is als zij de macht hadden zouden zij het met ons doen. Daarom is het oh zo belangrijk dat ze nooit maar dan ook nooit een voet binnen de deur krijgen. Helaas gebeurt dat nu al langzaam.
Keuze religie pas vanaf je 18e. Religieuze uiterlijke kenmerken op straat verbieden. Je ziet half Staphorst klederdracht toch ook niet in fukking amsterdam of rotterdam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:28 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Niet alleen Islam, religie zou sowieso verboden moeten worden. Niet meer van deze tijd, het is nu wel duidelijk allemaal dat er geen luchttovenaars bestaan.
Een sympathisant van een terroristische organisatie dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:18 schreef IPA35 het volgende:
lul nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:18 schreef IPA35 het volgende:
Wat valt er volgens jou dan te 'begrijpen' aan het bericht?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:55 schreef hoechst het volgende:
[..]
Lijkt wel of er mensen zijn die niet het bericht begrijpen en alleen maar wilders zien :S
Dit is het exacte probleem.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef theunderdog het volgende:
Wat is nu exact het probleem mensen?
De meerderheid op dat eiland was niet-moslimquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit is het exacte probleem.
[ afbeelding ]
Marokkanen zijn onwelkom en vertrekken onvoldoende.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef theunderdog het volgende:
Wat is nu exact het probleem mensen?
Iedereen die geen helder blauwe ogen heeft, niet 100 m in minstens 12 sec kan rennen is onwelkom.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Marokkanen zijn onwelkom en vertrekken onvoldoende.
dat de persoon in kwestie uitschot is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat valt er volgens jou dan te 'begrijpen' aan het bericht?
Heel, heel, heeeeel hard minder roepen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen die geen helder blauwe ogen heeft, niet 100 m in minstens 12 sec kan rennen is onwelkom.
Maja, wat doe je er aan? helemaal nietsss
Ik leef liever gewoon mij leven, iedereen is welkom wat mij betreft.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heel, heel, heeeeel hard minder roepen!
Wellicht dat het helpt
Hmm .. toch .. Als er dan toch mensen vermoord blijven worden .. Dan vind ik op zich een bijl wel een aardige keuze qua moordwapen. Het is geen katana, ok, maar toch ..quote:
Wie 'begrijpt' dit dan niet? Zijn er dan mensen die dat ontkennen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef hoechst het volgende:
[..]
dat de persoon in kwestie uitschot is.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit is het exacte probleem.
[ afbeelding ]
Die heb ik anders ook niet gezien, geen idee welke moslims jij mee omgaat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Eyip het volgende:
[..]
ik heb geen enkeling op straat zien juichen vanwege de daden van Breivik. Dat haatdragende islam volk over Bin laden daarentegen.
Mooiste en vetste stad ooit (naast damsco)quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voelde je je wel thuis zeker heh, nazi.
Damsco?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:24 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Mooiste en vetste stad ooit (naast damsco)
Straatnegersquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah oke. Klinkt niet zo heel erg Nederlands. Is het Fries?
Dat hangt van de situatie af. Met Engels is dit vaak niet het geval omdat het een 'wereldtaal' is en het (in sommige regio's) door veel mensen met niet overeenkomstige moedertaal wordt gebruikt om toch met elkaar kunnen communiceren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Als jij Engels praat, ben jij dan een Engelsman?
Vaak ja. Maar als ik Grieks zou spreken, maakt dat mij geen Griek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie af. Met Engels is dit vaak niet het geval omdat het een 'wereldtaal' is en het (in sommige regio's) door veel mensen met niet overeenkomstige moedertaal wordt gebruikt om toch met elkaar kunnen communiceren.
Maar iemand die Chinees spreekt is vaak wel een Chinees en iemand die Grieks spreekt is vaak een Griek.
Dat heb ik nergens beweerd. Wanneer jij Grieks zou spreken zou het in ieder geval niet vreemd zijn wanneer iemand zou vragen of jij wellicht van Griekse afkomst bent.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:44 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Vaak ja. Maar als ik Grieks zou spreken, maakt dat mij geen Griek.
Is ook niet vreemd, maar ik stelde eerlijk gezegd een wedervraag op jouw eerste vraag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd. Wanneer jij Grieks zou spreken zou het in ieder geval niet vreemd zijn wanneer iemand zou vragen of jij wellicht van Griekse afkomst bent.
Oh oke. Altijd handig om te weten dat straatnegertaal niet alleen door straatnegers wordt gesproken. Bedankt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Is ook niet vreemd, maar ik stelde eerlijk gezegd een wedervraag op jouw eerste vraag.
Ik had misschien beter nee kunnen zeggen. Ik ben geen straatneger.
Dat ben ik met je eens. Berlijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:24 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Mooiste en vetste stad ooit (naast damsco)
Wat dacht je van geen CRIMINELEN!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Minder?
Wat dacht je van GEEN.
Waarom ben jij oranje?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:24 schreef Confetti het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Opgerot met dat volk met hun kansloze, racistische cultuur.
Echte apencultuur.
Geen idee. Pesterig grapje van de moderators, denk ik.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Geen idee. Pesterig grapje van de moderators, denk ik.
Tijdens het WK heb ik geprotesteerd dat ik ook oranje gemaakt werd en niet bepaald oranjefan ben. Daarna hebben ze het zo gelaten, toen ze iedereen weer zwart maakten.
Best een goede grap.quote:
Vond ik ook: ik geef niks om voetbal en heb een hekel aan de heisa er omheen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
Maar protesteren tegen die oranje tags is wel terecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |