lage SES, weinig aandacht, veel inteeltquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of je gaat na waarom relatief veel Marokkanen, of erger, veel onder Marokkanen zelf, crimineel of problematisch zijn en zoekt daarin een oplossing.
Ik zie liever dat ze jou op een onbewoond eiland droppen samen met al het crimineel tuig uit de samenleving.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:53 schreef Eyip het volgende:
Wilders heeft gewoon gelijk. Nu nog het politieke correcte tuig op een kar en kaal scheren door de stad heen. NSB´ers en landverraders heb je niets aan.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze jou op een onbewoond eiland droppen samen met al het crimineel tuig uit de samenleving.
Ja klopt. Met een botte tondeuse in mijn hand terwijl ik jouw kop kaalscheer en we richting de haven rijden. Vind het trouwens nog best aardig van mezelf dat ik je kom uitzwaaien wanneer we je richting het onbewoond eiland trappen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:56 schreef Eyip het volgende:
[..]![]()
de tijd dat jij op die kar zit, komt nog wel.
Harde comebackquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja klopt. Met een botte tondeuse in mijn hand terwijl ik jouw kop kaalscheer en we richting de haven rijden. Vind het trouwens nog best aardig van mezelf dat ik je kom uitzwaaien wanneer we je richting het onbewoond eiland trappen.
landverrader gespotquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja klopt. Met een botte tondeuse in mijn hand terwijl ik jouw kop kaalscheer en we richting de haven rijden. Vind het trouwens nog best aardig van mezelf dat ik je kom uitzwaaien wanneer we je richting het onbewoond eiland trappen.
Prima, koop je toch een stuk touw van je uitkering?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wees blij dat we je niet met een touw om je nek achter de kar aan slepen.
Ook en tegen de oprukkende islam. Weg met die zandnegers. Op een paar na die het wel hebben begrepen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn jullie voorstander van een holocaust 2.0, alleen dan voor Marokkanen?
Waarom zou er volgens jou een holocaust 2.0 voor de moslims moeten komen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:08 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ook en tegen de oprukkende islam. Weg met die zandnegers. Op een paar na die het wel hebben begrepen.
Juist. Die hakken elkaar de nek af laat staan wat ze willen doen met lui die niet zoals hun zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:24 schreef Confetti het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Opgerot met dat volk met hun kansloze, racistische cultuur.
Echte apencultuur.
Ik verdedig Nederland liever tegen al het smerig tuig dat geweld wil gebruiken tegen onschuldige burgers die absoluut niet van plan zijn geweld te gebruiken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:08 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ook en tegen de oprukkende islam. Weg met die zandnegers. Op een paar na die het wel hebben begrepen.
holocaust is vernietigen. dat zie ik trouwens niet zo zitten....quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom zou er volgens jou een holocaust 2.0 voor de moslims moeten komen?
Ik geloof niet dat hij serieus is, anders is die inderdaad behoorlijk gestoord.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik verdedig Nederland liever tegen al het smerig tuig dat geweld wil gebruiken tegen onschuldige burgers die absoluut niet van plan zijn geweld te gebruiken.
Jij valt helaas voor jou ook onder dat smerig tuig. Vandaar dat je geen haar beter bent dat het Marokkaans tuig. 1000-maal liever een Normale hardwerkende Marokkaan dan vuil zoals jij
wat jij wilt. Liever 20 polen, 10 chinezen en een turkse familie dan één zo'n idealistische landverrader als jij in mijn straat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik verdedig Nederland liever tegen al het smerig tuig dat geweld wil gebruiken tegen onschuldige burgers die absoluut niet van plan zijn geweld te gebruiken.
Jij valt helaas voor jou ook onder dat smerig tuig. Vandaar dat je geen haar beter bent dat het Marokkaans tuig. 1000-maal liever een Normale hardwerkende Marokkaan dan vuil zoals jij
Bloedserieus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij serieus is, anders is die inderdaad behoorlijk gestoord.
Landverrader omdat ik geen geweld wil gebruiken tegen onschuldige vredelievende burgers? Kom nou zegquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Eyip het volgende:
[..]
wat jij wilt. Liever 20 polen, 10 chinezen en een turkse familie dan één zo'n idealistische landverrader als jij in mijn straat.
Ben het gewoon een keer met je eens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:15 schreef Spongeboss het volgende:
Islam is gewoon een opressie aan de vrije staat. Ze zouden het liefst religie en staat een hebben en niet moslims extra belasting laten betalen. En aparte voet en fietspaden voor niet moslims. Stelletje gekken een vrije staat en islam gaat niet samen. Islam is onderdrukking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |