Niet iedereen is zo goed voorzien als jij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is toch skinny, joh. Iig van boven
.
Noem je haar nu dik?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed voorzien als jij.
Ja, want dat is de enige plek waar je als vrouw chubby kunt zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed voorzien als jij.
Zeik niet zo. Ik had geen lapo verwacht.quote:
Nee, goed gevuld aan de bovenkant van haar romp.quote:
Nu wil ik wel weten hoe je bij dat idee komtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is toch skinny, joh. Iig van boven
.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:26 schreef yats het volgende:
Ow kut...Ik zou een uur geleden mijn belastingaangifte gaan doen. Dat uitstelgedrag van mij ook.
Foei yats. Ik zou maar vast een toeslag gaan aanvragen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:26 schreef yats het volgende:
Ow kut...Ik zou een uur geleden mijn belastingaangifte gaan doen. Dat uitstelgedrag van mij ook.
Één van de eerste foto's tussen je facebookfoto's. Een etentje of zo. Op één van die foto's staat ook haar zus (geloof ik. Die heeft een toffe naam, trouwensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten hoe je bij dat idee komtErgo; welke foto
Ik heb afgelopen week mijn toeslag (zorg) opgezegd. Kennelijk duurt het tot acht weken voor dat doorgevoerd isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Foei yats. Ik zou maar vast een toeslag gaan aanvragen.
Je zou verwachten dat het sneller zou gaan. Immers, je wil geen geld meer ontvangenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week mijn toeslag (zorg) opgezegd. Kennelijk duurt het tot acht weken voor dat doorgevoerd is.
Ja, ik dacht dus ook dat het meteen geregeld zou zijn, maar ik krijg in oktober en november nog toeslag, die ik dan wel terug moet betalen. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het sneller zou gaan. Immers, je wil geen geld meer ontvangen
Heb je haar tieten gezien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, goed gevuld aan de bovenkant van haar romp.
Ok, verkeerd genomen foto danquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één van de eerste foto's tussen je facebookfoto's. Een etentje of zo. Op één van die foto's staat ook haar zus (geloof ik. Die heeft een toffe naam, trouwens).
Ze lijkt best wel op Sinos, althans op basis van wat foto's die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef twi het volgende:
Zij lijkt net zoveel op Sinos als ik op Kaneel.
Het is meer dan eens hier in het topic neergezet. En ik geloof natuurlijk alles wat jullie zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één van de eerste foto's tussen je facebookfoto's. Een etentje of zo. Op één van die foto's staat ook haar zus (geloof ik. Die heeft een toffe naam, trouwens).
Nee, snap ik. Maar ik was verbaasd dat je zei dat ze rondingen had, die zag ik namelijk niet op de fotoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, verkeerd genomen foto dan![]()
Maar eerlijk gezegd ben ik niet meer echt geinteresseerd in de rondingen van mijn ex.
Misschien had ze een kronkel in haar hoofd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar ik was verbaasd dat je zei dat ze rondingen had, die zag ik namelijk niet op de foto.
Geen idee wie dat zijnquote:
Kan ze gelijk een dm sturenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:34 schreef twi het volgende:
Eens zal ze haar eigen naam bij Google invoeren en een Immerdebestebob op haar zien geilen.
Uiteraard. Het zou eens normaal geregeld worden in die Ballentent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus ook dat het meteen geregeld zou zijn, maar ik krijg in oktober en november nog toeslag, die ik dan wel terug moet betalen. Dat dan weer wel.
Nu moet ik wel zeggen dat ze vaak kleding aan had waarin eigenlijk geen enkele ronding zichtbaar was, of ze nu formaat walrus was of formaat heroine junkie....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar ik was verbaasd dat je zei dat ze rondingen had, die zag ik namelijk niet op de foto.
Long term vision, I respect that. *gives brofist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan ze gelijk een dm sturen
Van binnen lijken we wel een beetje op elkaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef twi het volgende:
Zij lijkt net zoveel op Sinos als ik op Kaneel.
Ik vind 'jullie' wel heel generaliserend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
Jullie weten dat het meisje waarop jullie zitten te fappen 14 is he?
Gelukkig niet, nofi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van binnen lijken we wel een beetje op elkaar.
Er wordt hier heul niet gefapt hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
Dat is ook knap. En lelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ze vaak kleding aan had waarin eigenlijk geen enkele ronding zichtbaar was, of ze nu formaat walrus was of formaat heroine junkie....
Dat vat ik op als een groot compliment, want dan heb ik twee keer zoveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van binnen lijken we wel een beetje op elkaar.
Slaat toch eigenlijk nergens op hé, dat het zo lang moet durenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Het zou eens normaal geregeld worden in die Ballentent.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
What the fuck is hier nofi aan. Niet aan Kaneel komen, want dan kom ik aan jou!
Dat zou je echt niet zeggen... maar misschien dat het bij DWDD anders overkwam.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
Dat doe je maar al te graag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
What the fuck is hier nofi aan. Niet aan Kaneel komen, want dan kom ik aan jou!
Thanks broquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Long term vision, I respect that. *gives brofist.
Dan win je nog eens wat.quote:
Nomnomnom.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Het zou eens normaal geregeld worden in die Ballentent.
Veel plezierquote:
Ze komt altijd wel ouder over. Maar ze zit nog gewoon op de middelbare school. Ze is wel één van Nederlands grootste beautybloggers. Leuk bijbaantje zo naast je vwo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou je echt niet zeggen... maar misschien dat het bij DWDD anders overkwam.
Op TV lijk je altijd 5 jaar ouder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze kwam wel over als 16 eigenlijk. Maar ja, wat wil je ook met zoveel strakke make-up op die leeftijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze kwam wel over als 16 eigenlijk.
Nooit van dat meisje gehoordquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze komt altijd wel ouder over. Maar ze zit nog gewoon op de middelbare school. Ze is wel één van Nederlands grootste beautybloggers. Leuk bijbaantje zo naast je vwo.
Touché twiquote:
Ik volg veel te veel blogs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit van dat meisje gehoord. Maar nu volg ik sowieso nauwelijks beautyblogs.
Dat dus...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er wordt hier heul niet gefapt hoor.
En dat moeten we niet willen met z'n allen in Nederlandquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Anders gaat Barbusse me nog aardig vinden.
Veel plezier in de stadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
Mooi, ik ga even een biertje drinken
De gekste dingen gebeuren soms. Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat moeten we niet willen met z'n allen in Nederland
Nee gewoon 'thuis'. Hier waar m'n ouders wonen is niet zoveel te beleven in de stadquote:
Waarom "thuis"? Ik dacht dat je op jezelf woonde? En er is niks mis met je ouders bezoeken en hun bier drinken natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee gewoon 'thuis'. Hier waar m'n ouders wonen is niet zoveel te beleven in de stadmisschien zo nog even naar een vriend.
Ben even bij mijn ouders en wat vrienden dit weekendquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom "thuis"? Ik dacht dat je op jezelf woonde? En er is niks mis met je ouders bezoeken en hun bier drinken natuurlijk
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben even bij mijn ouders en wat vrienden dit weekenddaarom 'thuis'. Woon inderdaad op mezelf ergens anders in het land
Die had ik gisterenquote:
YAAAAAAAY NIET BETALENquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:16 schreef yats het volgende:
Zo, aangifte gedaan en ik hoef niets te betalen
Ik bespaar mezelf toch 10 biertjes qua belastingplichtquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bespaar mezelf toch 10 biertjes qua belastingplicht
AWESOMEquote:
gatverdamme. En aan welke dames ga je dat voeren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Ben benieuwd of het toppingexperiment is geslaagd
Zeg ik nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
gatverdamme. En aan welke dames ga je dat voeren?
Je hebt de cupcakes even voorzien van een 'glazuur' laag?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Ben benieuwd of het toppingexperiment is geslaagd
quote:
Bloem en suikerquote:
Sukkel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bloem en suiker![]()
Ja gaat niet werken, want heb nu eigenlijk gewoon beslag gemaakt volgens mij![]()
Maar had 1 experimenteer cupcakeDie eet ik zo
Ow wacht, dat kan ik nog toevoegen jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sukkel.Kan je nu al vertellen dat dat niet lekker is. En ik deed een facepalm waar twi om moest lachen.
Smeer er gewoon Nutella of iets op.
Kan twi lachen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sukkel.Kan je nu al vertellen dat dat niet lekker is. En ik deed een facepalm waar twi om moest lachen.
Smeer er gewoon Nutella of iets op.
Ik denk dat ik de meest zure klootzak ben die er is. Ik snap ook niet waarom sommige mensen mij niet serieus nemen.quote:
quote:
Whehehequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
Nou het was wel stijf, maar hier wordt alles snel stijf natuurlijk.
Heb er wat chocopasta bijgemengdEven in de koeling en zo even keuren
topping meenemen een optie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
Hm de topping is wel lekker, maar ik weet niet of een ander het zou waarderen...
Dan maar naturel
Wat is er teveel gedoe aan topping in een tupperwarebakje doen en meenemenquote:
Ik denk niet dat anderen het lekker vinden :'')quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er teveel gedoe aan topping in een tupperwarebakje doen en meenemen
mes erbij en je smeert het erop hophop
Helemaal niet bizar manquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie met zijn bizarre cakejes altijd
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat anderen het lekker vinden :'')
tegenstrijdig ditquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal niet bizar manSuperlekker ja
Das moeeeeeeeeeeeeeeilijk johquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:42 schreef Myraela het volgende:
Bak gewoon eens iets anders dan die cupcakes.
Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:42 schreef Myraela het volgende:
Bak gewoon eens iets anders dan die cupcakes.
Trimmenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard loopt uit de hand mensen. Ik kan mijn gezicht niet meer zien.
Hoe harder je roept dat je iets niet kan ......quote:
Picsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trimmen
[..]
Hoe harder je roept dat je iets niet kan ......![]()
Iehl.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn plan was eigenlijk om te leren en opeens kwam ik hier terecht.quote:
Goed tijdstip om te lerenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:02 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Mijn plan was eigenlijk om te leren en opeens kwam ik hier terecht.Hai.
Allemaal lieve mensjes en faxie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed tijdstip om te leren![]()
Het is wel leuk hier hoorAllemaal lieve mensjes
Beetje mannelijk en ruig kan best. Maar teveel is ook iets.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies zo
[..]
Lekker ruig en mannelijk toch
Ja want ik had vandaag nog niet veel gedaan, gisteren ook niet (hele week niet) en voel mij dan schuldig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed tijdstip om te leren![]()
Het is wel leuk hier hoorAllemaal lieve mensjes
Ja allemaal lief. Alleen die Aeque is soms wat ondeugendquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Beetje mannelijk en ruig kan best. Maar teveel is ook iets.
[..]
Ja want ik had vandaag nog niet veel gedaan, gisteren ook niet (hele week niet) en voel mij dan schuldig.![]()
Is het echt? Ik ken nog niemand, je kan mij nu alles wijsmaken.
hihiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja allemaal lief. Alleen die Aeque is soms wat ondeugend
Aww, zal er rekening mee houden !quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja allemaal lief. Alleen die Aeque is soms wat ondeugend
Hoop het welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:16 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Aww, zal er rekening mee houden !![]()
Leuk weekend?
Truste lieverdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:16 schreef yats het volgende:
Iedereen hier is lief, dat is voorwaarde om hier te posten.
Zo, en nu slapen. Welterusten lieve mensen.
Thxs! Helaas heb ik mijn voornemen verbroken om vroeg te gaan slapen. Morgen weer vroeg op..Truste!quote:
Wow, nog best druk. Kitesurfen lijkt mij wel nog leuk. Kan je goed poolen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoop het wel![]()
Morgenochtend kitesurfen, in de middag naar een Fok spelletjes meet![]()
En dan zondag competitie poolen, en 's avonds als ik op tijd klaar ben naar een concertje![]()
Jij?
Dankjewelquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truste mupke. Veel plezier morgen
Is ook heel leukquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:25 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Wow, nog best druk. Kitesurfen lijkt mij wel nog leuk. Kan je goed poolen?
Morgen naar stad voor schoolboeken en misschien aanvullen met beetje kleding.![]()
Savonds moet ik werken tijdens voetbalmatch en zondag doe ik niets.
Ik zou heel graag kunnen surfen !quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is ook heel leukEn ik ben niet meer zo goed als vroegah, maar heb net in de top 32 van NL gestaan
Speel niet zo vaak meer nu. Zondag doe ik invallen, want ik sta reserve. Iets met motivatie en andere hobbies
![]()
Och och, is het weer tijd om te shoppen ja?
Ik kan lesgevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:36 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik zou heel graag kunnen surfen !Amai, toch wel goed dan. Welke andere?
Het is lang geleden, een maand, dus dan mag het weer. Ik voel mij niet schuldig !
Zijn er trouwens bepaalde vereisten om dat te kunnen? Of iets dat belangrijk is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan lesgeven![]()
En kitesurfen dus heBaalde altijd als een stekker als het weer waaide tijdens competitie
Ik ben best wel erg daarmee.... als het waait, gaat alles kriebelen
![]()
Tsk tsk, geld verbrassen100 Winkels inlopen, en uiteindelijk hetgeen kopen wat je in de eerste winkel zag
![]()
Neuh geen bijzonderheden ofzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:46 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Zijn er trouwens bepaalde vereisten om dat te kunnen? Of iets dat belangrijk is?
Oh ok, maar dacht misschien nog andere hobby's.Aww, toch mooi mannen en hun hobby.
Precies ! Of helemaal niets zien en dan word ik echt boos.
Ik kan wel niet goed zwemmen en kan niet tegen een gewoon stootje denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh geen bijzonderheden ofzoNouja je moet geen watervrees hebben natuurlijk
En tegen een stootje kunnen soms
En ik heb nog wel andere hobbies, maar die gaan niet voor andere dingen ofzo
![]()
Wat is jouw stijl?![]()
Werk je in een voetbalkantine ofzo trouwens?
Je hoeft niet perse goed te kunnen zwemmen, maar het kan handig zijn als je in de problemen komt natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik kan wel niet goed zwemmen en kan niet tegen een gewoon stootje denk ik.Maar er wordt voor dat zwemprobleem gezorgd !
Mijn stijl in wat?
Niet lachen he.Als studentenwerkje werk ik aan de bar voor AA Gent. Maar het is echt leuk !
En neen ik ben niet voor AA Gent.
Oh maar niet zo super belangrijk dan. Ik zou het misschien dan toch nog overleven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse goed te kunnen zwemmen, maar het kan handig zijn als je in de problemen komt natuurlijkEn soms crash je, en soms ook hard
Hoort erbij
![]()
Je kledingstijlMeisje-meisje, goth, punk, casual, hipster?
![]()
En een Belgische?![]()
Ik woon net over de grens bij Antwerpen
Kijk 'm gaan die Faxquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse goed te kunnen zwemmen, maar het kan handig zijn als je in de problemen komt natuurlijkEn soms crash je, en soms ook hard
Hoort erbij
![]()
Je kledingstijlMeisje-meisje, goth, punk, casual, hipster?
![]()
En een Belgische?![]()
Ik woon net over de grens bij Antwerpen
Nouja als je een flink eind uit de kust bent en je moet om wat voor reden dan ook de boel lozen, is het wel handig als je terug kunt zwemmen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:10 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Oh maar niet zo super belangrijk dan. Ik zou het misschien dan toch nog overleven.
Ik ben een meisje meisje maar geen tutje of andere vooroordelen die men daaraan kan koppelen!
Ja een echte Belgische.Gent vertegenwoordigen.
Mijn grootste zorg is gewoon dat ik zou verdrinken. Maar zo ver zal wel niet komen denk ik, als ik niet alleen ben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als je een flink eind uit de kust bent en je moet om wat voor reden dan ook de boel lozen, is het wel handig als je terug kunt zwemmen natuurlijk![]()
Meisje meisjesEn nog een Belgische ook
Heb je ook zo'n sexy accent?
Heel soms kom ik in de buurt van Gent voor concerten
Je zal de Dok wellicht kennen?
Telepathische connectie van Zwolle naar Fryslân.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm jij en Art weer ongeveer rond dezelfde tijd online...![]()
Da's wel weer heeeeeel toevallig he?![]()
Tja dat risico is er altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:28 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Mijn grootste zorg is gewoon dat ik zou verdrinken. Maar zo ver zal wel niet komen denk ik, als ik niet alleen ben.Haha heb je het voor Belgen misschien? Goh niemand zei ooit dat het sexy was, enkel schattig. Soms beetje Gents maar niet veel. De dokken ken ik, bedrijfje waarvoor ik werk is daar gelegen.
Ah is dat hetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Telepathische connectie van Zwolle naar Fryslân.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:34 schreef aeque het volgende:
Fax aan het hosselen, straw en art weer gezamelijk online.
[ afbeelding ]
Jullie waren gewoon aan het webcam seksen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Telepathische connectie van Zwolle naar Fryslân.
Dat jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon aan het webcam seksen.
Da's dan knap, ik ben net thuis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon aan het webcam seksen.
Aha!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's dan knap, ik ben net thuis.
Eigenlijk moet je zeggen 'inderdaad niets om je zorgen over te maken!' En je doet het niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat risico is er altijd natuurlijk![]()
Mja heb wel een zwakke plek voor Belgische dames hoorOf moet ik zeggen, harde plek?
![]()
Nouja daar is zo'n podium, Dok heet dat. Half openluchtWas ik laatst nog
O dus je bent gewoon langs geweest bij hem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's dan knap, ik ben net thuis.
Trusten en kusje op je speciale plekje hihiquote:
Klinkt als een potentiele datequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:43 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zeggen 'inderdaad niets om je zorgen over te maken!' En je doet het niet.
Ha, ik had vroeger mijn zwak voor Nederlanders.:P Ik ken het niet,maar weet wel waar het is.
Naww. Beter je best doen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:34 schreef aeque het volgende:
Fax aan het hosselen, straw en art weer gezamelijk online.
[ afbeelding ]
What de fuck gast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt als een potentiele date![]()
Oke nu echt slapen![]()
Heb je het nu over fax dat hij beter zijn best moet doen?quote:
Neen. Over jou die geen genoegen neemt met je huidige tijdsbesteding.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:50 schreef aeque het volgende:
[..]
What de fuck gast.Hoe de fuck haal jij uit alles waar jullie het over hebben gehad, dat er een potentiële date in zit.
[..]
Heb je het nu over fax dat hij beter zijn best moet doen?
Dat is wat jij er van maakt. Ik plaatste alleen waar ik mee bezig was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:55 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Neen. Over jou die geen genoegen neemt met je huidige tijdsbesteding.
Oh ok dan. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is wat jij er van maakt. Ik plaatste alleen waar ik mee bezig was.
Goed plan! Ik ga ook nuquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:05 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen! Nog half uur even lekker niksen en dan op naar de sportschool
Volgens mij heeft Danny zijn handen vol aan het gebruikersonvriendelijker maken van de frontpage.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarom moet je dat soort dingen ook achter de schermen doen, zodat alleen Danny nog meeleest.
Hij kan sowieso maar beter stoppen met frontpagequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Danny zijn handen vol aan het gebruikersonvriendelijker maken van de frontpage.
Voor het koken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:57 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik heb kaneelstokjes gekocht.
Wil je hier wat mee zeggenquote:
Niet persequote:
Mijn grootste heldin.quote:
You feel pirateyquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet perseHiermee misschien wel:
Sort of. I'm in a rape, pillage and plunder mood geloof ik, want ben nu de soundtrack van Vikings aan het luisterenquote:
Is dat een goed ietsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sort of. I'm in a rape, pillage and plunder mood geloof ik, want ben nu de soundtrack van Vikings aan het luisteren![]()
Ik ben overgestapt naar de heel onschuldige soundtrack van de Sopranos nuquote:
Aaaaah, that's it. You need sex.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar de heel onschuldige soundtrack van de Sopranos nu
BADABING!quote:
Nou ja, je hebt toch een love interest? In dat geval zou anonieme seks wel een beetje dom zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
Maar dan wel met liefde, ik ben een beetje over de anonieme seks heen gegroeid geloof ik
Een kusje op je neus, want ik heb geen auto weg te gevenquote:
Ik wil hier iets heel bijdehands op gaan zeggen, maar ik weet niks te verzinnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt toch een love interest? In dat geval zou anonieme seks wel een beetje dom zijn.
Okéquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een kusje op je neus, want ik heb geen auto weg te geven
Dat komt omdat het waarheid is, héquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil hier iets heel bijdehands op gaan zeggen, maar ik weet niks te verzinnen
Anonieme seks? Jij had vaak seks met wildvreemde?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
Maar dan wel met liefde, ik ben een beetje over de anonieme seks heen gegroeid geloof ik
Volgens mij bedoelt ie meaningless... Maar anoniem kan ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Anonieme seks? Jij had vaak seks met wildvreemde?
Die term klopt ook niet, er zit altijd een betekenis achter. Lust en zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie meaningless... Maar anoniem kan ook.
Helaas is mijn achternaam niet zo tof.quote:
Tips nodig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben voor het eerst in 5 jaar ofzo een ei aan het koken. Wat een durf.
Ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor het koken?
Ik heb er echt nog nooit een gebruikt.
De eieren zijn inmiddels gekookt, maar bedankt.quote:
Ja, voor stoofpeertjes kun je niet zonder natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik ook nog nooit, maar had het eigenlijk voor de stoofpeertjes nodig, maar zal de komende tijd wel vaker nodig hebben.
Goede prijs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
Zeau ik heb weer 5 kilo stoofpeertjesvoor 2 euro 50
ik heb ze ook bij de boer vandaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede prijs.Ik was meer kwijt voor 3.5 kilo.
Ieder excuusquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
Hakken tijdens het schoonmaken.Ik moet echt de simpelste kleren aan als ik schoonmaak.
We waren klaar en ik zat er doorheen. Moest nog koffiecreamer halen, hier op de hoek. Wilde bijna op de scooter gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder excuus. Wel simpele wedges, hoor. Maar alles is nu wel weer lekker fris en schoon.
Ik heb nooit zin om schoon te maken, maar als ik eenmaal begonnen ben, ben ik net zo'n wervelwind en dan gaat ook meteen alles schoon.
Waarom ben je niet op de scooter gegaan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
We waren klaar en ik zat er doorheen. Moest nog koffiecreamer halen, hier op de hoek. Wilde bijna op de scooter gaan.
Nee, niet mijn hobby. En achteraf stom dat ik niet eens een muziekje heb opgezet.
Oh. Logisch, ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
Omdat je langer bezig bent met dat ding van het slot af halen en weer op slot te zetten, dan gewoon even te lopen.
Ik vind het meh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat vrouwen er beter uit zien in die te krappe pakjes.
Die film wordt volgens mij sowieso een grote faal...quote:
Tegen wie moet az? Tilburg bevalt vooralsnog bestquote:
Psv.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Tegen wie moet az? Tilburg bevalt vooralsnog best
Ze gaan wel heel erg The Dark Knight returns richting op. Niks mis mee, een van de beste graphic novels ever. Vraag me alleen wel af waarom ze het nog een Superman film noemenquote:
Dat is prima idd, maar waarom moet Robin op eens een vrouw zijn? Waarom moet er op een of andere manier een vrouw als superheld in voorkomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze gaan wel heel erg The Dark Knight returns richting op. Niks mis mee, een van de beste graphic novels ever. Vraag me alleen wel af waarom ze het nog een Superman film noemen
Because boobsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima idd, maar waarom moet Robin op eens een vrouw zijn? Waarom moet er op een of andere manier een vrouw als superheld in voorkomen? Of side-kick, whatever floats the boat.
Nogmaals, waarom moet Robin een vrouw zijn?quote:
Mainstream publiek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom moet Robin een vrouw zijn?
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima idd, maar waarom moet Robin op eens een vrouw zijn? Waarom moet er op een of andere manier een vrouw als superheld in voorkomen? Of side-kick, whatever floats the boat.
Ja, motherfuckers. Nou ja, het is niet de eerste keer in de geschiedenis dat er een vrouwelijke Robin is.quote:
Lol als dit dan echt zo is blijf ik van die film wegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom moet Robin een vrouw zijn?
Wonder Woman zou er toch ook in zitten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Maar Wonder Woman is daadwerkelijk een vrouw. Robin is in mijn herinneringen altijd een man geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wonder Woman zou er toch ook in zitten?
Totaal niet random verder.quote:
Ja dat is ook zo maar ja ze doen wel vaker aparte dingen in comics.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Maar Wonder Woman is daadwerkelijk een vrouw. Robin is in mijn herinneringen altijd een man geweest.
Ja, die wil ik gaan kijken wanneer ik het laatste seizoen van Supernatural uitgekeken heb.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal niet random verder.
[..]
Ja dat is ook zo maar ja ze doen wel vaker aparte dingen in comics.
Over Batman/Robin gesproken, de serie Gotham is erg goed.
Afgezien van het feit dat er voor de dames genoeg lekkers in die serie zit: is het wat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die wil ik gaan kijken wanneer ik het laatste seizoen van Supernatural uitgekeken heb.
Ik vind 't tof, jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat er voor de dames genoeg lekkers in die serie zit: is het wat?
Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit iets van gezien heb.
Ik zal sowieso eens de eerste aflevering kijken. Nog meer suggesties voor goede series?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't tof, ja. Hoewel de laatste seizoenen wel een beetje... Herhaling van zetten worden, nog steeds zeer vermakelijk.
Hmmm... Ik vind The Originals erg leuk. Maar goed, dat is meer een vrouwenserie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal sowieso eens de eerste aflevering kijken. Nog meer suggesties voor goede series?
Omdat de nieuwe Robin in the Dark Knight Returns een meisje is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe Robin in the Dark Knight Returns een meisje is.
Lees de novel en je weet dat je ongelijk hebt, dat het niet stom is.quote:
Hmmm, neh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees de novel en je weet dat je ongelijk hebt, dat het niet stom is.
De nieuwe Thor is ook een vrouw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees de novel en je weet dat je ongelijk hebt, dat het niet stom is.
Gemiste kans dit hoor....quote:
Volgensmij komt Robin heul nog niet voor in Batman vs. Superman..quote:
Ja en dat slaat al helemaal nergens opquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De nieuwe Thor is ook een vrouw.
Superman een negert..
Waaromquote:
In de comics wordt de Identiteit van Captain America ook overgenomen door de sidekick Falcon, en dus wordt Captain America ook een negertquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat slaat al helemaal nergens op![]()
.
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom. Ik vind vrouwelijke superhelden gewoon minder
.
In haar armen uit een brandend gebouw gedragen wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Je wil als man toch niet gered worden door een vrouwelijke superheld.
Ik wil als vrouw ook niet door een vrouw gered wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Je wil als man toch niet gered worden door een vrouwelijke superheld.
Dus gewoon afschaffen. Ze mogen alleen nog mee doen als sidekick. Of als deel van een team.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil als vrouw ook niet door een vrouw gered worden.
Toch vind ik een vrouwelijke Robin raar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus gewoon afschaffen. Ze mogen alleen nog mee doen als sidekick. Of als deel van een team.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch vind ik een vrouwelijke Robin raar.
Idd het was toch altijd een jongen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch vind ik een vrouwelijke Robin raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |