Rutger Hauerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Misschien is het een nieuw personage, maar is de acteur zo beroemd dat ze nog geheim willen houden wie het is.
Dat zou ook nog kunnen...quote:
Eens! Hij heeft echt een geweldige uitstraling voor deze rol. Zo'n oude, zakelijke slechterik. Blijft een topconcept, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:13 schreef Frey het volgende:
Met Peter Faber hebben we eindelijk een topacteur die ook nog een leuke rol heeft.
Ze hebben wel vaker goeie gastacteurs, maar die krijgen dan vaak een flutrol. De rol van Willeke van Ammelrooy was ook niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:34 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Eens! Hij heeft echt een geweldige uitstraling voor deze rol. Zo'n oude, zakelijke slechterik. Blijft een topconcept, in mijn ogen.
Zou wel geniaal zijnquote:
Misschien is het haar man Marco Bakker om dit te wreken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker goeie gastacteurs, maar die krijgen dan vaak een flutrol. De rol van Willeke van Ammelrooy was ook niks.
Helaas eindigde dat in een enorme teleurstelling, dus hopelijk deze keer beter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
Het is wel opvallend te noemen wat één scène hier teweeg brengt
Het gaat hier niet eens meer over de aflevering in het bijzonder, maar over wie nou die mysterieuze persoon in de stoel is. Speculaties, wensen, verwachtingen, discussies over wie het kan zijn... Was volgens mij voor het laatst zo tijdens de vorige zomercliff met de parachutemoord.
Dat zekerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas eindigde dat in een enorme teleurstelling, dus hopelijk deze keer beter.
Heb ik gedaan en heb de spoilers ook al geplaatsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:09 schreef Butthurt het volgende:
Er is zeker niemand hier zo gek om eventjes 3 euro te dokken en aflevering 5001 en 5002 al te kijken via RTL XL he?
Ik hoop wel dat er nog een verhaallijn komt waarin haar karakter wordt uitgediept. Het mag weleens wat duidelijker worden waarom ze zo'n "hard" persoon is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:16 schreef Frey het volgende:
De rol van Aysen als rechercheur is trouwens ook leuker nu ze wat afstand heeft van de betrokkenen.
Everon had het volgens mij ook al over Christophe inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:20 schreef SAMBAM het volgende:
Was het 5000x feestje van GTST met alleen de huidige cast??
In een interview bij Boulevard zeggen Bartho en Jette iets over het aantal scenes van ze, dat Christoph dat uitrekende... Zou er toch op kunne wijzen dat Nick er weer bij is inmiddels bij hun...?
Niet eens, ik vond de 2005 - 2007 leader heel erg leuk. Beter dan de verkorte fotoboek-leader.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef Frey het volgende:
Andere conclusie is dus dat ik deze leader de beste vind sinds de verdwijning van het fotoboek.
Was die niet tot 2008?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Niet eens, ik vond de 2005 - 2007 leader heel erg leuk. Beter dan de verkorte fotoboek-leader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |